ΠΡΟΦΙΛ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Διάρκεια4 έτη (Πλήρης Φοίτηση)
Δίδακτρα
€8,700 ανά έτος
ΓλώσσαΕλληνική
ΠανεπιστημιούποληΛεμεσός
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟΤο πρόγραμμα επικεντρώνεται στο επιστημονικό πεδίο της Ψυχολογίας, την ποικιλομορφία του, τις αξίες, τη μεθοδολογία και τις επιστημονικές μεθόδους που το διέπουν.
Στόχος του προγράμματος είναι να προσφέρει στους/στις φοιτητές/τριες μια ισορροπημένη προσέγγιση στα θεωρητικά μοντέλα της επιστήμης της Ψυχολογίας και να αναπτύξει ένα ισχυρό ερευνητικό υπόβαθρο για την καλύτερη κατανόηση του επιστημονικού κλάδου της Ψυχολογίας.
Οι μέθοδοι έρευνας καθώς και τα σημαντικά ευρήματα στους κύριους κλάδους της Ψυχολογίας (Αναπτυξιακή, Κοινωνική, Κλινική, Γνωστική, Συμπεριφορική και Νευροεπιστήμη) παρουσιάζονται στους/στις -και συζητούνται με τους/τις- φοιτητές/τριες σε όλη τη διάρκεια της κατάρτισής τους.
Κεντρικός στόχος του προγράμματος είναι να εκπαιδεύσουμε μια νέα γενιά τόσο ερευνητών όσο και επαγγελματιών Ψυχολόγων, να αναπτύξουμε πτυχιούχους που να έχουν σε βάθος γνώση και διαθέτουν δεξιότητες και ικανότητες στους κύριους τομείς της Ψυχολογίας. Οι απόφοιτοί μας μπορούν να εγγραφούν στο μητρώο των πτυχιούχων Ψυχολόγων (ΣΕΨ Συμβούλιο Εγγραφής Ψυχολόγων Κύπρου). Το πρόγραμμα θέτει τα θεμέλια για μεταπτυχιακές σπουδές.
Οι κύριοι στόχοι του προγράμματος είναι:
(α) Να εκπαιδεύσει τους/τις σπουδαστές/τριες να προσδιορίσουν, να περιγράψουν και να αντιπαραβάλουν τα ιστορικά θεμέλια, τις μείζονες θεωρητικές προσεγγίσεις, τις μεθόδους έρευνας και τα κύρια ευρήματα του κλάδου.
(β) Να δώσει στους/στις φοιτητές/τριες τη δυνατότητα να αναπτύξουν ένα κατάλληλο και συστηματικό τρόπο προσέγγισης διαφορετικών ερωτημάτων και επιστημονικών ζητημάτων και να εφαρμόζουν αποτελεσματικά τις αρχές της Ψυχολογίας όπου αυτό καθίσταται εφικτό.
(γ) Να παρέχει στους/στις φοιτητές/τριες βασικές γνώσεις σε ειδικότητες της Ψυχολογίας και στις παρεμβάσεις και τεχνικές που μετέρχονται.
(δ) Να αναπτύξει μια ισχυρή βάση γνώσεων για την ανθρώπινη συμπεριφορά σε όλους τους ευρείς τομείς της Ψυχολογίας.
(ε) Να συμβάλει στην πρόληψη και στην αντιμετώπιση ψυχοκοινωνικών προβλημάτων, να προστατεύσει τα ανθρώπινα δικαιώματα και να προωθήσει το σχεδιασμό και την αξιολόγηση της έρευνας.
(στ) Να παρέχει στους/στις φοιτητές/τριες τις γνώσεις και τις δεξιότητες που θα τους επιτρέψουν να προσαρμοστούν και να αναπτυχθούν στις ταχέως εξελισσόμενες κοινωνικές αλλαγές που παρατηρούνται στις σύγχρονες κοινωνίες.
(ζ) Να βοηθήσει τους/τις εκπαιδευόμενους/ες να αναπτύξουν εκείνες τις μεταβιβάσιμες δεξιότητες που απαιτούνται για να εξασφαλίσουν μια επιτυχημένη σταδιοδρομία στον τομέα της Ψυχολογίας.
(η) Να προετοιμάσει τους/τις φοιτητές/τριες για μεταπτυχιακές σπουδές, παρέχοντάς τους τις απαιτούμενες γνώσεις και δεξιότητες.
Αναμένεται ότι οι φοιτητές/τριες θα αναπτύξουν ένα σύνολο δεξιοτήτων που εκτείνονται πέρα από το πεδίο της Ψυχολογίας ως ακολούθως:
1. Να χρησιμοποιούν την τεχνολογία για τη μελέτη των επιστημονικών εννοιών (μηχανές αναζήτησης επιστημονικών εργασιών και συγγραμμάτων) καθώς και για τη διεξαγωγή έρευνας και την ανάλυση επιστημονικών δεδομένων.
2. Να επικοινωνούν αποτελεσματικά γραπτώς και προφορικώς τις ιδέες και τις απόψεις τους, και να αποκτήσουν αποτελεσματικές δεξιότητες συνεργασίας για τη μελλοντική τους εργοδότηση.
3. Να αναζητούν και να συμμετέχουν σε εκπαιδευτικές ευκαιρίες που προάγουν τη δια βίου μάθηση και τη συνεχή επαγγελματική ανάπτυξη.
4. Nα ετοιμάσουν σχέδιο για την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση των προπτυχιακών τους γνώσεων στο μέλλον καθώς προετοιμάζονται για μεταπτυχιακές σπουδές ή για επαγγελματική αποκατάσταση.
5. Να αναπτύξουν στρατηγικές αυτο-ελέγχου (π.χ. διαχείρισης χρόνου, διαχείρισης άγχους, κ.ά), και να υιοθετούν στρατηγικές βασισμένες στην ψυχική ανθεκτικότητα (αυτογνωσία, προσωπική φροντίδα, κ.ά.).
6. Να οικοδομήσουν πολιτισμική προσαρμοστικότητα (να είναι ανοικτοί και να σέβονται πολιτισμικές και ατομικές διαφορές.
7. Να αναπτύξουν δεοντολογική σκέψη και στρατηγικές λήψης αποφάσεων.
Ειδικά μαθησιακά αποτελέσματα
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι απόφοιτοι/ες αναμένεται να:
1. Επιδεικνύουν γνώση των κύριων/βασικών εννοιών και των σημαντικών θεωρητικών προσεγγίσεων στη Ψυχολογία και να είναι σε θέση να προσδιορίσουν, να περιγράψουν και να αντιπαραβάλουν θεωρητικές προσεγγίσεις, επιστημονικά ερωτήματα, μεθόδους έρευνας και ερευνητικά ευρήματα της επιστήμης της Ψυχολογίας.
2. Συμμετέχουν σε ερευνητικές δραστηριότητες και να θέτουν σε εφαρμογή τις αποκτηθείσες δεξιότητες στο σχεδιασμό έρευνας, στην επεξεργασία και στην ανάλυση ερευνητικών δεδομένων. Παράλληλα να εξοικειωθούν με διεργασίες διαφάνειας και καλές πρακτικές ανοικτής επιστημονικής διαδικασίας.
3. Να εφαρμόζουν την κριτική και τη δημιουργική σκέψη, την έρευνα και την επιστημονική προσέγγιση για την αξιολόγηση προβλημάτων που σχετίζονται με την ανθρώπινη συμπεριφορά και τις νοητικές διεργασίες.
4. Να αναλύουν και να αξιολογούν τα επιχειρήματα, τα ευρήματα και τις αξιώσεις σχετικά με ψυχολογικά φαινόμενα τόσο στα μέσα μαζικής επικοινωνίας όσο και στην επιστημονική βιβλιογραφία.
5. Nα αναπτύξουν ανοχή κι ανεκτικότητα για αμφισημίες και για απόψεις που διαφέρουν από τις δικές τους.
6. Να αναζητούν κατάλληλη επιστημονική τεκμηρίωση για επιστημονικά πορίσματα και να τηρούν με αυστηρότητα το βιοηθικό πλαίσιο έρευνας και τη δεοντολογία συμπεριφοράς.
7. Να κατανοούν και να εφαρμόζουν αρχές και θεωρίες της Ψυχολογίας σε ατομικά, κοινωνικά και οργανωσιακά θέματα. Να εφαρμόζουν ψυχολογικές έννοιες, θεωρίες και πορίσματα σύγχρονων ερευνών σε πραγματικά προβλήματα της κοινωνίας.
8. Να αναπτύξουν δεξιότητες για συνεργασία σε διεπιστημονικά επαγγελματικά περιβάλλοντα.
Οι πτυχιούχοι του προγράμματος σπουδών Ψυχολογίας έχουν τη δυνατότητα εγγραφής στο Συμβούλιο Εγγραφής Πτυχιούχων Ψυχολόγων Κύπρου (σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία [1995 (Ν.68 (Ι)/1995) «Πτυχιούχος Ψυχολόγος» σημαίνει ψυχολόγο εγγεγραµµένο στο Μητρώο Πτυχιούχων Ψυχολόγων, ο οποίος ασκεί καθήκοντα που προκύπτουν από το πλαίσιο καθηκόντων πτυχιούχων ψυχολόγων και τα οποία περιορίζονται στα εξής: διδασκαλία θεµάτων ψυχολογίας, έρευνα σε τοµείς ψυχολογίας, συνέντευξη µε αποκλειστικό σκοπό την παραποµπή σε εγγεγραµµένο ψυχολόγο και πιθανή άσκηση άλλων καθηκόντων που δεν εµπίπτουν στο πλαίσιο καθηκόντων που αποδίδονται σε εγγεγραµµένο ψυχολόγο. Νοείται ότι τα πιο πάνω καθήκοντα δεν μπορούν να ασκηθούν στα πλαίσια αυτόνομης και ανεξάρτητης εργοδότησης. Κάθε πτυχιούχος ψυχολόγος περιορίζεται αυστηρά στην άσκηση µόνο όσων ψυχολογικών καθηκόντων προσδιορίζονται στο πλαίσιο καθηκόντων πτυχιούχων ψυχολόγων, βάσει του παρόντος Νόµου.
Οι απόφοιτοί μας βρίσκουν ευκαιρίες εργοδότησης σε τοπικούς οργανισμούς όπως ΜΚΟ, Διεθνείς Οργανισμοί, Ιδρύματα για άτομα με αναπηρίες, κέντρα ημερήσιας φροντίδας για παιδιά ή / και για ηλικιωμένους, Καταφύγια ασυνόδευτών παιδιών, Καταφύγια θυμάτων ενδοοικογενειακής βίας, υπό την επίβλεψη εγγεγραμμένου επαγγελματία Ψυχολόγου. Συγκεκριμένα, οι πρώτοι μας απόφοιτοι (Εαρινό εξάμηνο 2019) βρήκαν απασχόληση στους τομείς Προστασίας Ανηλίκων (ΜΚΟ για ασυνόδευτους ανήλικους πρόσφυγες), Κέντρα Απεξάρτησης και σε Καταφύγια γυναικών θυμάτων βίας).
Οι απόφοιτοί μας μπορούν να εγγραφούν σε προγράμματα σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου είτε σε ειδικότητες της εφαρμοσμένης ψυχολογίας (Κλινική, Σχολική, Συμβουλευτική, Οργανωσιακή Ψυχολογία) είτε σε άλλους τομείς της Ψυχολογίας και / ή των Κοινωνικών Επιστημών.
Το Τμήμα Ψυχολογίας και Κοινωνικών Επιστημών τηρεί τον κανονισμό εισδοχής του Πανεπιστημίου Frederick. Στο Πανεπιστήμιο Frederick οι υποψηφιότητες για εισδοχή εξετάζονται με βάση την ακαδημαϊκή επίδοση, χωρίς διακρίσεις φύλου, φυλής, εθνικής καταγωγής, χρώματος ή θρησκείας.
Για την εισαγωγή στο πρόγραμμα «Πτυχίο στην Ψυχολογία», οι υποψήφιοι/ες πρέπει να είναι απόφοιτοι εξατάξιου δημόσιου σχολείου δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Κύπρου. Αν είναι απόφοιτοι/ες ιδιωτικού σχολείου δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αυτό θα πρέπει να αναγνωρίζεται από και να είναι εγγεγραμμένο στο Υπουργείο Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας της Κύπρου και να πληρούν τα κριτήρια της γνώση της ελληνικής γλώσσα, όπως καθορίζονται από το Τμήμα (Επίπεδο γλώσσας C1 του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς για τις Γλώσσες ή άλλα ισοδύναμα προσόντα). Οι υποψήφιες/οι που έχουν αποφοιτήσει από σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης χώρας του εξωτερικού απαιτείται να κατέχουν πιστοποιητικό που τους παρέχει το δικαίωμα να εισαχθούν στα αντίστοιχα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας αυτής. Θα πρέπει επίσης να ανταποκρίνονται στα κριτήρια γνώσης της ελληνικής γλώσσας, όπως ορίζονται από το Τμήμα.
Αναγνώριση προηγούμενης φοίτησης και μεταφοράς μαθημάτων
Τα προγράμματα σπουδών του Πανεπιστημίου Frederick βασίζονται στο Ευρωπαϊκό Σύστημα Μεταφοράς και Συσσώρευσης Πιστωτικών Μονάδων (ECTS). Τουλάχιστον 240 ECTS θα πρέπει να συγκεντρωθούν για την απονομή του πτυχίου (BΑ) στην Κοινωνική Εργασία. Κάθε φοιτήτρια/της μπορεί να εγγραφεί σε 60 ECTS ανά ακαδημαϊκού έτος. Φοιτητής/τρια μερικής φοίτησης θεωρείται το άτομο που εγγράφεται σε έως 19 ECTS σε ένα εξάμηνο. Διεθνείς φοιτητές/τριες απαιτείται να σπουδάζουν στη βάση της πλήρους φοίτησης, βάσει των κανονισμών της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Οι φοιτητές/τριες που κάνουν εισδοχή με τη διαδικασία της μεταφοράς, ανεξάρτητα από τον αριθμό των πιστωτικών μονάδων που τους έχουν αναγνωριστεί, οφείλουν να συμπληρώσουν τουλάχιστον τις μισές μονάδες ECTS που απαιτούνται για το πρόγραμμα σπουδών στο Πανεπιστήμιο Frederick ώστε να πληρούν τις προϋποθέσεις για να αποφοιτήσουν. Για το Πτυχίο στην Ψυχολογία, ένα τετραετές πρόγραμμα των 240 ECTS, οι φοιτητές/τριες με μεταφορά μονάδων οφείλουν να συμπληρώσουν τουλάχιστον 2 έτη σπουδών πλήρους φοίτησης (120 ECTS) στο Πρόγραμμα Κοινωνικής Εργασίας στο Πανεπιστήμιο Frederick για να αποφοιτήσουν.
Υποψήφιοι/ες που έχουν αποφοιτήσει από αναγνωρισμένο εξατάξιο σχολείο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και έχουν συμπληρώσει πανεπιστημιακού επιπέδου εργασία σε αναγνωρισμένο πρόγραμμα σπουδών σε ίδρυμα άλλο από το Πανεπιστήμιο Frederick μπορούν να αιτηθούν εισδοχή με μεταφορά μαθημάτων.
Τέτοιοι υποψήφιοι οφείλουν μαζί με το έντυπο της αίτησής τους να προσκομίσουν τα ακόλουθα πιστοποιητικά:
• Απολυτήριο εξατάξιου σχολείου δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ή ισοδύναμη πιστοποίηση
• Επίσημα έγγραφα (αναλυτική βαθμολογία) και πρόγραμμα σπουδών (περιγραφές μαθημάτων) για όλα τα μαθήματα που έχουν αποπερατώσει σε πανεπιστήμιο.
Τα έγγραφα αυτά αξιολογούνται από την Επιτροπή Μεταφοράς Μαθημάτων του Προγράμματος έτσι ώστε να καθοριστεί ο αριθμός πιστωτικών μονάδων που μπορούν να μεταφερθούν, σε συνάρτηση με τις απαιτήσεις του αναλυτικού προγράμματος του πτυχίου Κοινωνικής Εργασίας του Πανεπιστημίου Frederick.
Κατηγορία Μαθημάτων
ECTS
Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς 200 ECTS, από την ακόλουθη λίστα μαθημάτων:
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS | Ώρες / Εβδ. |
---|---|---|---|---|
1 | BPSY101 | Βιολογική Ψυχολογία | 5 | 3 |
2 | CPSY101 | Γνωστική Ψυχολογία Ι | 5 | 3 |
3 | CPSY102 | Γνωστική Ψυχολογία ΙΙ | 5 | 3 |
4 | IPSY101 | Ιστορία και Συστήματα της Ψυχολογίας | 5 | 3 |
5 | DEVE101 | Αναπτυξιακή Ψυχολογία Ι | 5 | 3 |
6 | DEVE201 | Αναπτυξιακή Ψυχολογία ΙΙ | 5 | 3 |
7 | DPSY400 | Ψυχολογία των Εξαρτήσεων | 6 | 3 |
8 | EPSY101 | Επαγγελματική Δεοντολογία | 5 | 2 |
9 | FPSY301 | Ψυχοθεραπευτικές Διεργασίες Ι | 6 | 3 |
10 | FPSY302 | Ψυχοθεραπευτικές Διεργασίες ΙΙ | 6 | 3 |
11 | FPSY401 | Δικανικἠ Ψυχολογἰα | 6 | 3 |
12 | HPSY300 | Ψυχολογία της Υγείας | 6 | 3 |
13 | KPSY200 | Σχολική Ψυχολογία | 6 | 2+1 |
14 | KPSY401 | Κλινική Ψυχολογία | 6 | 2+1 |
15 | NPSY301 | Νευροψυχολογία | 6 | 3 |
16 | OPSY401 | Κοινωνική- Οργανωτική Ψυχολογία | 6 | 3 |
17 | PDIS101 | Μεθοδολογία Επιστημονικής Έρευνας I | 5 | 2 |
18 | PDIS301 | Μεθοδολογία Επιστημονικής Έρευνας II | 6 | 3 |
19 | PDIS103 | Στατιστική I | 5 | 2 |
20 | PDIS202 | Στατιστική II | 5 | 2 |
21 | PDIS201 | Βασικές Αρχές Ψυχομετρίας | 5 | 2 |
22 | PENG101 | Αγγλικά I | 5 | 3 |
23 | PENG201 | Αγγλικά II | 5 | 3 |
24 | PENG301 | Αγγλικά για Ειδικό Σκοπό-Ορολογία της Ψυχολογίας | 6 | 3 |
25 | PPSY201 | Προσωπικότητα και Ατομικές Διαφορές | 5 | 3 |
26 | PPSY202 | Εισαγωγή στην Ψυχοπαθολογία | 5 | 3 |
27 | PPSY203 | Εξελικτική Ψυχοπαθολογία | 5 | 3 |
28 | PPSY401 | Θετική Ψυχολογία | 6 | 1+2 |
29 | RPSY402 | Ψυχολογική Ανθεκτικότητα | 6 | 3 |
30 | SPSY101 | Κοινωνική Ψυχολογία | 5 | 3 |
31 | SPSY300 | Συμβουλευτική Ψυχολογία | 6 | 3 |
32 | TPSY200 | Διαπολιτισμική Ψυχολογία | 5 | 3 |
33 | WPSY101 | Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Πειραματικής Ψυχολογίας | 5 | 2 |
34 | WDIS102 | Εργαστήριο Ακαδημαϊκών Εργασιών | 5 | 2 |
35 | WPSY201 | Αυτογνωσία: Βιωματικό Εργαστήριο | 5 | 2 |
36 | WPSY302 | Εφαρμογές Βασικών Ψυχομετρικών Εργαλείων | 5 | 2 |
37 | WPSY401 | Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Ψυχολογίας | 6 | 3 |
Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς 30 ECTS, από την ακόλουθη λίστα μαθημάτων:
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS | Ώρες / Εβδ. |
---|---|---|---|---|
1 | PDIS401 | Πτυχιακή Εργασία Ι | 6 | 0 |
2 | PDIS402 | Πτυχιακή Εργασία ΙΙ | 6 | 0 |
3 | IPSY400 | Κυβερνοψυχολογία | 6 | 3 |
4 | LPSY400 | Ψυχολογία του Φύλου | 6 | 2+1 |
5 | SSPS400 | Αθλητική Ψυχολογία | 6 | 3 |
6 | MPSY400 | Ψυχολογία των Μέσων | 6 | 3 |
7 | EPSY301 | Ψυχολογία της Γήρανσης | 6 | 3 |
8 | EPSY302 | Βία και παραβατικότητα | 6 | 3 |
9 | EPSY304 | Κοινωνικοί Θεσμοί και Ψυχολογία της Κοινωνικής Φροντίδας | 6 | 3 |
10 | EPSY305 | Εισαγωγή στην Κοινωνιολογία | 6 | 3 |
11 | EPSY306 | Εισαγωγή στη Φιλοσοφία | 6 | 3 |
12 | PPSY403 | Τοποθέτησης- Ψυχολογία | 6 | 3 |
13 | WPSY303 | Εργαστήρι Νευροψυχολογία | 6 | 3 |
14 | PPHY401 | Μέθοδοι Ψυχοφυσιολογικής Έρευνας | 6 | 3 |
Total
240
Εξάμηνα
ECTS
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS |
---|---|---|---|
1 | CPSY101 | Γνωστική Ψυχολογία Ι | 5 |
2 | IPSY101 | Ιστορία και Συστήματα της Ψυχολογίας | 5 |
3 | PDIS101 | Μεθοδολογία Επιστημονικής Έρευνας I | 5 |
4 | PENG101 | Αγγλικά I | 5 |
5 | SPSY101 | Κοινωνική Ψυχολογία | 5 |
6 | WPSY101 | Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Πειραματικής Ψυχολογίας | 5 |
ΣΥΝΟΛΟ | 30 |
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS |
---|---|---|---|
1 | BPSY101 | Βιολογική Ψυχολογία | 5 |
2 | CPSY102 | Γνωστική Ψυχολογία ΙΙ | 5 |
3 | DEVE101 | Αναπτυξιακή Ψυχολογία Ι | 5 |
4 | EPSY101 | Επαγγελματική Δεοντολογία | 5 |
5 | PDIS103 | Στατιστική I | 5 |
6 | WDIS102 | Εργαστήριο Ακαδημαϊκών Εργασιών | 5 |
ΣΥΝΟΛΟ | 30 |
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS |
---|---|---|---|
1 | DEVE201 | Αναπτυξιακή Ψυχολογία ΙΙ | 5 |
2 | PDIS202 | Στατιστική II | 5 |
3 | PENG201 | Αγγλικά II | 5 |
4 | PPSY201 | Προσωπικότητα και Ατομικές Διαφορές | 5 |
5 | PPSY202 | Εισαγωγή στην Ψυχοπαθολογία | 5 |
6 | Μάθημα Ελεύθερης Επιλογής | 5 | |
ΣΥΝΟΛΟ | 30 |
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS |
---|---|---|---|
1 | PDIS201 | Βασικές Αρχές Ψυχομετρίας | 5 |
2 | PPSY203 | Εξελικτική Ψυχοπαθολογία | 5 |
3 | TPSY200 | Διαπολιτισμική Ψυχολογία | 5 |
4 | WPSY201 | Αυτογνωσία: Βιωματικό Εργαστήριο | 5 |
5 | WPSY302 | Εφαρμογές Βασικών Ψυχομετρικών Εργαλείων | 5 |
6 | Μάθημα Ελεύθερης Επιλογής | 5 | |
ΣΥΝΟΛΟ | 30 |
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS |
---|---|---|---|
1 | FPSY301 | Ψυχοθεραπευτικές Διεργασίες Ι | 6 |
2 | KPSY200 | Σχολική Ψυχολογία | 6 |
3 | OPSY401 | Κοινωνική- Οργανωτική Ψυχολογία | 6 |
4 | PDIS301 | Μεθοδολογία Επιστημονικής Έρευνας II | 6 |
5 | 6 | ||
ΣΥΝΟΛΟ | 30 |
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS |
---|---|---|---|
1 | FPSY302 | Ψυχοθεραπευτικές Διεργασίες ΙΙ | 6 |
2 | HPSY300 | Ψυχολογία της Υγείας | 6 |
3 | PENG301 | Αγγλικά για Ειδικό Σκοπό-Ορολογία της Ψυχολογίας | 6 |
4 | SPSY300 | Συμβουλευτική Ψυχολογία | 6 |
5 | 6 | ||
ΣΥΝΟΛΟ | 30 |
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS |
---|---|---|---|
1 | DPSY400 | Ψυχολογία των Εξαρτήσεων | 6 |
2 | FPSY401 | Δικανικἠ Ψυχολογἰα | 6 |
3 | KPSY401 | Κλινική Ψυχολογία | 6 |
4 | PPSY401 | Θετική Ψυχολογία | 6 |
5 | 6 | ||
ΣΥΝΟΛΟ | 30 |
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS |
---|---|---|---|
1 | NPSY301 | Νευροψυχολογία | 6 |
2 | RPSY402 | Ψυχολογική Ανθεκτικότητα | 6 |
3 | WPSY401 | Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Ψυχολογίας | 6 |
4 | 6 | ||
5 | 6 | ||
ΣΥΝΟΛΟ | 30 |
Το πρόγραμμα σπουδών υποστηρίζεται από τα ακόλουθα μέλη του ακαδημαϊκού προσωπικού:
Rank | Name |
---|---|
Professor | Dr. Loucia Demetriou |
Professor | Prof. Areti Panaoura |
Professor | Prof. Maria Zafiropoulou Piper. |
Associate Professor - Programme Coordinator | Dr. Nataly Loizidou Ieridou |
Associate Professor | Dr. Andreas Panayiotou |
Lecturer | Dr. Foteini Economidou Kranou |
Lecturer | Dr. Demetris Hadjiharalambous |
Visiting Lecturer | Dr. Marios Kittenis |