ΠΡΟΦΙΛ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Διάρκεια4 χρόνια (Πλήρης Φοίτηση)
Δίδακτρα
€8,280 ανά έτος
ΓλώσσαΕλληνική
ΠανεπιστημιούποληΛεμεσός
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟΤο Τμήμα Επιστημών της Αγωγής αποτελείται από μια πολυσχιδή κοινότητα ακαδημαϊκών, ερευνητών και διοικητικών λειτουργών, αφοσιωμένων στην προαγωγή της ποιότητας της εκπαίδευσης και της μάθησης, μέσα από καινοτόμα προγράμματα, βασισμένα στη διερευνητική προσέγγιση, την έρευνα, την κριτική και τον αναστοχασμό. Το γνωσιολογικό υπόβαθρο των ακαδημαϊκών προγραμμάτων του Τμήματος λειτουργεί ως θεμέλιο για την προώθηση του εννοιολογικού πλαισίου αναφοράς του Τμήματος «Οι εκπαιδευτικοί ως αναστοχαστικοί επαγγελματίες».
Το Τμήμα έχοντας πλήρη επίγνωση των προκλήσεων που αντιμετωπίζει ο σύγχρονος κόσμος –οι ταχέως εξελισσόμενες τεχνολογίες, η έμφαση στο πολιτισμικό κεφάλαιο και τα διαπολιτισμικά ζητήματα, η περιβαλλοντική κρίση και ο προσανατολισμός προς την αειφορία και η επιταχυνόμενη παγκοσμιοποίηση της κοινωνίας– ανταποκρίνεται στην επιτακτική ανάγκη για εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις μέσα από τα προγράμματα σπουδών που προσφέρει.
Το τετραετές Πρόγραμμα Σπουδών Δημοτικής Εκπαίδευσης λειτουργεί μέσα σε αυτό το πλαίσιο, στοχεύοντας στη μετάδοση της αναγκαίας ακαδημαϊκής, παιδαγωγικής και μεθοδολογικής γνώσης και στην ανάπτυξη ουσιωδών δεξιοτήτων και στάσεων ώστε οι απόφοιτοι/ες του να είναι σε θέση να ασκήσουν το επάγγελμα του/της εκπαιδευτικού σε έναν συνεχώς μεταβαλλόμενο κόσμο.
Τα μαθήματα επικεντρώνονται σε επιστημονικές περιοχές, που συμβάλλουν στην παροχή πολυδιάστατης και ολοκληρωμένης μόρφωσης και εκπαίδευσης ικανών μελλοντικών εκπαιδευτικών. Συμπεριλαμβάνουν θέματα από όλες τις περιοχές των τεχνών και των ανθρωπιστικών επιστημών, των κοινωνικών ζητημάτων, της ψυχολογίας, των STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics), της παιδαγωγικής επιστήμης, της διδακτικής μεθοδολογίας και της σχολικής εμπειρίας. Οι φοιτητές/τριες προετοιμάζονται έτσι ώστε να είναι ικανές/οί να σχεδιάζουν και να διδάσκουν μαθήματα ανάλογα με το ακαδημαϊκό επίπεδο του παιδιού, τα μαθησιακό του στυλ, τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντά του. Επιπλέον, ένας βασικός σκοπός του τμήματος είναι προώθηση, στους/στις φοιτητές/τριες, του μοντέλου ενός/μιας σκεπτόμενου/ης εκπαιδευτικού που αδιάκοπα αναστοχάζεται και αυτοαξιολογείται σε σχέση με τις αποφάσεις της/του όσον αφορά τη μάθηση, τη διδασκαλία και την αξιολόγηση, συνεχώς δε αποζητά ευκαιρίες για επαγγελματική εξέλιξη ώστε να βελτιώσει τη διδακτική της/του πρακτική.
Η δομή του Προγράμματος Σπουδών διασφαλίζει την ισορροπία ανάμεσα στην ακαδημαϊκή και την εφαρμοσμένη διάσταση. Προετοιμάζει τους/τις αποφοίτους για άμεση εργοδότηση στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και θέτει τα θεμέλια για μεταπτυχιακές σπουδές στο πεδίο της Εκπαίδευσης. Ταυτόχρονα, ως πτυχίο στον χώρο των κοινωνικών επιστημών προσφέρει δυνατότητες εργοδότησης και σε τομείς/ οργανισμούς/ υπηρεσίες σχετικούς με τυπική και μη-τυπική εκπαίδευση.
