ΠΡΟΦΙΛ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Διάρκεια18 μήνες (Πλήρης Φοίτηση)
Δίδακτρα
€6,075 στο σύνολο της φοίτησης
ΓλώσσαΕλληνική
ΠανεπιστημιούποληN/A
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ1. Η συζήτηση των βασικών εννοιών και αρχών της εκπαίδευσης ενηλίκων, της διδασκαλίας και της αξιολόγησης και οι κύριες αλληλεπιδράσεις τους.
2. Η στοχευμένη ενσωμάτωση διδακτικών στρατηγικών και ενεργών εκπαιδευτικών τεχνικών στη διδακτική και μαθησιακή διαδικασία, χρησιμοποιώντας παιδαγωγικές προσεγγίσεις που μεγιστοποιούν την προστιθέμενη αξία της μάθησης.
3. Η ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών στη διδακτική και μαθησιακή διαδικασία, χρησιμοποιώντας παιδαγωγικές προσεγγίσεις που μεγιστοποιούν την προστιθέμενη αξία της μάθησης.
4. Η διαφοροποίηση των αναγκών και προσεγγίσεων διδασκαλίας και μάθησης ενηλίκων και η αποτελεσματική εφαρμογή τους μέσω της μελέτης των θεωριών μάθησης ενηλίκων.
5. Ο σχεδιασμός, η υλοποίηση και η αξιολόγηση ενός προγράμματος εκπαίδευσης ενηλίκων με χρήση νέων μεθόδων και καινοτόμων προσεγγίσεων καθώς και ενσωμάτωσης νέων τεχνολογιών και ψηφιακών περιβαλλόντων μάθησης.
6. Η εξέταση της δυναμικής και των λόγων ανάπτυξης, και οι σημερινές και μελλοντικές ανάγκες και απαιτήσεις του χώρου της εκπαίδευσης ενηλίκων, όπως αυτός εξελίσσεται σε Κύπρο, Ελλάδα και Ευρώπη.
7. Η ανάπτυξη νέας γνώσης με συστηματική ερευνητική δραστηριότητα με επίκεντρο τα κύρια θέματα που χαρακτηρίζουν το τρέχον πρόγραμμα σπουδών και την ανάπτυξη ερευνητικών προσανατολισμών και ενδιαφερόντων μεταξύ των εκπαιδευτών ενηλίκων.
8. Η ανάδειξη της έρευνας δράσης ως σημαντικό εργαλείο για τους εκπαιδευτές ενηλίκων στις καθημερινές επαγγελματικές τους δραστηριότητες, προκειμένου να εφαρμόσουν αποτελεσματικά σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την επίτευξη των στόχων της εκπαίδευσης ενηλίκων.
9. Η ανάπτυξη αναλυτικής και κριτικής σκέψης και γόνιμου διαλόγου και συνεργασίας για την αντιμετώπιση των προβλημάτων και των προκλήσεων που σχετίζονται με τις μαθησιακές ανάγκες των ενηλίκων.
Οι απόφοιτοι/ες του προγράμματος θα είναι σε θέση να εργαστούν σε διάφορους τομείς, οργανισμούς και επιχειρήσεις που σχετίζονται με την εκπαίδευση και επαγγελματική κατάρτιση ενηλίκων διαφορετικών κλάδων, τομέων και ειδικοτήτων.
- Σε όλα τα επίπεδα του εκπαιδευτικού συστήματος (πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια)
- Σε εκπαιδευτικά κέντρα άτυπης και μη τυπικής μάθησης (π.χ. Κρατικά Ινστιτούτα Επιμόρφωσης, Εκπαιδευτικά Κέντρα, Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης)
- Σε επιχειρήσεις και οργανισμούς που αφορούν Διευθυντές/Στελέχη/Εκπαιδευτές/τριες που ασχολούνται με το Ανθρώπινο Δυναμικό και συγκεκριμένα με την Εκπαίδευση/Κατάρτιση των εργαζομένων της επιχείρησης/οργανισμού. - Σε εκπαιδευτικούς, ερευνητικούς, μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς που προσφέρουν ευκαιρίες εκπαίδευσης ενηλίκων.
