ΠΡΟΦΙΛ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Διάρκεια18 μήνες (Πλήρης Φοίτηση)
Δίδακτρα
€6,075 στο σύνολο της φοίτησης
ΓλώσσαΕλληνική
ΠανεπιστημιούποληN/A
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟΜε το πέρας των σπουδών τους, οι φοιτήτριες/τές αναμένεται να:
• Έχουν αποκτήσει ένα στέρεο υπόβαθρο στη θεωρία, αλλά και την πρακτική της εκπαιδευτικής διοίκησης και εκπαιδευτικής ηγεσίας
• Αναλύουν τις αρχές της κουλτούρας εκπαιδευτικών μονάδων και οργανισμών και λαμβάνουν σωστές αποφάσεις, ειδικά σε καταστάσεις κρίσης
• Κατανοούν τις διαδικασίες μάθησης και διδασκαλίας και αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες για τη διαμόρφωση των κατάλληλων συνθηκών εργασίας για το διοικητικό και εκπαιδευτικό προσωπικό
• Επιλέγουν και εφαρμόζουν ηγετικά και διοικητικά στυλ και πρακτικές αποτελεσματικής ηγεσίας ανάλογα με την κατάσταση
• Αναλύουν και αξιολογούν εκπαιδευτικές πολιτικές όσον αφορά τη σημασία και τις προεκτάσεις που έχουν για το προσωπικό και την εκπαίδευση
• Υποστηρίζουν τις δυνατότητες και τις χρήσεις της τεχνολογίας στην εκπαίδευση και τις αξιοποιούν για την άσκηση του ηγετικού τους έργου
• Αλληλεπιδρούν και συνεργάζονται αποτελεσματικά με όλους τους δυνητικά εμπλεκόμενους / ενδιαφερόμενους, όπως εκπαιδευτικούς / εκπαιδευτές, γονείς, μαθητές / εκπαιδευόμενους κτλ. για την επίτευξη όσο το δυνατόν καλύτερων αποτελεσμάτων
• Προωθούν και ενθαρρύνουν την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών / εκπαιδευτών και λοιπού προσωπικού στις σχολικές μονάδες και στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς
• Συγγράφουν επιστημονικές εργασίες που να είναι σε θέση να δημοσιευθούν σε έγκυρα επιστημονικά περιοδικά και να παρουσιαστούν σε τοπικά και διεθνή επιστημονικά συνέδρια.
Βασικός σκοπός του μεταπτυχιακού προγράμματος στη Διοίκηση και Ηγεσία Σχολικών Μονάδων είναι να προσφερθεί στους φοιτητές και τις φοιτήτριες η δυνατότητα να εξοικειωθούν με το απαραίτητο θεωρητικό υπόβαθρο βασισμένο στις πιο πρόσφατες έρευνες και επιστημονικά δεδομένα. Παράλληλα, οι απόφοιτοι/ες του μεταπτυχιακού έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν δεξιότητες και ικανότητες, απαραίτητες για την άσκηση του έργου τους, ως διευθυντές/τριες / ηγέτες/ιδες, σε εκπαιδευτικά περιβάλλοντα.
Οι απόφοιτοι/ες του προγράμματος υποστηρίζονται από ένα στιβαρό επιστημονικό πλαίσιο και μια εργαλειοθήκη για πρακτική εφαρμογή, ώστε να επιτελούν με επιτυχία τον ρόλο τους σε δομές, φορείς και οργανισμούς, όπως:
• Σχολικές μονάδες, δημόσιες και ιδιωτικές, σε οποιαδήποτε βαθμίδα εκπαίδευσης
• Οργανισμούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων, όπως Κέντρα Διά Βίου Μάθησης, Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης, Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας κ.ά.
