STAFF
PROFILE

Dr. Eleni Samsari
Collaborating Acad. Staff

Dr. Eleni Samsari

Department
DL - Education
Post
Email
dledu.se at frederick.ac.cy
Short CV

Η δρ Ελένη Π. Σαμσάρη είναι πτυχιούχος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης και του Τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Είναι κάτοχος δύο Μεταπτυχιακών Διπλωμάτων Ειδίκευσης (ΜΕd., MSc.) από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης και το Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, αντίστοιχα. Εκπόνησε τη διδακτορική της διατριβή ως υπότροφος του Ι.Κ.Υ. στο Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας του Πανεπιστημίου Πατρών. Τα τελευταία χρόνια εργάζεται ως εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ενώ παράλληλα διδάσκει στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Το επιστημονικό της έργο έχει δημοσιευτεί σε έγκριτα ελληνικά και διεθνή επιστημονικά περιοδικά, ξενόγλωσσους συλλογικούς τόμους και πρακτικά πανελλήνιων και διεθνών επιστημονικών συνεδρίων. Γνωρίζει αγγλικά, γαλλικά και γερμανικά. Tα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται, μεταξύ άλλων, στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση, την Παιδαγωγική των ατόμων με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και την Παιδαγωγική Ψυχολογία.

Eleni P. Samsari, Ph.D. degree in Special Education, currently works as an in-service teacher in Special Education, also as a part-time teaching staff member at Greek universities and abroad. She has authored one book published in Greek entitled “Intercultural Education and Disability”. Her original work has been presented in numerous international and national conferences in Greek and in English, included at the conference proceedings. Her articles have been published in scholarly scientific journals and edited volumes. She also serves as a reviewer for various journals and conferences in the field of Education. Her research interests focus on Special Needs Education, Students with Disabilities, Intercultural Education and Inclusive Pedagogy as well as on School Psychology.

Go back