STAFF
PROFILE
Collaborating Acad. Staff
Dr. Ioannis Noulis
Department
DL - EducationPost
Short CV
Ο Δρ. Ιωάννης Νούλης κατέχει μεταπτυχιακό με τίτλο «Μαθηματικά στην Εκπαίδευση – Διδακτική των Μαθηματικών» του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΠΤΔΕ) και διδακτορικό στη Διδακτική των Μαθηματικών από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου (Τμήμα Προσχολικής Αγωγής και Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού) με τίτλο διατριβής: «Η διερεύνηση της πολλαπλασιαστικής σκέψης παιδιών με Σύνδρομο Asperger». Έχει δημοσιεύσεις σε περιοδικά και συνέδρια στον ελλαδικό και διεθνή χώρο. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα αφορούν την εκπαίδευση των Μαθηματικών για μαθητές με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες και τις Μαθησιακές Δυσκολίες στα Μαθηματικά. Είναι συνεργαζόμενο ερευνητικό μέλος στο Εργαστήριο Μαθησιακής Τεχνολογίας και Διδακτικής Μηχανικής (Learning Technology and Educational Engineering) του Πανεπιστημίου Αιγαίου (ΤΕΠΑΕΣ), μέλος της συντακτικής ομάδας του περιοδικού «Ο μικρός Ευκλείδης» της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας, μέλος της Ένωσης Ερευνητών Διδακτικής των Μαθηματικών, μέλος του Ελληνικού Συλλόγου για το Σύνδρομο Asperger, Εκπαιδευτικός Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Διευθυντής του 2ου Δημοτικού Σχολείου Σητείας και πρώην διευθυντής του Κοινωνικού Φροντιστηρίου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Δάφνης Υμηττού. Επιπρόσθετα, είναι συνεργαζόμενο εκπαιδευτικό προσωπικό στο Πανεπιστήμιο Frederick στην Κύπρο και διδάσκει εξ αποστάσεως μαθήματα στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών Ειδικής Εκπαίδευσης.
Dr. Ioannis Noulis holds a MEd in Mathematics in Education - Didactics of Mathematics (National and Kapodistrian University of Athens, 2008) and PhD in Didactics of Mathematics (University of the Aegean, 2014). He is Head Master of 2th Primary School of Sitias in Crete. His research interests concern mathematics education for students with Special Needs and for students with Mathematical Learning Disabilities. He has published scientific articles in International and Greek journals and conferences. He has been a member of Learning Technology and Educational Engineering Laboratory (LTEE lab, University of the Aegean) since 2008. He is member of Association of Researchers in Didactic of Mathematics and of Hellenic Association of Asperger`s Syndrome since 2009 to present. He is also member of Hellenic Mathematical Society since 2005 and has published articles in mathematical journal for primary school. Furthermore, he is a collaborative academic staff at Frederick University in Cyprus and he is teaching distance learning courses at the MEd Special Education program of study.