• Δημόσιους οργανισμούς, ιδρύματα, ημικρατικούς οργανισμούς, μη κυβερνητικές οργανώσεις κ.ά. που προσφέρουν εκπαιδευτικά προγράμματα
• Ιδιωτικές επιχειρήσεις που έχουν οργανωμένα Τμήματα Εκπαίδευσης ή Τμήματα/Διευθύνσεις Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού
Επιπλέον, απόφοιτοι/ες του προγράμματος μπορούν να συνεχίσουν σπουδές σε διδακτορικό επίπεδο.
Διαδικασία εισδοχής
Τα κριτήρια εισδοχής καθορίζονται στους Γενικούς Περί Φοιτητών Κανονισμούς, αλλά και στον Κανονισμό Σπουδών του Πανεπιστημίου Frederick.
Ένα πτυχίο από αναγνωρισμένο πανεπιστήμιο ή ισοδύναμο διεθνές προσόν ή αποδεκτό επαγγελματικό προσόν θεωρείται η κύρια ακαδημαϊκή απαίτηση.
Η πολύ καλή γνώση της ελληνικής είναι εξαιρετικά σημαντική. Επιπλέον, πλεονέκτημα θεωρείται η απόδειξη ικανοποιητικής γνώσης της αγγλικής γλώσσας (αποδεκτά πιστοποιητικά μπορεί να είναι το TOEFL, το IELTS, το GCSE, το IGCSE και το Cambridge Certificate of Proficiency in English ή κάποιο ισοδύναμο).
Οι υποψήφιοι/ες φοιτητές/τριες αναμένεται να υποβάλουν την αίτησή τους και όλα τα σχετικά έγγραφα, όπως αντίγραφα πτυχίων, αναλυτικές βαθμολογίες, μία συστατική επιστολή από καθηγητή/ρια ή και προϊστάμενο/η στο χώρο εργασίας, και τουλάχιστον ακόμη ένα άτομο επικοινωνίας (καθηγητή/ρια ή/και προϊστάμενο/η στο χώρο εργασίας – όνομα/επώνυμο και στοιχεία επικοινωνίας) που μπορεί να τους ζητηθεί να καταθέσουν συστατική επιστολή και, τέλος, έκθεση ερευνητικού ενδιαφέροντος. Όπου η Επιτροπή του Προγράμματος το κρίνει απαραίτητο, μπορεί να ζητηθεί από τους υποψηφίους προσωπική συνέντευξη.
Αναγνώριση προηγούμενης εκμάθησης και εισαγωγή εισόδου
Με τη λήξη της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων για συμμετοχή στο πρόγραμμα, η Επιτροπή του Προγράμματος αξιολογηθεί τους/τις υποψήφιους φοιτητές/τριες βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων, όπως έγγραφα που τεκμηριώνουν τις ακαδημαϊκές τους επιδόσεις, συστατικές επιστολές, ψηφιακό γραμματισμό, ερευνητικά ενδιαφέροντα, συνέντευξη, εργασιακή εμπειρία, γνώση ελληνικών / ή και αγγλικών κλπ. Οι αποφάσεις της Επιτροπής ανακοινώνονται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή με άλλο τρόπο σε όλους τους υποψηφίους.
Η μεταφορά πιστωτικών μονάδων από άλλα ακαδημαϊκά ιδρύματα συμμορφώνεται με τους κανονισμούς για αναγνώριση σπουδών που ισχύουν στο Πανεπιστήμιο Frederick.
Υπάρχουν επίσης ειδικοί κανονισμοί και διαδικασίες για την εγγραφή των αποφοίτων σε επαγγελματικές ενώσεις και την αναγνώριση των τίτλων σπουδών και των τίτλων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, όπως ορίζονται από το ΚΥΣΑΤΣ και το ΔΟΑΤΑΠ (Ελληνικό NARIC).
Οι φοιτητές/τριες πρέπει να ολοκληρώσουν 90 ECTS από τα μαθήματα του προγράμματος για να πληρούν τις προϋποθέσεις ολοκλήρωσης και αποφοίτησης.
