STAFF
PROFILE

Dr. Olga Lyra
Assistant Professor

Dr. Olga Lyra

Department
Education
Post
Email
dledu.lo at frederick.ac.cy
Short CV

Η Δρ. Όλγα Λύρα εργάζεται στο Πανεπιστήμιο FREDERICK στον τομέα της Ειδικής Εκπαίδευσης. Κατέχει διδακτορικό τίτλο στην Ειδική και Εννιαία Εκπαίδευση από το Πανεπιστήμιο της Κολωνίας (2010) και βασικό πτυχίο Δημοτικής Εκπαίδευσης από το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (2003). Η διδακτορική της διατριβή επικεντρώθηκε στη διαχείριση διαδικασιών αλλαγής στην εκπαίδευση προς την κατεύθυνση της ενιαίας εκπαίδευσης, όπου και συντόνισε ένα διετές ερευνητικό πρόγρμμα με τη συμμετοχή μίας ομάδας εκπαιδευτικών σε επίσημες και ανεπίσημες ηγετικές θέσεις. Έχει δημοσιεύσει άνω των 15 άρθρων σε διεθνή περιοδικά, ως κεφάλαια βιβλίων και σε πρακτικά συνεδρίων και το δημοσιευμένο έργο της έχει λάβει 106 αναφορές (h-index=6). Έχει πολυετή εμπειρία στην οργάνωση και το συντονισμό ομαδικών διαδικασιών διαχείρησης αλλαγής και επαγγελματικής ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού της εκπαίδευσης, καθώς και στη συγγραφή ερευνητικών προτάσεων τόσο σε κρατικό (Πορτογαλία) όσο και σε Ευρωπαϊκό επίπεδο (H2020, Erasmus+). Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στην ειδική και ενιαία εκπαίδευση, στη διαχείριση της διαφορετικότητας στην εκπαίδευση, στην αλλαγή του τρόπου κατανόησης και αντιμετώπισης της αναπηρίας, σε διαδικασίες εξέλιξης και βελτίωσης σχολικών μονάδων και στη διαχείριση αλλαγών για την ενιαία εκπαίδευση.

Dr. Olga Lyra works at FREDERICK University in the field of Special Education. She holds a doctorate in Special and Inclusive Education from the University of Cologne (2010) and a Bachelor degree in Elementary Education from the University of Ioannina (2003). Her doctoral dissertation focused on the initiation and management of change processes towards inclusive education, where she co-ordinated a two-year research project with a team of educational stakeholders in formal and informal leadership positions. She has published more than 15 articles in international journals, as book chapters and in conference proceedings, and her published work has received 106 citations (h-index = 6). She has numerous years of experience in organizing and coordinating team processes for managing change and professional development in education, as well as writing research proposals both at national (Portugal) and European level (H2020, Erasmus +). Her research interests focus on special and inclusive education, managing diversity in education, changing the way disability is understood and addressed, self-improvement processes for school units, and managing change for inclusive education.
Go back