- Σε ιδιωτικούς και δημόσιους οργανισμούς που προσφέρουν προγράμματα εκπαίδευσης ενηλίκων (π.χ. Κέντρο Παραγωγικότητας, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Αρχή Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού)
- Σε άλλους πιστοποιημένους οργανισμούς που προσφέρουν προγράμματα εκπαίδευσης/κατάρτισης ενηλίκων.
Οι προϋποθέσεις εισαγωγής καθορίζονται στον Γενικό Κανονισμό Φοιτητών καθώς και στον Κανονισμό Σπουδών του Πανεπιστημίου Frederick. Ένας προπτυχιακός τίτλος (πτυχίο) από αναγνωρισμένο πανεπιστήμιο ή το ισοδύναμο διεθνές προσόν ή ένα αποδεκτό επαγγελματικό προσόν θεωρείται η κύρια ακαδημαϊκή απαίτηση. Επιπλέον, η πολύ καλή γνώση της ελληνικής και της αγγλικής γλώσσας είναι εξαιρετικά σημαντική. Πλεονέκτημα θεωρείται η επίδειξη ικανοποιητικής γνώσης της αγγλικής γλώσσας (κατάλληλα προσόντα μπορεί να περιλαμβάνουν TOEFL, IELTS, GCSE, IGCSE, Cambridge Certificate of Proficiency in English ή ισοδύναμο). Τέλος, η εργασιακή εμπειρία στον τομέα της εκπαίδευσης ενηλίκων θα πρέπει επίσης να θεωρείται πλεονέκτημα.
Οι υποψήφιοι φοιτητές αναμένεται να υποβάλουν την αίτησή τους και όλα τα σχετικά έγγραφα, όπως αντίγραφα πτυχίων, αναλυτικές βαθμολογίες, μία συστατική επιστολή από καθηγητή/ρια ή και προϊστάμενο/η στο χώρο εργασίας, και τουλάχιστον ακόμη ένα άτομο επικοινωνίας (καθηγητή/ρια ή/και προϊστάμενο/η στο χώρο εργασίας – όνομα/επώνυμο και στοιχεία επικοινωνίας) που μπορεί να τους ζητηθεί να καταθέσουν συστατική επιστολή και τέλος έκθεση ερευνητικού ενδιαφέροντος. Όπου η Επιτροπή του Προγράμματος το κρίνει απαραίτητο, μπορεί να ζητηθεί από τους υποψηφίους προσωπική συνέντευξη.
Μέχρι τη λήξη της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων για εισαγωγή στο πρόγραμμα, η Επιτροπή Αξιολόγησης του Προγράμματος θα αξιολογήσει τους υποψήφιους φοιτητές με βάση συγκεκριμένα κριτήρια, όπως ακαδημαϊκή επίδοση, συστατικές επιστολές, ψηφιακό αλφαβητισμό, ερευνητικά ενδιαφέροντα, συνέντευξη, εργασιακή εμπειρία, γνώση της ελληνικής και/ ή Αγγλικά κλπ. Οι αποφάσεις της επιτροπής ανακοινώνονται με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, ή με άλλο τρόπο, σε όλους τους υποψηφίους.
Η μεταφορά πιστωτικών μονάδων από άλλα ακαδημαϊκά ιδρύματα είναι σύμφωνη με τους κανονισμούς του Πανεπιστημίου για μετεγγραφές φοιτητών και αναγνώριση προηγούμενων σπουδών. Επίσης, υπάρχουν ειδικές ρυθμίσεις και διαδικασίες για την εγγραφή αποφοίτων σε επαγγελματικούς συλλόγους και την αναγνώριση πτυχίων και τίτλων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης όπως ορίζονται από το ΚΥΣΑΤΣ και τον ΔΟΑΤΑΠ (Ελληνικό NARIC).
