ΠΡΟΦΙΛ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Διάρκεια4 χρόνια (Πλήρης Φοίτηση)
Δίδακτρα
€8,280 ανά έτος
ΓλώσσαΕλληνική
ΠανεπιστημιούποληΛευκωσία, Λεμεσός
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟΤο τετραετές Πρόγραμμα Σπουδών Προδημοτικής Εκπαίδευσης λειτουργεί κάτω από το Τμήμα Επιστημών της Αγωγής. Το Τμήμα Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Frederick αποτελείται από μια πολυσχιδή κοινότητα επιστημονικού-ερευνητικού και διοικητικού προσωπικού αλλά και φοιτητών/τριών που είναι αφοσιωμένοι/ες στη βελτίωση της διδασκαλίας και στη μάθηση, μέσα από καινοτόμα και βασισμένα στη διερευνητική προσέγγιση προγράμματα, έρευνα, κριτική και αναστοχασμό. Το γνωσιολογικό υπόβαθρο των ακαδημαϊκών προγραμμάτων του Τμήματος λειτουργεί ως θεμέλιο για την προώθηση του εννοιολογικού πλαισίου αναφοράς του Τμήματος «Οι εκπαιδευτικοί ως αναστοχαστικοί επαγγελματίες». Το Τμήμα έχει πλήρη επίγνωση των προκλήσεων που αντιμετωπίζει ο σύγχρονος κόσμος (την έμφαση στο πολιτισμικό κεφάλαιο και τα διαπολιτισμικά ζητήματα, την περιβαλλοντική κρίση, την επιταχυνόμενη παγκοσμιοποίηση της κοινωνίας, και τις ταχέως εξελισσόμενες μορφές μάθησης και τεχνολογίας) και οι οποίες ασκούν μια πρωτόγνωρη πίεση για μεταρρυθμίσεις στην εκπαίδευση και προσπαθεί να ανταποκριθεί σε αυτές μέσα από τα προγράμματα σπουδών που προσφέρει.
Μέσα στο ίδιο πλαίσιο, και αναγνωρίζοντας ότι οι συνθήκες Πρώτης Αγωγής και Εκπαίδευσης συμβάλλουν καθοριστικά στην διαμόρφωση της ολόπλευρης ανάπτυξης των παιδιών, μέσα σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο κοινωνικό περιβάλλον, το Πρόγραμμα Προδημοτικής Εκπαίδευσης προσφέρει σπουδές που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες προκλήσεις.
Συγκεκριμένα, με την παραδοχή ότι η συμμετοχή στην πρωτοσχολική-προδημοτική εκπαίδευση επωφελεί όλα τα παιδιά, και σε μία προσπάθεια βελτίωσης του εύρους πρόσβασης σε πρωτοσχολική εκπαίδευση υψηλής ποιότητας, για όλα τα παιδιά, το τετραετές Πρόγραμμα Σπουδών Προδημοτικής Εκπαίδευσης στοχεύει στο να προωθήσει την μάθηση βασικών και ουσιαστικών γνωστικών αντικειμένων της πρωτοσχολικής εκπαίδευσης, όπως την ανάπτυξη και εξέλιξη του παιδιού και τις θεωρίες μάθησης, καθώς και μαθήματα μεθοδολογίας της παιδαγωγικής επιστήμης, μαθήματα ανάπτυξης και εφαρμογής αναλυτικών προγραμμάτων, και διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. Επιπρόσθετα, το Πρόγραμμα προσφέρει μαθήματα που στοχεύουν στο να εφοδιάσουν τους φοιτητές και τις φοιτήτριες με ουσιώδεις αλλά και προηγμένες δεξιότητες ώστε να είναι σε θέση να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στις σύγχρονες συνθήκες εργασίας στον τομέα της εκπαίδευσης, και να εφαρμόσουν την γνώση της παιδαγωγικής που εμπεριέχεται στην διδασκαλία και την καλλιέργεια του γραμματισμού, της μαθηματικής σκέψης, της αγωγής και προαγωγής υγείας, της κοινωνικής συνειδητοποίησης, της επιστήμης, και της εικαστικής αγωγής, ενώ διευκολύνουν και προωθούν την ανάπτυξη και μάθηση σε όλους τους τομείς, προς όφελος όλων των παιδιών, αξιοποιώντας την διαφορετικότητα που τα διακρίνει.
Παράλληλα, η Σχολική Εμπειρία των φοιτητών και φοιτητριών που πραγματοποιείται σε νηπιαγωγεία της χώρας, μέσα στο πλαίσιο του Προγράμματος, είναι αναπόσπαστο και ζωτικής σημασίας θεσμός του Προγράμματος της Προδημοτικής Εκπαίδευσης. Η επίτευξη της αποτελεσματικής εκπαίδευσης των φοιτητών και φοιτητριών του Προγράμματος είναι άμεσα συνδεδεμένη με την ποιότητα του θεωρητικού υπόβαθρου που οι φοιτητές και οι φοιτήτριες αποκτούν μέσω της παρεχόμενης διδασκαλίας θεωρητικών γνωστικών αντικειμένων, καθώς και της ποιότητας των διδακτικών και επαγγελματικών και διοικητικών δεξιοτήτων που αποκτούν κατά την διάρκεια της Σχολικής τους Εμπειρίας σε δημόσια και ιδιωτικά νηπιαγωγεία της χώρας.
Συνεπώς, το Πρόγραμμα της Προδημοτικής Εκπαίδευσης διασφαλίζει την ισορροπία μεταξύ της ακαδημαϊκής και εφαρμοσμένης διάστασης και προετοιμάζει τους/τις αποφοίτους του για άμεση εργοδότηση στο χώρο της Πρώτης Αγωγής και Εκπαίδευσης, και την ίδια στιγμή, θέτει τα θεμέλια για μεταπτυχιακές σπουδές στον τομέα της Εκπαίδευσης.
1. Να αναπτύξουν την κριτική τους σκέψη και τις μεταγνωστικές και κοινωνικές τους δεξιότητες, καθώς και τις τεχνικές επίλυσης προβλημάτων, ώστε να είναι σε θέση να στοχεύουν και οι ίδιοι σε σκέψη υψηλού γνωστικού επιπέδου, και να δημιουργούν περιβάλλοντα που θα συμβάλλουν στην μάθηση και την ανάπτυξη όλων των παιδιών.
2. Να περιγράφουν και να αξιολογούν ένα μεγάλο εύρος διδακτικών μοντέλων και προσεγγίσεων όπως, συνεργατική μάθηση, διερευνητική μάθηση, επίλυση προβλημάτων, και διαφοροποίηση της διδασκαλίας, στην προσχολική και πρωτοσχολική εκπαίδευση.
3. Να αναλύουν τρόπους αποτελεσματικής καλλιέργειας του προφορικού λόγου και της φωνολογικής επίγνωσης, και της δομής της γλώσσας, σύμφωνα με σύγχρονες γλωσσολογικές και παιδαγωγικές αντιλήψεις, και να εφαρμόζουν σχετικές δραστηριότητες σε τάξεις νηπιαγωγείων.
4. Να αποκτήσουν γνώσεις, δεξιότητες, στάσεις και αξίες, και να είναι σε θέση να τις εφαρμόζουν με στόχο την προαγωγή της υγείας σε περιβάλλοντα προσχολικής εκπαίδευσης.
5. Να επιδεικνύουν επίγνωση των σημαντικότερων θεωρητικών προσεγγίσεων στην μελέτη της ανάπτυξης του παιδιού, και της αναπτυξιακής και εξελικτικής ψυχολογίας, όπως, των βιολογικών, ψυχαναλυτικών, γνωστικών-αναπτυξιακών, και συμπεριφορικών θεωριών, και να αναγνωρίζουν τρόπους που ο/η εκπαιδευτικός μπορεί να προωθεί την σωματική, γνωστική, γλωσσική, κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών, μέσα σε περιβάλλοντα προσχολικής εκπαίδευσης.
6. Να εξηγούν τους παράγοντες που συντελούν στην αποτελεσματικότητα στην προσχολική και πρωτοσχολική εκπαίδευση και να αναγνωρίζουν τον ρόλο του/της διευθυντή/ηγέτη στην διοίκηση και διαχείρηση του προσχολικού ιδρύματος.
7. Να εξηγούν τα βασικά στάδια ανάπτυξης της μαθηματικής σκέψης βάσει των θεωριών της γνωστικής ψυχολογίας και να περιγράφουν τις συνέπειες των διαφορετικών τρόπων σκέψης και μάθησης στην εκπαιδευτική διαδικασία.
8. Να αποδεικνύουν την ικανότητά τους και να επιδεικνύουν τις δεξιότητές τους στην εικαστική, θεατρική και μουσική αγωγή, μέσα από την αναγνώριση και εφαρμογή της γνώσης διαφορετικών μορφών εικαστικής έκφρασης, καθώς και να προωθούν θεατρικές και μουσικές δεξιότητες που θα πρέπει να αναπτύξουν τα παιδιά σε περιβάλλοντα προσχολικής εκπαίδευσης.
9. Να περιγράφουν, να επιλέγουν και να εφαρμόζουν μεθόδους που προωθούν την κινητική ανάπτυξη των παιδιών προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας, ενώ παράλληλα να αναπτύσσουν θετικές στάσεις απέναντι στην φυσική αγωγή.
10. Να αναπτύσσουν σχέδια μαθημάτων για όλα τα γνωστικά αντικείμενα του αναλυτικού προγράμματος και να τα εφαρμόζουν σε περιβάλλοντα προσχολικής και πρωτοσχολικής εκπαίδευσης μέσα από την χρήση κατάλληλων στρατηγικών διδασκαλίας, μάθησης και αξιολόγησης, ενώ δημιουργούν ένα κλίμα που συμβάλλει στην μάθηση, ανταποκρινόμενοι αποτελεσματικά στις ποικίλες και διαφορετικές ανάγκες των παιδιών.
Επιπρόσθετα, οι απόφοιτοί μας δικαιούνται να διοριστούν στην Ελλάδα στο δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα καθώς η γλώσσα διδασκαλίας του Προγράμματος είναι τα Ελληνικά και το Πρόγραμμα αναγνωρίζεται από όλα τα επίσημα επαγγελματικά σώματα στην Ελλάδα.
Πιο συγκεκριμένα, οι απόφοιτοί/ες μας εργοδοτούνται:
· Στο δημόσιο τομέα, ως εκπαιδευτικοί.
· Στο δημόσιο τομέα, σε συγκεκριμένα προγράμματα όπως το ΔΡΑ.ΣΕ (Δράσεις για την σχολική και κοινωνική ενσωμάτωση), σε ολοήμερα σχολεία, ή ως σχολικοί βοηθοί μαθητών.
· Στον ιδιωτικό τομέα, σε νηπιαγωγεία ως εκπαιδευτικοί.
· Σε ιδιόκτητες παιδικές απογευματινές λέσχες/καλοκαιρινά σχολεία/ ομάδες μελέτης.
· Στη Ρομποτική Ακαδημία (Πανεπιστήμιο Frederick).
· Σε οργανισμούς που προσφέρουν εκπαιδευτικά προγράμματα.
Το Τμήμα Επιστημών της Αγωγής τηρεί τον κανονισμό εισδοχής του Πανεπιστημίου Frederick. Στο Πανεπιστήμιο Frederick οι υποψήφιοι για εισδοχή εξετάζονται με βάση την ακαδημαϊκή επίδοση, χωρίς διακρίσεις φύλου, φυλής, εθνικής καταγωγής, χρώματος ή θρησκείας.
Για την εισαγωγή στο πρόγραμμα «Πτυχίο στην Προδημοτική Εκπαίδευση», οι υποψήφιοι/ες πρέπει να είναι απόφοιτοι εξατάξιου δημόσιου σχολείου δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Κύπρου. Αν είναι απόφοιτοι/ες ιδιωτικού σχολείου δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αυτό θα πρέπει να αναγνωρίζεται από και να είναι εγγεγραμμένο στο Υπουργείο Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας της Κύπρου και να πληρούν τα κριτήρια της γνώση της ελληνικής γλώσσα, όπως καθορίζονται από το Τμήμα (Επίπεδο γλώσσας C1 του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς για τις Γλώσσες ή άλλα ισοδύναμα προσόντα). Οι υποψήφιες/οι που έχουν αποφοιτήσει από σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης χώρας του εξωτερικού απαιτείται να κατέχουν πιστοποιητικό που τους παρέχει το δικαίωμα να εισαχθούν στα αντίστοιχα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας αυτής. Θα πρέπει επίσης να ανταποκρίνονται στα κριτήρια γνώσης της ελληνικής γλώσσας, όπως ορίζονται από το Τμήμα.
Αναγνώριση προηγούμενων σπουδών και μεταφορά εισδοχής
Ευρωπαϊκό Σύστημα Μεταφοράς και Συσσώρευσης Πιστωτικών Μονάδων
Τα προγράμματα σπουδών του Πανεπιστημίου Frederick βασίζονται στο Ευρωπαϊκό Σύστημα Μεταφοράς και Συσσώρευσης Πιστωτικών Μονάδων (ECTS). Τουλάχιστον 240 ECTS θα πρέπει να συγκεντρωθούν για την απονομή του πτυχίου (BEd) στην Προδημοτική Εκπαίδευση. Κάθε φοιτήτρια/της μπορεί να εγγραφεί σε 60 ECTS ανά ακαδημαϊκού έτος. Φοιτητής/τρια μερικής φοίτησης θεωρείται το άτομο που εγγράφεται σε έως 19 ECTS σε ένα εξάμηνο. Διεθνείς φοιτητές/τριες απαιτείται να σπουδάζουν στη βάση της πλήρους φοίτησης, βάσει των κανονισμών της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Εισδοχή με μεταφορά μαθημάτων
Υποψήφιοι/ες που έχουν αποφοιτήσει από αναγνωρισμένο εξατάξιο σχολείο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και έχουν συμπληρώσει πανεπιστημιακού επιπέδου εργασία σε αναγνωρισμένο πρόγραμμα σπουδών σε ίδρυμα άλλο από το Πανεπιστήμιο Frederick μπορούν να αιτηθούν εισδοχή με μεταφορά μαθημάτων. Τέτοιοι υποψήφιοι οφείλουν μαζί με το έντυπο της αίτησής τους να προσκομίσουν τα ακόλουθα πιστοποιητικά:
· Πρωτότυπο ή πιστό αντίγραφο απολυτηρίου δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ή άλλου ισοδύναμου προσόντος.
· Πρωτότυπο ή πιστό αντίγραφο αναλυτικής βαθμολογίας και καταληκτικού τίτλου σπουδών εφόσον έχει αποκτηθεί.
· Περιγραφές των μαθημάτων (syllabus) του προγράμματος σπουδών που παρακολούθησαν οι φοιτητές/τριες, όπως αυτές ίσχυαν κατά τη διάρκεια των σπουδών τους.
Τα έγγραφα αυτά αξιολογούνται από την Επιτροπή Μετεγγραφών του Προγράμματος έτσι ώστε να καθοριστεί ο αριθμός πιστωτικών μονάδων που μπορούν να μεταφερθούν, σε συνάρτηση με τις απαιτήσεις του αναλυτικού προγράμματος του πτυχίου Προδημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Frederick. Η αξιολόγηση των αιτήσεων μεταφοράς μαθημάτων γίνεται βάσει των Εσωτερικών Κανόνων Περί Μετεγγραφής Φοιτητών και Πίστωσης Μονάδων που Προέρχονται από Προηγούμενη Φοίτηση/ Εμπειρία του 2017 ενώ παρακολουθούνται και λαμβάνονται υπόψη οδηγίες/όροι Επαγγελματικών Σωμάτων την Κύπρου ή άλλων αρμόδιων Αρχών της Κύπρου ή/και του εξωτερικού που έχουν την ευθύνη της ακαδημαϊκής αναγνώρισης των τίτλων σπουδών.
Οι φοιτητές/τριες που κάνουν εισδοχή με τη διαδικασία της μεταφοράς, ανεξάρτητα από τον αριθμό των πιστωτικών μονάδων που τους έχουν αναγνωριστεί, οφείλουν να συμπληρώσουν τουλάχιστον τις μισές μονάδες ECTS που απαιτούνται για το πρόγραμμα σπουδών στο Πανεπιστήμιο Frederick ώστε να πληρούν τις προϋποθέσεις για να αποφοιτήσουν (περίοδος ουσιώδης φοίτησης). Για το Πτυχίο στη Προδημοτική Εκπαίδευση, ένα τετραετές πρόγραμμα των 240 ECTS, οι φοιτητές/τριες με μεταφορά μονάδων οφείλουν να συμπληρώσουν τουλάχιστον 2 έτη σπουδών πλήρους φοίτησης (120 ECTS) στο Πρόγραμμα Προδημοτικής Εκπαίδευσης στο Πανεπιστήμιο Frederick για να αποφοιτήσουν.
Αναγνώριση προηγούμενης εκμάθησης και εισαγωγή εισόδου
Υποψήφιοι/ες που έχουν τύχει άτυπης ή μη τυπικής προηγούμενης μάθησης, όπως επαγγελματικές εξετάσεις πιστοποίησης ή έχουν επιτύχει σε άλλες μη πανεπιστημιακού επιπέδου εξετάσεις (π.χ. A’ Levels, GCSE, IELTS, TOEFL) μπορούν να αιτηθούν μεταφορά μονάδων. Σύμφωνα με τους κανονισμούς του Πανεπιστημίου, αυτές/οί οι υποψήφιες/οι μπορούν να ζητήσουν μεταφορά μονάδων που αντιστοιχούν έως και το 10% του συνολικού αριθμού ECTS του Προγράμματος Σπουδών, δηλαδή έως και 24 ECTS.
Απαιτήσεις αποφοίτησης
Οι φοιτητές είναι επιλέξιμοι για αποφοίτηση μετά την επιτυχή ολοκλήρωση 240 μονάδων ECTS στα μαθήματα που αναφέρονται στη Δομή του Προγράμματος.
Επιπλέον, ένας φοιτητής μπορεί να αποφοιτήσει μόνο εάν ο CGPA του είναι μεγαλύτερος ή ίσος με 5,00 από 10,00. Οι φοιτητές που αποφοιτούν με CGPA μικρότερο από 5,00 ενδέχεται να χρειαστεί να παρακολουθήσουν επιπλέον μαθήματα ή να επαναλάβουν έναν αριθμό μαθημάτων προκειμένου να βελτιώσουν τους βαθμούς τους.
Πρόσβαση σε περαιτέρω σπουδές
Οι απόφοιτοι του Προγράμματος έχουν πρόσβαση σε μεταπτυχιακές σπουδές (2ος και 3ος κύκλος) σε κλάδους που σχετίζονται με το γνωστικό αντικείμενο της εκπαίδευσης.
Κατηγορία Μαθημάτων
ECTS
Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς 208 ECTS, από την ακόλουθη λίστα μαθημάτων:
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS | Ώρες / Εβδ. |
---|---|---|---|---|
1 | ECART100 | Τέχνη Ι – Η Τέχνη στο Νηπιαγωγείο | 5 | 3 |
2 | ECART200 | Τέχνη ΙΙ – Η Διδακτική της Τέχνης στο Νηπιαγωγείο | 5 | 3 |
3 | ECCOM101 | Εισαγωγή στην Πληροφορική | 5 | 2 |
4 | ECCUR300 | Μεθοδολογία διδασκαλίας και οργάνωση περιβάλλοντος στο Νηπιαγωγείο | 6 | 3 |
5 | ECDIS200 | Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας και Στατιστική Ανάλυση | 5 | 3 |
6 | ECDRA200 | ∆ηµιουργικό ∆ράµα | 5 | 2 |
7 | ECDRA202 | Κουκλοθέατρο | 5 | 3 |
8 | ECEDE300 | Εκπαιδευτική Αξιολόγηση στο Νηπιαγωγείο | 6 | 3 |
9 | ECENG100 | Aγγλικά Ι | 5 | 2 |
10 | ECENG103 | Αγγλικά ΙΙ | 5 | 2 |
11 | ECENV400 | Εκπαίδευση για το Περιβάλλον και την Αειφόρο Ανάπτυξη στο νηπιαγωγείο | 6 | 3 |
12 | ECGRK201 | Η ∆ιδασκαλία της Ελληνικής ως ∆εύτερης Γλώσσας στο Νηπιαγωγείο | 5 | 2 |
13 | ECGRK300 | Νεοελληνική Γλώσσα | 6 | 3 |
14 | ECHED100 | Αγωγή και Υγεία του Παιδιού Προσχολικής Ηλικίας | 5 | 3 |
15 | ECHED301 | Το Υγειαγωγό Σχολείο | 6 | 3 |
16 | ECINE400 | ∆ιαπολιτισµική Αγωγή | 6 | 3 |
17 | ECLAD300 | Η γλώσσα του παιδιού και οι διαταραχές της | 6 | 3 |
18 | ECLAN300 | Γλωσσική Αγωγή στο Νηπιαγωγείο | 6 | 3 |
19 | ECLIT100 | Νεοελληνική Λογοτεχνία | 5 | 2 |
20 | ECLPD300 | Μάθηση, Παιγνίδι και Ανάπτυξη | 6 | 3 |
21 | ECMAT300 | Βασικές Έννοιες Μαθηµατικών και η ∆ιδακτική τους στο Νηπιαγωγείο | 6 | 3 |
22 | ECMED401 | Μουσειακή Αγωγή στο Νηπιαγωγείο | 6 | 3 |
23 | ECMUS100 | Μουσική και η ∆ιδακτική της στο Νηπιαγωγείο | 5 | 3 |
24 | ECPED100 | Φυσική Αγωγή Ι – Εισαγωγή στη Φυσική Αγωγή στο Νηπιαγωγείο | 5 | 3 |
25 | ECPED200 | Φυσική Αγωγή ΙΙ – Η Φυσική Αγωγή και η ∆ιδακτική της στο Νηπιαγωγείο | 5 | 3 |
26 | ECPPP100 | Προσχολική Παιδαγωγική | 5 | 3 |
27 | ECPSY101 | Εξελικτική Ψυχολογία – Πρώτα Έξι Χρόνια | 5 | 3 |
28 | ECPSY401 | Ψυχολογία της Μάθησης | 6 | 3 |
29 | ECSCI401 | Η ∆ιδακτική των Φυσικών Επιστηµών στο Νηπιαγωγείο | 6 | 3 |
30 | ECSED200 | Εισαγωγή στην Ειδική Εκπαίδευση | 5 | 2 |
31 | ECSED401 | Πρώιµη Παρέµβαση σε Αναπτυξιακά Προβλήµατα στην Προσχολική Εκπαίδευση | 6 | 3 |
32 | ECSEP101 | Σχολική Εµπειρία I στο Νηπιαγωγείο | 5 | 2 |
33 | ECSEP201 | Σχολική Εµπειρία II στο Νηπιαγωγείο | 5 | 3 |
34 | ECSEP301 | Σχολική Εµπειρία III στο Νηπιαγωγείο | 6 | 3 |
35 | ECSEP401 | Σχολική Εµπειρία IV στο Νηπιαγωγείο | 12 | 6 |
36 | ECTEC201 | Εκπαιδευτική Τεχνολογία στην Προσχολική Εκπαίδευση | 5 | 3 |
37 | ECTLC301 | Η Παιδική Λογοτεχνία και η ∆ιδακτική της στο Νηπιαγωγείο | 6 | 3 |
Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς 12 ECTS, από την ακόλουθη λίστα μαθημάτων:
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS | Ώρες / Εβδ. |
---|---|---|---|---|
1 | ECART400 | Παιδική Τέχνη και Εικονογράφηση | 6 | 3 |
2 | ECCUR402 | Θεωρία και Πράξη της Ανάπτυξης Προγραµµάτων στο Νηπιαγωγείο | 6 | 3 |
3 | ECDIS001 | Πτυχιακή Εργασία Ι | 6 | 3 |
4 | ECDIS002 | Πτυχιακή Εργασία ΙΙ | 6 | 3 |
5 | ECDRA400 | Αφήγηση και Θεατρικές Τεχνικές | 6 | 3 |
6 | ECEDD400 | Εκπαιδευτική ∆ιοίκηση / ∆ιαχείριση στο Νηπιαγωγείο | 6 | 3 |
7 | ECGTE100 | Η διδασκαλία των Αγγλικών στην Προδηµοτική Εκπαίδευση | 6 | 3 |
8 | ECMAT400 | Ειδικά Θέµατα Μαθηµατικής Παιδείας στο Νηπιαγωγείο | 6 | 3 |
9 | ECMOV400 | Κίνηση στο Νηπιαγωγείο | 6 | 3 |
10 | ECPCO400 | Συµβουλευτική Γονέων Παιδιών Προσχολικής Εκπαίδευσης | 6 | 3 |
11 | ECREG400 | Θρησκευτική Αγωγή στο Νηπιαγωγείο | 6 | 3 |
12 | ECSOC401 | Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης | 6 | 3 |
13 | ECTEC401 | Χρήση Οπτικοακουστικής Τεχνολογίας στην Προσχολική Εκπαίδευση | 6 | 3 |
14 | ECREA400 | Πρακτικές Φιλαναγνωσίας στην Προδημοτική Εκπαίδευση | 6 | 3 |
15 | ECSCI400 | Ειδικά Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών στην Προδημοτική Εκπαίδευση | 6 | 3 |
Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς 10 ECTS, από την ακόλουθη λίστα μαθημάτων:
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS | Ώρες / Εβδ. |
---|---|---|---|---|
1 | ECGED123 | Η Τέχνη ως Μέσο Θεραπείας σε Ευάλωτες Οµάδες | 5 | 2 |
2 | ECGED128 | Εικαστική Έκφραση ως Μέσο Επικοινωνίας | 5 | 2 |
3 | ECGED400 | ∆ια Βίου Φυσική ∆ραστηριότητα | 5 | 2 |
4 | ECHED402 | Θέµατα Υγείας | 5 | 2 |
5 | ECTEX300 | Κείμενο και Επικοινωνία | 5 | 2 |
6 | ECCRE300 | Δημιουργική γραφή | 5 | 2 |
7 | ECGFA125 | Πρώτες Βοήθειες για Νηπιαγωγούς | 5 | 3 |
8 | ECCAN400 | Ανάλυση Συνοµιλιακής ∆ιεπίδρασης | 5 | 2 |
9 | ECENV300 | Ζητήµατα Αειφόρου Ανάπτυξης | 5 | 2 |
10 | ECGED115 | Φύλο και Υγεία | 5 | 2 |
11 | ECGED117 | Το Θέατρο για ανήλικους Θεατές (έργα και παραστάσεις) | 5 | 2 |
Total
240
Εξάμηνα
ECTS
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS |
---|---|---|---|
1 | ECART100 | Τέχνη Ι – Η Τέχνη στο Νηπιαγωγείο | 5 |
2 | ECCOM101 | Εισαγωγή στην Πληροφορική | 5 |
3 | ECENG100 | Aγγλικά Ι | 5 |
4 | ECPPP100 | Προσχολική Παιδαγωγική | 5 |
5 | ECPSY101 | Εξελικτική Ψυχολογία – Πρώτα Έξι Χρόνια | 5 |
6 | ECSEP101 | Σχολική Εµπειρία I στο Νηπιαγωγείο | 5 |
ΣΥΝΟΛΟ | 30 |
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS |
---|---|---|---|
1 | ECENG103 | Αγγλικά ΙΙ | 5 |
2 | ECHED100 | Αγωγή και Υγεία του Παιδιού Προσχολικής Ηλικίας | 5 |
3 | ECLIT100 | Νεοελληνική Λογοτεχνία | 5 |
4 | ECMUS100 | Μουσική και η ∆ιδακτική της στο Νηπιαγωγείο | 5 |
5 | ECPED100 | Φυσική Αγωγή Ι – Εισαγωγή στη Φυσική Αγωγή στο Νηπιαγωγείο | 5 |
6 | Μάθηµα γενικού περιεχοµένου | 5 | |
ΣΥΝΟΛΟ | 30 |
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS |
---|---|---|---|
1 | ECDRA200 | ∆ηµιουργικό ∆ράµα | 5 |
2 | ECPED200 | Φυσική Αγωγή ΙΙ – Η Φυσική Αγωγή και η ∆ιδακτική της στο Νηπιαγωγείο | 5 |
3 | ECSED200 | Εισαγωγή στην Ειδική Εκπαίδευση | 5 |
4 | ECSEP201 | Σχολική Εµπειρία II στο Νηπιαγωγείο | 5 |
5 | ECTEC201 | Εκπαιδευτική Τεχνολογία στην Προσχολική Εκπαίδευση | 5 |
6 | Μάθημα Ελεύθερης Επιλογής | 5 | |
ΣΥΝΟΛΟ | 30 |
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS |
---|---|---|---|
1 | ECART200 | Τέχνη ΙΙ – Η Διδακτική της Τέχνης στο Νηπιαγωγείο | 5 |
2 | ECDIS200 | Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας και Στατιστική Ανάλυση | 5 |
3 | ECDRA202 | Κουκλοθέατρο | 5 |
4 | ECGRK201 | Η ∆ιδασκαλία της Ελληνικής ως ∆εύτερης Γλώσσας στο Νηπιαγωγείο | 5 |
5 | Μάθηµα γενικού περιεχοµένου | 5 | |
6 | Μάθημα Ελεύθερης Επιλογής | 5 | |
ΣΥΝΟΛΟ | 30 |
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS |
---|---|---|---|
1 | ECCUR300 | Μεθοδολογία διδασκαλίας και οργάνωση περιβάλλοντος στο Νηπιαγωγείο | 6 |
2 | ECEDE300 | Εκπαιδευτική Αξιολόγηση στο Νηπιαγωγείο | 6 |
3 | ECGRK300 | Νεοελληνική Γλώσσα | 6 |
4 | ECHED301 | Το Υγειαγωγό Σχολείο | 6 |
5 | ECLAD300 | Η γλώσσα του παιδιού και οι διαταραχές της | 6 |
ΣΥΝΟΛΟ | 30 |
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS |
---|---|---|---|
1 | ECLAN300 | Γλωσσική Αγωγή στο Νηπιαγωγείο | 6 |
2 | ECLPD300 | Μάθηση, Παιγνίδι και Ανάπτυξη | 6 |
3 | ECMAT300 | Βασικές Έννοιες Μαθηµατικών και η ∆ιδακτική τους στο Νηπιαγωγείο | 6 |
4 | ECSEP301 | Σχολική Εµπειρία III στο Νηπιαγωγείο | 6 |
5 | ECTLC301 | Η Παιδική Λογοτεχνία και η ∆ιδακτική της στο Νηπιαγωγείο | 6 |
ΣΥΝΟΛΟ | 30 |
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS |
---|---|---|---|
1 | ECPSY401 | Ψυχολογία της Μάθησης | 6 |
2 | ECSCI401 | Η ∆ιδακτική των Φυσικών Επιστηµών στο Νηπιαγωγείο | 6 |
3 | ECSEP401 | Σχολική Εµπειρία IV στο Νηπιαγωγείο | 12 |
4 | ΜάΘημα Επιλογής | 6 | |
ΣΥΝΟΛΟ | 30 |
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS |
---|---|---|---|
1 | ECENV400 | Εκπαίδευση για το Περιβάλλον και την Αειφόρο Ανάπτυξη στο νηπιαγωγείο | 6 |
2 | ECINE400 | ∆ιαπολιτισµική Αγωγή | 6 |
3 | ECMED401 | Μουσειακή Αγωγή στο Νηπιαγωγείο | 6 |
4 | ECSED401 | Πρώιµη Παρέµβαση σε Αναπτυξιακά Προβλήµατα στην Προσχολική Εκπαίδευση | 6 |
5 | ΜάΘημα Επιλογής | 6 | |
ΣΥΝΟΛΟ | 30 |
Το πρόγραμμα σπουδών υποστηρίζεται από τα ακόλουθα μέλη του ακαδημαϊκού προσωπικού:
Rank | Name |
---|---|
Professor | Dr. Loucia Demetriou |
Professor | Dr. Loucia Demetriou |
Professor | Prof. Areti Panaoura |
Professor | Dr. Victoria Pavlou |
Associate Professor | Dr. Nicoletta Christodoulou |
Associate Professor | Dr. Andri Constantinou |
Associate Professor | Dr. Nikleia Eteokleous |
Associate Professor | Dr. Chrysanthi Kadji Beltran |
Associate Professor | Dr. Katerina Karatasou |
Associate Professor | Dr. Andreas Panayiotou |
Associate Professor | Dr. Maria Vasiliadou |
Assistant Professor | Dr. Garifallos Anagnostou |
Assistant Professor | Dr. Maria Christodoulidou |
Assistant Professor | Dr. Panos Constantinides |
Assistant Professor | Dr. Olga Lyra |
Assistant Professor - Programme Coordinator | Dr. Chrysa Nitsiou |
Lecturer | Mr. - - |
Visiting Lecturer/Collaborating Acad. Staff | Dr. Giorgina Athanasiou |
Special Teaching Staff | Mr. Demetrios Demetriou |