STAFF
PROFILE
Collaborating Acad. Staff
Dr. Konstantina Spyriadou
Department
DL - EducationPost
Short CV
H Κωνσταντία Σπυριάδου έχει πραγματοποιήσει Διδακτορικές Σπουδές στην Εκπαιδευτική Διοίκηση και στην Εκπαιδευτική Πολιτική (Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο), Μεταπτυχιακές Σπουδές Φύλου (Πανεπιστήμιο Αιγαίου), Προπτυχιακές και Μεταπτυχιακές Σπουδές στη Μουσική (Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Integrated Master), Προπτυχιακές Σπουδές στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και στο Μάρκετινγκ (Τεχνολογικό Ίδρυμα Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης), αλλά και σπουδές στο Πιάνο (Δίπλωμα Πιάνου, Παναρμόνιο Ωδείο Αθηνών). Έχει δημοσιεύσει διάφορα επιστημονικά άρθρα για την εκπαιδευτική διοίκηση και πολιτική και το βιβλίο «Η Κοινωνική Θέση των Γυναικών στα Ρεμπέτικα Τραγούδια του Ελληνικού Μεσοπολέμου (1922-1940)», το οποίο εντάσσεται στη φεμινιστική βιβλιογραφία. Από τον Ιούνιο του 2023 κατέχει Διευθυντική Θέση σε σχολείο της Ελληνικής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αφού συμμετείχε στην κρίση στελεχών (Ν. 4823/2021). Είναι μέλος ΣΕΠ στο Εξ Αποστάσεως Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Διοίκηση και Ηγεσία Σχολικών Μονάδων» του Τμήματος Επιστημών της Αγωγής της Σχολής Επιστημών της Αγωγής και Κοινωνικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Frederick. Από το 2020 μέχρι και σήμερα έχει διδάξει τα μαθήματα DLEDAN052 (Αποτελεσματική και Πετυχημένη Σχολική Ηγεσία), DLEDAN057 (Εκπαιδευτική Πολιτική και Εκπαιδευτική Αλλαγή), DLEDAN060 (Διαχείριση και Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού στην Εκπαίδευση), DLEDAN064 (Διδασκαλία, Μάθηση και Αξιολόγηση), DLEDA051 (Θεωρίες και Αρχές Εκπαιδευτικής Ηγεσίας και Διοίκησης), DLEDA052 (Αξιολόγηση και Διασφάλιση της Ποιότητας στην Εκπαίδευση) στο Εξ Αποστάσεως Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Διοίκηση Σχολικών Μονάδων του τμήματος Επιστημών της Αγωγής και έχει επιβλέψει μεταπτυχιακές διατριβές, Τα κύρια ερευνητικά της ενδιαφέροντα είναι: Εκπαιδευτική Πολιτική, Ηγετική Ταυτότητα, Κοινωνική Ταυτότητα, Επαγγελματική Ταυτότητα, Έμφυλη Ταυτότητα, Επαγγελματική Ανάπτυξη των Εκπαιδευτικών, Οργανωσιακή Συμπεριφορά, Κοινωνικές Ανισότητες, Διδακτική και Νέες Τεχνολογίες.
Konstantia Spyriadou holds a Ph.D. in Educational Administration and Leadership (Hellenic Open University), a M.A. in Gender Studies (University of the Aegean), a M.M. and B.A. (Integrated Master) in Music Studies (National and Kapodistrian University of Athens), a B.B.A. in Business Administration and Marketing (Eastern Macedonia and Thrace Institute of Technology) and a Diploma of Piano (Panarmonium Conservatoire of Athens). She has published many scientific articles on educational administration, leadership and policy and also the book: The Social Status of Women in the Greek Rebetiko Songs of the Interwar Period (1922-1940), which belongs to the library catalog of General Secretariat for Gender Equality (Greece). She is currently a Headteacher in Greek Primary Education after participating in the headship selection (Law 4823/2021). She works as a Collaborating Academic Staff at the Distance Learning Master Program in “Education Administration and Leadership” offered by the Department of Education, School of Educational and Social Sciences at Frederick University. From 2020 until today she has taught the courses DLEDAN052 (Effective and Successful School Leadership), DLEDAN057 (Educational Policy and Educational Change), DLEDAN060 (Management and Human Resource Development), DLEDAN064 (Teaching, Learning and Evaluation), DLEDA051 (Theories and Principles of Educational Administration and Leadership), DLEDA052 (Evaluation and Quality Assurance in Education) and supervised master thesis. Her research interests are: Education Policy, Leader Identity, Social Identity, Professional Identity, Gender Identity, Teachers’ Professional Development, Organizational Behavior, Social Inequalities, Teaching and New Technologies.