Tο Εκπαιδευτικό και Εξεταστικό Κέντρο Frederick ανακοινώνουν την έναρξη εκπαιδευτικού προγράμματος διάρκειας 7 ωρών με τίτλο "Διαχείριση Εμπειρίας Εξυπηρέτησης Πελατών (Για Διευθυντικά Στελέχη)".
Σκοπός του προγράμματος είναι η κατάρτιση των διευθυντικών στελεχών εταιρειών/οργανισμών ως προς την ορθή και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών τους, διαμορφώνοντας μια πελατοκεντρική κουλτούρα, με στόχο τη βελτίωση και αναβάθμιση της ποιότητας των εργασιών τους.
Κόστος Προγράμματος:
Κόστος Συμμετοχής: €200 + ΦΠΑ
Επιχορήγηση από ΑΝΑΔ: €119
Τελικό Κόστος Εταιρείας: €81 + ΦΠΑ (€38)
Ημερομηνίες διεξαγωγής: 3 Ιουνίου 2021 - 4 Ιουνίου 2021
Για εγγραφή στο πρόγραμμα κατάρτισης ή για περισσότερες πληροφορίες παρακαλείστε όπως συμπληρώσετε την Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντός πιο κάτω ή επικοινωνήσετε απευθείας με το Κέντρο στο 22394489, Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Εκδήλωση Ενδιαφέροντος