1. Να είναι σε θέση να εφαρμόζουν βασικές αρχές και στρατηγικές των παιδαγωγικών επιστημών ώστε να δημιουργούν κατάλληλα μαθησιακά περιβάλλοντα και να σχεδιάζουν και να παρέχουν αποτελεσματικές μαθησιακές εμπειρίες για όλους/ες τους/τις μαθητές/τριες.
2. Να είναι σε θέση να εφαρμόζουν διαφοροποίηση στον σχεδιασμό και διδασκαλία μαθημάτων ανάλογα με το ακαδημαϊκό επίπεδο, τις μαθησιακές ανάγκες, τα κίνητρα και τα ενδιαφέροντα των μαθητριών/των.
3. Να σχεδιάζουν και να εφαρμόζουν τις κατάλληλες τυπικές και άτυπες διαδικασίες αξιολόγησης και να αξιοποιούν τα πορίσματά της ώστε να σχεδιάζουν αποτελεσματικά μαθήματα.
4. Να εξηγούν τη χρήση πολλαπλών μεθόδων και μοντέλων διδασκαλίας και να είναι σε θέση να τις εφαρμόσουν έτσι ώστε να βελτιώσουν την ευχέρεια των μαθητών/τριών τους στη γραπτή και προφορική επικοινωνία και να ενισχύσουν τις ικανότητες των μαθητών/τριών τους στην επίλυση προβλημάτων και στις δημιουργικές τους ικανότητες.
5. Να είναι σε θέση να αυτοαξιολογούν συνεχώς αποφάσεις για τη μάθηση, τη διδασκαλία και την αξιολόγηση και να αποζητούν ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης.
6. Να εσωτερικεύουν το αίσθημα της ηθικής υποχρέωσης απέναντι στις/στους μαθήτριες/τές και στην κοινωνία με αναφορά στην παροχή ευκαιριών ποιοτικής μάθησης στα σχολεία.
7. Να είναι σε θέση να καλλιεργούν και να διατηρούν παραγωγικές σχέσεις με συναδέλφους, μαθητές/τριες, γονείς και μέλη της κοινότητας έτσι ώστε να μπορούν να υποστηρίζουν καθημερινά τη διδασκαλία και τη μάθηση.
8. Να αποτιμούν θετικά και να σέβονται τη διαφορετικότητα και την διαπολιτισμικότητα στην κοινωνία και στην εκπαίδευση.
9. Να είναι σε θέση να εντάσσουν αποτελεσματικά την τεχνολογία στον σχεδιασμό εποικοδομητικών μαθησιακών εμπειριών για τις/τους μαθήτριες/τές.
10. Να κατέχουν και να είσαι σε θέση να αναπτύξουν τις ικανότητες των μαθητών που απαιτεί ο 21ος αιώνας – ώστε οι μαθήτριες/τές να είναι λειτουργικές/οί σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο κόσμο και σε απαιτητικά περιβάλλοντα – συμπεριλαμβανομένων της κριτικής, δημιουργικής και συστημικής σκέψης, της δεξιότητας επίλυσης προβλημάτων, της ενσυναίσθησης, της συνεργασίας, της επικοινωνίας κλπ.
Οι απόφοιτοι/ες του προγράμματος κατέχουν όλες τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες που απαιτούνται για τον σχεδιασμό και την παροχή αποτελεσματικής διδασκαλίας που ανταποκρίνεται στα διαφορετικά μαθησιακά προφίλ των μαθητών. Μπορούν να εργοδοτηθούν ως εκπαιδευτικοί σε ιδιωτικά δημοτικά σχολεία, σε οργανισμούς/ιδρύματα που παρέχουν εκπαιδευτικά προγράμματα (π.χ. μουσεία) και παράλληλα πληρούν τις αναγκαίες κυβερνητικές απαιτήσεις για διορισμό στα δημόσια δημοτικά σχολεία.
Επιπρόσθετα, οι απόφοιτοί μας δικαιούνται να διοριστούν στην Ελλάδα στο δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα καθώς η γλώσσα διδασκαλίας του Προγράμματος είναι τα Ελληνικά και το Πρόγραμμα αναγνωρίζεται από όλα τα επίσημα επαγγελματικά σώματα στην Ελλάδα.