Επιπλέον, οι φοιτητές/τριες μπορούν να αποφοιτήσουν μόνο εάν ο γενικός τους βαθμός (CGPA) είναι μεγαλύτερο ή ίσος από τα 5.00 στα 10.00.
Υποψήφιοι/ες απόφοιτοι/ες με γενικό χαμηλότερο από 5.00, πιθανόν να χρειαστεί να επαναλάβουν μαθήματα προς βελτίωση της βαθμολογίας τους.
Κατηγορία Μαθημάτων
ECTS
Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς 30 ECTS, από την ακόλουθη λίστα μαθημάτων:
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS | Ώρες / Εβδ. |
---|---|---|---|---|
1 | DLEDAN056 | Εκπαίδευτική Ηγεσία και Τεχνολογία | 10 | 3 |
2 | DLEDAN057 | Εκπαιδευτική Πολιτική και Εκπαιδευτική Αλλαγή | 10 | 3 |
3 | DLEDAN058 | Διοίκηση και Διαπολιτισμική Εκπαίδευση | 10 | 3 |
4 | DLEDAN059 | Διοίκηση και Λήψη Αποφάσεων | 10 | 3 |
5 | DLEDAN060 | Διαχείριση και Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού | 10 | 3 |
6 | DLEDAN061 | Ηγεσία Ομάδων στην Εκπαίδευση | 10 | 3 |
Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς 30 ECTS, από την ακόλουθη λίστα μαθημάτων:
Total
90
Εξάμηνα
ECTS
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS |
---|---|---|---|
1 | DLEDA051 | Θεωρίες και Αρχές Εκπαιδευτικής Διοίκησης και Ηγεσίας | 10 |
2 | DLEDAN052 | Αποτελεσματική Ηγεσία | 10 |
3 | DLEDAN053 | Εκπαιδευτική Έρευνα | 10 |
ΣΥΝΟΛΟ | 30 |
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS |
---|---|---|---|
1 | 10 | ||
2 | 10 | ||
3 | 10 | ||
ΣΥΝΟΛΟ | 30 |
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS |
---|---|---|---|
1 | 10 | ||
2 | 10 | ||
3 | 10 | ||
ΣΥΝΟΛΟ | 30 |
Το πρόγραμμα σπουδών υποστηρίζεται από τα ακόλουθα μέλη του ακαδημαϊκού προσωπικού:
Rank | Name |
---|---|
Professor | Prof. Areti Panaoura |
Associate Professor | Dr. Nicoletta Christodoulou |
Associate Professor | Dr. Nikleia Eteokleous |
Associate Professor | Dr. Chrysanthi Kadji Beltran |
Assistant Professor | Dr. Manos Pavlakis |
Lecturer | Dr. Nansia Kyriacou |
Visiting Professor/Collaborating Acad. Staff | Dr. Agoritsa Makri |
Visiting Professor/Collaborating Acad. Staff | Ms. Vasiliki Polymeropoulou |
Visiting Lecturer/Collaborating Acad. Staff | Dr. Kallia Ioannou |
Visiting Lecturer/Collaborating Acad. Staff | Dr. Electra Lipsou |
Visiting Lecturer/Collaborating Acad. Staff | Dr. Rafaela Neofytou |
Collaborating Acad. Staff | Dr. Margarita Christoforidou |
Collaborating Acad. Staff | Dr. Mariantri Kazi |
Collaborating Acad. Staff | Dr. Nikos Keravnos |
Collaborating Acad. Staff | Dr. Stefanos Koutras |
Collaborating Acad. Staff | Dr. Stelios Orphanos |
Collaborating Acad. Staff | Dr. Anastasia Panayiotou |
Collaborating Acad. Staff | Dr. Marios Panteli |
Collaborating Acad. Staff | Dr. Konstantina Spyriadou |
Collaborating Acad. Staff | Dr. Aimilia Stavrou |
Collaborating Acad. Staff | Dr. Theodoros Theodorou |