Κατηγορία Μαθημάτων
ECTS
Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς 40 ECTS, από την ακόλουθη λίστα μαθημάτων:
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS | Ώρες / Εβδ. |
---|---|---|---|---|
1 | DLADE101 | Μεθοδολογία Έρευνας | 10 | 3 |
2 | DLADE102 | Εισαγωγή στην Εκπαίδευση Ενηλίκων : Θεωρητικές και Πρακτικές Προσεγγίσεις | 10 | 3 |
3 | DLADE103 | Θεωρίες για τη Μάθηση Ενηλίκων και Συμβουλευτική Ενηλίκων | 10 | 3 |
4 | DLADE104 | Στρατηγικές Διδασκαλίας και Ενεργητικές Εκπαιδευτικές Τεχνικές στην Εκπαίδευση Ενηλίκων | 10 | 3 |
Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς 30 ECTS, από την ακόλουθη λίστα μαθημάτων:
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS | Ώρες / Εβδ. |
---|---|---|---|---|
1 | DLADE201 | Ευρωπαϊκές Πολιτικές στην Εκπαίδευση Ενηλίκων | 10 | 3 |
2 | DLADE202 | Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Ενηλίκων: Δυνατότητες στη Διδασκαλία και Μάθηση | 10 | 3 |
3 | DLADE203 | Ανάπτυξη Περιβαλλόντων Μάθησης και Εκπαίδευση Ενηλίκων | 10 | 3 |
4 | DLADE204 | Εκπαιδευτική Ηγεσία και Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού | 10 | 3 |
5 | DLADE205 | Αξιολόγηση και Διασφάλιση Ποιότητας στην Εκπαίδευση | 10 | 3 |
Total
90
Εξάμηνα
ECTS
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS |
---|---|---|---|
1 | DLADE101 | Μεθοδολογία Έρευνας | 10 |
2 | DLADE102 | Εισαγωγή στην Εκπαίδευση Ενηλίκων : Θεωρητικές και Πρακτικές Προσεγγίσεις | 10 |
3 | DLADE103 | Θεωρίες για τη Μάθηση Ενηλίκων και Συμβουλευτική Ενηλίκων | 10 |
ΣΥΝΟΛΟ | 30 |
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS |
---|---|---|---|
1 | DLADE104 | Στρατηγικές Διδασκαλίας και Ενεργητικές Εκπαιδευτικές Τεχνικές στην Εκπαίδευση Ενηλίκων | 10 |
2 | DLADE105 | Πτυχιακή Ι | 10 |
3 | Μάθημα Επιλογής | 10 | |
ΣΥΝΟΛΟ | 30 |
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS |
---|---|---|---|
1 | DLADE106 | Πτυχιακή ΙΙ | 10 |
2 | Μάθημα Επιλογής | 10 | |
3 | Μάθημα Επιλογής | 10 | |
ΣΥΝΟΛΟ | 30 |
Το πρόγραμμα σπουδών υποστηρίζεται από τα ακόλουθα μέλη του ακαδημαϊκού προσωπικού:
Rank | Name |
---|---|
Professor | Prof. Petros Gougoulakis |
Associate Professor - Programme Coordinator | Dr. Nicoletta Christodoulou |
Associate Professor | Dr. Nikleia Eteokleous |
Assistant Professor | Dr. Manos Pavlakis |
Lecturer | Dr. Nansia Kyriacou |
Collaborating Acad. Staff | Dr. Nikoletta Ioannou |
Collaborating Acad. Staff | Dr. Maria Kagiavi |
Collaborating Acad. Staff | Dr. Spyridon Kioulanis |
Collaborating Acad. Staff | Dr. Effrosyni Kostara |