Αίτηση Συμμετοχής

Το Εκπαιδευτικό και Εξεταστικό Κέντρο Frederick ανακοινώνει την έναρξη του προγράμματος κατάρτισης «Σύγχρονα εργασιακά περιβάλλοντα και ανάπτυξη ήπιων δεξιοτήτων των εργαζομένων στον τομέα της υγείας» 


ΔΙAΡΚΕΙΑ:
32 ώρες

KΟΣΤΟΣ ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥΣ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗΣ* : €150

*Δικαιούχοι επιχορήγησης είναι εργοδοτούμενοι επιχειρήσεων/οργανισμών (επιχορήγηση €600,00) και άνεργοι (100% επιχορήγηση) νοουμένου ότι ικανοποιούν τις προϋποθέσεις που καθορίζονται από την ΑνΑΔ. Δεν καταβάλλεται ενίσχυση σε αυτοτελώς εργαζόμενα άτομα ή δημόσιους υπαλλήλους. 

ΗΜΕΡΟΜΗΝIΕΣ: 10/06/2024 - 04/07/2024

Ημερομηνία

Ώρες

Τρόπος Διεξαγωγής

10/06/2024

17:00 - 21:15

Εξ Αποστάσεως

13/06/2024

17:00 - 21:15

Εξ Αποστάσεως

17/06/2024

17:00 - 21:15

Εξ Αποστάσεως

20/06/2024

17:00 - 21:15

Εξ Αποστάσεως

27/06/2024

17:00 - 21:15

Εξ Αποστάσεως

28/06/2024

17:00 - 21:15

Εξ Αποστάσεως

02/07/2024

17:00 - 21:15

Εξ Αποστάσεως

04/07/2024

17:00 - 21:15

Εξ Αποστάσεως

 

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

 Το σεμινάριο αυτό έχει ως σκοπό να εφοδιάσει τους επαγγελματίες υγείας με τις απαραίτητες ήπιες δεξιότητες για να ανταποκρίνονται αποτελεσματικά στις απαιτήσεις των σύγχρονων εργασιακών περιβαλλόντων. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στη βελτίωση των διαπροσωπικών σχέσεων, της επικοινωνίας, της ομαδικής εργασίας, και της διαχείρισης συγκρούσεων και αλλαγών με στόχο τη βελτίωση της συνολικής ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας. Επιπρόσθετα θα ενισχυθούν οι γνωστικοί και ψυχολογικοί πόροι που είναι απαραίτητοι για την προαγωγή της ευημερίας , της ποιοτικής εξυπηρέτησης και κλινικής πρακτικής προσαρμοσμένης στις ανάγκες και τα προβλήματα που υπάρχουν στα εργασιακά περιβάλλοντα κυρίως στον τομέα της υγείας. Οι συμμετέχοντες θα αποκομίσουν γνώσεις και δεξιότητες για βελτίωση της επαγγελματικής τους εξέλιξης στους τομείς προσωπικότητας και επικοινωνίας στο χώρο εργασίας τους, προκειμένου οι ίδιοι να ανταποκρίνονται με μεγαλύτερη επάρκεια στις υψηλές απαιτήσεις του τομέα της υγείας.

ΕΠΙΔΙΩΚΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Μετά την εκπαίδευση, οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να:

  1. Αναγνωρίζουν και αξιολογούν τις βασικές ήπιες δεξιότητες που απαιτούνται στα σύγχρονα εργασιακά περιβάλλοντα υγείας.
  2. Κατανοούν βασικές έννοιες και ζητήματα της παροχής ποιητικών υπηρεσιών υγείας ,της αποτελεσματικής επικοινωνίας, της επίλυσης συγκρούσεων και της ευημερίας.
  3. Αναπτύσσουν δεξιότητες αποτελεσματικής επικοινωνίας , ενεργητικής ακρόασης , ενσυναίσθησης και συνεργασίας σε διεπιστημονικό περιβάλλον για ανίχνευση και διερεύνηση των πολυποίκιλων ψυχοκοινωνικών αναγκών ατόμων που βρίσκονται σε ανάγκη, κρίση ή κίνδυνο.
  4. Εφαρμόζουν αποτελεσματικές τεχνικές επικοινωνίας με συναδέλφους, ασθενείς και άλλους επαγγελματίες υγείας, μέσω της ανθρωποκεντρικής προσέγγισης.
  5. Διαχειρίζονται και να επιλύουν συγκρούσεις στον χώρο εργασίας με επαγγελματικό τρόπο.
  6. Εφαρμόζουν στρατηγικές διαχείρισης συγκρούσεων για την επίτευξη θετικών αποτελεσμάτων.
  7. Ενισχύουν την ομαδική εργασία και τη συνεργασία στο πολυεπιστημονικό περιβάλλον της υγείας.
  8. Διαχειρίζονται το άγχος και τη συναισθηματική επιβάρυνση που προκύπτει από την εργασία στον τομέα της υγείας.


ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εργαζόμενους στον τομέα της υγείας.


ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Αναστασίας Αλευριάδου

Η κ. Αλευριάδου Αναστασία γεννήθηκε στη Θεσ/νίκη. Είναι πτυχιούχος του Τμήματος Φιλοσοφίας-ΠαιδαγωγικήςΨυχολογίας (με ειδίκευση στην Ψυχολογία) του Αριστοτέλειου Παν/μιου Θεσσαλονίκης. Πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στο Τμήμα Ψυχολογίας του Α.Π.Θ. Αναγορεύτηκε διδάκτορας Ψυχολογίας του ΑΠΘ το 1998. Πραγματοποίησε μεταδιδακτορική έρευνα στο Johns Hopkins University και Οhio State University. Είναι Καθηγήτρια πρώτης βαθμίδας στο Τμήμα Ψυχολογίας του ΑΠΘ. Επιπρόσθετα, έχει διατελέσει Επισκέπτρια Καθηγήτρια σε διάφορα Πανεπιστήμια της Ελλάδος και του εξωτερικού. Έχει δημοσιεύσει πάνω από 150 εργασίες σε ξένα και ελληνικά επιστημονικά περιοδικά και συλλογικούς τόμους βιβλίων. Έχει πάρει μέρος με ανακοινώσεις σε πάνω από 100 διεθνή και ελληνικά επιστημονικά συνέδρια. Μέλος πολλών επιστημονικών συλλόγων Ψυχολογίας και Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Συγγραφέας 5 επιστημονικών βιβλίων. Διετέλεσε εκπρόσωπος του Τμήματος στο Δίκτυο του Cice (Children’s Identity and Citizenship in Europe). Υπότροφος Fulbright (2019) στο Οhio State University. Έχει πραγματοποιήσει πολλά σεμινάρια σε θέματα Ψυχολογίας. 

Στεργιανή Γκιαούρη

Η Στεργιανή Γκιαούρη είναι Δρ. Ψυχολόγος, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Ψυχολογίας της Ειδικής Αγωγής στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Έχει πολυετή εργασιακή, κλινική και διδακτική εμπειρία στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Προσανατολίζεται στις ερευνητικές περιοχές της Ειδικής Αγωγής, της Νοητικής Αναπηρίας, της Ψυχοεκπαιδευτικής Αξιολόγησης, της Συμβουλευτικής και Ψυχολογικής Υποστήριξης ατόμων με δυσκολίες στη μάθηση και στη ζωή. Είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων και συστημική-οικογενειακή ψυχοθεραπεύτρια. Έχει δημοσιεύσει ερευνητικές εργασίες σε διεθνή και ελληνικά επιστημονικά περιοδικά, συλλογικούς τόμους και είναι συν-συγγραφέας βιβλίων σχετικών με την Ψυχολογία και την Ειδική Αγωγή. Έχει συμμετάσχει σε συνέδρια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Έχει πολυετή εργασιακή, κλινική και διδακτική εμπειρία στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Προσανατολίζεται στις ερευνητικές περιοχές της Ειδικής Αγωγής, της Νοητικής Αναπηρίας, της Ψυχοεκπαιδευτικής Αξιολόγησης, της Συμβουλευτικής και Ψυχολογικής Υποστήριξης ατόμων με δυσκολίες στη μάθηση και στη ζωή. Είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων και συστημική-οικογενειακή ψυχοθεραπεύτρια. Έχει δημοσιεύσει ερευνητικές εργασίες σε διεθνή και ελληνικά επιστημονικά περιοδικά, συλλογικούς τόμους και είναι συν-συγγραφέας βιβλίων σχετικών με την Ψυχολογία και την Ειδική Αγωγή. Έχει συμμετάσχει σε συνέδρια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος