STAFF
PROFILE

Dr. Danae Harmandas
Visiting Lecturer

Dr. Danae Harmandas

Department
DL - Business
Post
Email
bus.hd at frederick.ac.cy
Short CV

Η Δρ Δανάη Χαρμαντά είναι λέκτορας Διοίκησης Επιχειρήσεων και Μάρκετινγκ. Συνεργάζεται με το Πανεπιστήμιο Frederick εδώ και πολλά χρόνια. Υπήρξε για 4 συνεχή έτη (2006-2010) μέλος του διδακτικού προσωπικού και δίδαξε πολλές ενότητες σε προπτυχιακούς αλλά και σε πτυχιούχους φοιτητές στο τμήμα Επιχειρήσεων. Από το 2016 είναι μέλος του Προγράμματος Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Frederick προσφέροντας μαθήματα Μάρκετινγκ από απόσταση σε φοιτητές MBA καθώς και επιβλέποντας ορισμένες από τις πτυχιακές τους εργασίες. Έχει σπουδάσει Μάρκετινγκ και Καλές Τέχνες (BSc in Marketing and Art, 1997) και MBA με εστίαση στο Μάρκετινγκ (2002) στο Πανεπιστήμιο του La Verne στην Καλιφόρνια. Ολοκλήρωσε το διδακτορικό της στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (DBA, 2006) στο Πανεπιστήμιο Nottingham Trent στο Ηνωμένο Βασίλειο. Το ερευνητικό της ενδιαφέρον έγκειται στους τομείς της διαφήμισης, των ρόλων των φύλων, της επιχειρηματικότητας μεταναστών, των αντιλήψεων των γονέων για τα παιχνίδια και των τηλεοπτικών διαφημίσεων παιχνιδιών. Έχει δημοσιεύσει πολλά άρθρα σε τοπικές εφημερίδες και εξειδικευμένα περιοδικά σε Ελλάδα και Κύπρο σχετικά με την τηλεοπτική διαφήμιση και το μάρκετινγκ παιχνιδιών. Η εργασία της με θέμα «Απαγόρευση διαφήμισης παιχνιδιών στην Ελλάδα» έγινε αποδεκτή από την Ακαδημία Μάρκετινγκ και παρουσιάστηκε στο ετήσιο συνέδριό της στο Leeds Metropolitan University στην Αγγλία το 2009. Επιπλέον, εργάστηκε σε μια έρευνα για την Επιχειρηματικότητα Γυναικών Μεταναστών (FIEP) εκπροσωπώντας την Κύπρο. Εκπροσώπησε την Κύπρο για το FIEP ολοκληρώνοντας έρευνες από μετανάστες επιχειρηματίες. Είναι συν-συγγραφέας για το κεφάλαιο της Κύπρου του βιβλίου «Γυναίκες Μετανάστριες Επιχειρηματίες: Οι Οικονομικές και Κοινωνικές Επιπτώσεις ενός Παγκόσμιου Φαινομένου». Τέλος, έχει δημοσιεύσει στο περιοδικό Thunderbird International Business Review. Τα μαθήματα που έχει διδάξει καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα στο τομέα της Διοίκησης Επιχειρήσεων αλλά κυρίως στο Marketing. Σε προπτυχιακό επίπεδο έχει διδάξει: Αρχές Μάρκετινγκ, Εισαγωγή στις Επιχειρήσεις, Συμπεριφορά Καταναλωτή, Διοίκηση Πωλήσεων, Σχεδιασμός Μάρκετινγκ και Στρατηγικές Προϊόντων, Υπηρεσίες Μάρκετινγκ, Στρατηγικό Μάρκετινγκ, Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Διεθνές Μάρκετινγκ, Οργανωτική Συμπεριφορά και φυσικά έχει επιβλέψει πολλές φορές φοιτητές στις διατριβές τους. Σε μεταπτυχιακό επίπεδο έχει καλύψει πολλές θεματικές όπως Αρχές Μάρκετινγκ, Επικοινωνία Μάρκετινγκ, Στρατηγικό Μάρκετινγκ & Επικοινωνία, Στρατηγική Διοίκηση Ι & ΙΙ, Διεθνές Μάρκετινγκ, Διεθνείς Επιχειρήσεις, IMC, Μάρκετινγκ Υπηρεσιών και πάλι έχει επιβλέψει πολλούς φοιτητές στις πτυχιακές τους εργασίες. Ενδιάμεσα όλα αυτά τα χρόνια έχει συνεργαστεί και με άλλα κολλέγια στην Ελλάδα καθώς και με άλλα Πανεπιστήμια όπως το Πανεπιστήμιο Marconi στην Ιταλία και το Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου διδάσκοντας παρόμοια παρόμοιου πεδίου μαθήματα.

Dr Danae Harmandas is a lecturer of Business Management and Marketing. She has been collaborating with Frederick University for many years now. She was for 4 consecutive years (2006-2010) member of the teaching staff and taught many modules to undergraduates as well as to graduates students at the Business department. Since 2016 she has been a member of the Distance Learning Program of Frederick University offering long distance Marketing courses to MBA students as well as supervising some of their theses. She has studied Marketing and Fine Arts (BSc in Marketing and Art, 1997) and MBA with concentration in Marketing (2002) at the University of La Verne in California. She completed her Doctorate in Business Administration (DBA, 2006) at Nottingham Trent University in United Kingdom. Her research interest lays in the fields of advertising, gender roles, immigrant entrepreneurship, parents’ perceptions on toys and toy television advertisements. She has published multiple articles in local newspapers and specialists magazines in Greece and Cyprus in regards to toy television advertising and marketing. Her paper on ‘Toy Advertising Ban in Greece’ was accepted by the Marketing Academy and has been presented at their annual conference at Leeds Metropolitan University in England in 2009. Furthermore, she worked in a research on Female Immigrant Entrepreneurship (FIEP) representing Cyprus. She represented Cyprus for FIEP completing surveys by Immigrant entrepreneurs. She is a co author for the chapter of Cyprus of the book “Female Immigrant Entrepreneurs: The Economic and Social Impact of a Global Phenomenon”. Finally she has published at Thunderbird International business Review journal. The courses she has taught cover a wide range of business but especially in Marketing. At undergraduate level she has taught: Principles of Marketing, Introduction to Business, Consumer Behaviour, Sales Management, Marketing Planning and Product Strategies, Marketing Services, Strategic Marketing, Digital Marketing, International Marketing, Organizational Behaviour and of course Thesis Supervision. At graduate level her she has covered numerous subjects such as Principles of Marketing, Marketing Communication, Strategic Marketing & Communication, Strategic Management I & II, International Marketing, International Business, IMC, Services Marketing and again she has supervised a lot of students with their thesis. In between all these years she has worked with several colleges in Athens, Greece as well with other Universities as the Marconi University in Italy and the Open University Cyprus teaching similar courses.

Go back