Πανεπιστήμιο Frederick: Το μοναδικό Πανεπιστήμιο στην Κύπρο που παρέχει πιστοποίηση από το Digital Marketing Institute

Στρατηγική συνεργασία με τον κορυφαίο οργανισμό επαγγελματικής κατάρτισης και πιστοποίησης του τομέα

Το Πανεπιστήμιο Frederick ανακοινώνει την έναρξη στρατηγικής συνεργασίας με το Digital Marketing Institute (DMI), τον κορυφαίο οργανισμό επαγγελματικής κατάρτισης και πιστοποίησης του τομέα διεθνώς, αποτελώντας έτσι το πρώτο μοναδικό ακαδημαϊκό ίδρυμα στην Κύπρο που προσφέρει την αντίστοιχη πιστοποίηση στους φοιτητές του.

Συγκεκριμένα, οι απόφοιτοι του προγράμματος BSc Marketing with Digital Technologies του Πανεπιστημίου Frederick, θα είναι κάτοχοι της διεθνώς αναγνωρισμένης πιστοποίησης “Certified Digital Marketing Associate” χωρίς να χρειάζεται να παρακαθήσουν στις εξειδικευμένες εξετάσεις του DMI, αφού το Πανεπιστήμιο Frederick έχει εξασφαλίσει, με βάση το περιεχόμενο των μαθημάτων του, πλήρη απαλλαγή. Η απαλλαγή αφορά στα μαθήματα του DMI: Introduction to Digital Marketing, Social Media Marketing, Display and Video Advertising, Website Optimisation, SEO, Paid Search, Digital Marketing Strategy, Email Marketing, Content Marketing και Analytics, το περιεχόμενο των  οποίων έχει ενσωματωθεί στα υφιστάμενα μαθήματα του προγράμματος.

Το Digital Marketing Institute είναι ένας διεθνής οργανισμός που προσφέρει διεθνώς αναγνωρισμένες πιστοποιήσεις σε επαγγελματίες στον τομέα του μάρκετινγκ παγκοσμίως. Στηρίζεται από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κόσμο και λειτουργεί με βάση τα ευρωπαϊκά πρότυπα του European Qualifications Framework (EQF) και του European Higher Education Area (EHEA) system. Αυτή τη στιγμή έχει στο ενεργητικό του τον μεγαλύτερο αριθμό πιστοποιήσεων επαγγελματιών συγκριτικά με οποιοδήποτε άλλο φορέα πιστοποίησης σε αυτόν τον τομέα, ενώ έχει πέραν των 55,000 μελών παγκοσμίως. Όλες οι πιστοποιήσεις που προσφέρει το DMI ελέγχονται και επικυρώνονται από το Industry Advisory Council (IAC) του οργανισμού, το οποίο αποτελείται από τις μεγαλύτερες και πιο influential εταιρείες στον κόσμο συμπεριλαμβανομένων των: Google, Facebook, Microsoft, IBM, LinkedIn, Coca Cola, The Economist. Σε αυτό συμμετέχουν εκπρόσωποι από ψηφιακές εταιρείες, ακαδημαϊκοί, εργοδότες, ειδικοί σε θέματα απασχόλησης (recruitment specialists) και φορείς χάραξης πολιτικής (policy makers).  Το Industry Advisory Council (ΙΑC) του οργανισμού αποτελεί ένα από τα πιο δυνατά σημεία του DMI και ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα για τους φοιτητές που παρακολουθούν την κατεύθυνση Digital Marketing. «Αποτελεί προτεραιότητά μας να παρέχουμε στους φοιτητές μας όλα τα απαραίτητα προσόντα για να είναι ανταγωνιστικοί στην όλο και πιο απαιτητική αγορά εργασίας. Έτσι, στα αξιολογημένα μαθήματα του Πανεπιστημίου Frederick ενσωματώνεται σύγχρονο εκπαιδευτικό υλικό το οποίο παρέχεται από το DMI σε διάφορες μορφές, και συνεχώς ανανεώνεται με βάση τις συστάσεις του IAC έτσι ώστε να διασφαλίζεται ότι οι απόφοιτοι θα έχουν όλες τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για να αρχίσουν άμεσα μια επιτυχημένη καριέρα στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ.», αναφέρει η Πρόεδρος του Συμβουλίου του Πανεπιστημίου, κ. Νατάσσα Φρειδερίκου.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας του Πανεπιστημίου Frederick με το DMI, έχει αναπτυχθεί ένα διαδικτυακό διαγνωστικό εργαλείο ψηφιακών δεξιοτήτων, το “Digital Diagnostic Tool”. Πρόκειται για ένα εύχρηστο εργαλείο το οποίο απευθύνεται σε άτομα που ενδιαφέρονται να ασχοληθούν με τον τομέα του Ψηφιακού Μάρκετινγκ. Σκοπός του εργαλείου είναι να βοηθήσει τους ενδιαφερόμενους να αυτό-αξιολογηθούν και να εντοπίσουν τις ψηφιακές γνώσεις και δεξιότητές τους, αλλά και πιθανές αδυναμίες τους. Με την ολοκλήρωση των ερωτήσεων του “Digital Diagnostic Tool”, οι ενδιαφερόμενοι λαμβάνουν αναλυτική ενημέρωση για το αποτέλεσμά τους, καθώς και εισηγήσεις για τρόπους ανάπτυξης των δεξιοτήτων τους.