STAFF
PROFILE
Collaborating Acad. Staff
Dr. Theodoros Kastanias
Department
DL - EducationPost
Short CV
Ο Θεόδωρος Καστανιάς είναι εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής. Διαθέτει δύο μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών (ΔΠΘ & ΕΚΠΑ), ενώ σε διδακτορικό επίπεδο (ΔΠΘ) έχει ασχοληθεί, πιο επισταμένα, με το αντικείμενο της Ειδικής Αγωγής με υποτροφία από το πρόγραμμα ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ ΙΙ. Έχει υπηρετήσει σε σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (Δημοτικά αλλά και Νηπιαγωγεία), τόσο γενικής όσο και ειδικής αγωγής καθώς και σε Εργαστήρια Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΕΕΚ). Επίσης, έχει εργαστεί σε Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης & Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ), με σκοπό την εξατομικευμένη υποστήριξη μαθητών/τριών με αναπηρία που φοιτούν σε σχολικές μονάδες τυπικής εκπαίδευσης. Διαθέτει επαγγελματική εμπειρία σε πολλά ιδρύματα που φιλοξενούν άτομα με αναπηρία, σε εργομετρικά κέντρα για τον σχεδιασμό και υλοποίηση προγραμμάτων για ασθενείς με χρόνιες παθήσεις καθώς και ως εκπαιδευτής ενηλίκων. Το έτος 2019-20 υπηρέτησε στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) στη θέση του Συμβούλου Β’ στη μονάδα της Ενιαίας Ενταξιακής Εκπαίδευσης. Απασχολείται ως Συνεργαζόμενο Εκπαιδευτικό Προσωπικό του Τμήματος Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Frederick, διδάσκοντας στο εξ αποστάσεως Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα της Ειδικής Εκπαίδευσης το μάθημα επιλογής DLSPEN513 - Παιδί με ειδικές ανάγκες, Ενήλικας με ειδικές ανάγκες: Από το σχολείο στην κοινωνία. Τα τελευταία χρόνια διδάσκει Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), ως εκπαιδευτής ενηλίκων, σε εθελοντική βάση. Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε διάφορα περιοδικά και έχει συμμετάσχει σε πολλά επιστημονικά συνέδρια. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται στην ειδική αγωγή, την ποικιλομορφία στην εκπαίδευση, την κοινωνική ένταξη, την προαγωγή της υγείας και της ποιότητας ζωής, τόσο του γενικού όσο και του πληθυσμού με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία.
Theodoros Kastanias is a Special Education teacher. He has two postgraduate titles (Democritus University of Thrake & National and Kapodistrian University of Athens), while at Phd level he has dealt with the scientific field of Special Education with a scholarship from the program HERACLEITUS II. He served in primary schools, both typical and special education as well as in Evaluation Center for Differential Diagnosis, Diagnosis & Educational Support (KEDDY), in order to provide individualized support to pupils with disabilities. In addition, he has professional experience in many institutions that host people with disabilities, in ergometric centers for the design and implementation of programs for patients with chronic diseases as well as experience in adult education. From March 2019 to June 2020, he worked to the Institute of Educational Policy (IEP), as Counselor in the unit of Special Education. He is employed as a Collaborating Teaching Staff in the Department of Education at Frederick University, teaching the distance learning Master's Program in Special Education in the elective course DLSPEN513 - Child with Special Needs, Adult with Special Needs: From School to Society. In recent years he has been involved in Information and Communication Technologies (ICT), as an adult educator, on a voluntary basis. He has published articles in various journals and has participated in numerous of scientific conferences. His research interests focus on special education, diversity in education, social inclusion, health promotion and quality of life, both general and handicapped population.