Πιο συγκεκριμένα, οι απόφοιτοί μας εργοδοτούνται:
• Στον δημόσιο τομέα, ως εκπαιδευτικοί
• Στον δημόσιο τομέα, σε συγκεκριμένα προγράμματα όπως το ΔΡΑ.ΣΕ (Δράσεις για την Σχολική και κοινωνική ενσωμάτωση), σε ολοήμερα σχολεία, ή ως σχολικοί βοηθοί μαθητών
• Στον ιδιωτικό τομέα, σε σχολεία ως εκπαιδευτικοί
• Σε ιδιόκτητες παιδικές απογευματινές λέσχες/καλοκαιρινά σχολεία/ ομάδες μελέτης
• Στην Ακαδημία Ρομποτικής (Πανεπιστήμιο Frederick)
• Σε δημαρχεία, μουσεία και άλλους οργανισμούς που προσφέρουν εκπαιδευτικά προγράμματα.
Το Τμήμα Επιστημών της Αγωγής τηρεί τα γενικά κριτήρια εισδοχής του Πανεπιστημίου Frederick. Στο Πανεπιστήμιο Frederick οι υποψήφιοι για εισδοχή εξετάζονται με βάση την ακαδημαϊκή επίδοση, χωρίς διακρίσεις φύλου, φυλής, εθνικής καταγωγής, χρώματος ή θρησκείας.
Για την εισαγωγή στο πρόγραμμα «Πτυχίο στη Δημοτική Εκπαίδευση», οι υποψήφιοι/ες πρέπει να είναι απόφοιτοι εξατάξιου δημόσιου σχολείου δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Κύπρου. Αν είναι απόφοιτοι/ες ιδιωτικού σχολείου δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αυτό θα πρέπει να αναγνωρίζεται από και να είναι εγγεγραμμένο στο Υπουργείο Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας της Κύπρου και να πληρούν τα κριτήρια της γνώση της ελληνικής γλώσσα, όπως καθορίζονται από το Τμήμα (Επίπεδο γλώσσας C1 του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς για τις Γλώσσες ή άλλα ισοδύναμα προσόντα). Οι υποψήφιες/οι που έχουν αποφοιτήσει από σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης χώρας του εξωτερικού απαιτείται να κατέχουν πιστοποιητικό που τους παρέχει το δικαίωμα να εισαχθούν στα αντίστοιχα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας αυτής. Θα πρέπει επίσης να ανταποκρίνονται στα κριτήρια γνώσης της ελληνικής γλώσσας, όπως ορίζονται από το Τμήμα.
Αναγνώριση προηγούμενης εκμάθησης και εισαγωγή εισόδου
Τα προγράμματα σπουδών του Πανεπιστημίου Frederick βασίζονται στο Ευρωπαϊκό Σύστημα Μεταφοράς και Συσσώρευσης Πιστωτικών Μονάδων (ECTS). Τουλάχιστον 240 ECTS θα πρέπει να συγκεντρωθούν για την απονομή του πτυχίου (BEd) στη Δημοτική Εκπαίδευση. Κάθε φοιτήτρια/της μπορεί να εγγραφεί σε 60 ECTS ανά ακαδημαϊκού έτος. Φοιτητής/τρια μερικής φοίτησης θεωρείται το άτομο που εγγράφεται σε έως 19 ECTS σε ένα εξάμηνο. Διεθνείς φοιτητές/τριες απαιτείται να σπουδάζουν στη βάση της πλήρους φοίτησης, βάσει των κανονισμών της Κυπριακής Δημοκρατίας.
There are no specific examination regulations, assessment and grading methods employed by this Program. The examination regulations, assessment methods and grading system for this Program are the same as the relevant general university regulations.
Graduation Requirements
Students are eligible for graduation after successfully completing 240 ECTS credits in the courses listed in the Program Structure.
Furthermore, a student can graduate only if their CGPA is greater or equal to 5.00 out of 10.00. Graduating students with a CGPA less than 5.00 might have to take extra courses or repeat a number of courses in order to improve their grades.
Access to Further Studies
Program graduates can pursue postgraduate studies in education or relevant social sciences both in Cyprus and abroad.
Κατηγορία Μαθημάτων
ECTS
Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς 208 ECTS, από την ακόλουθη λίστα μαθημάτων:
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS | Ώρες / Εβδ. |
---|---|---|---|---|
1 | PEART101 | Τέχνη Ι στο ∆ηµοτικό Σχολείο | 5 | 2 |
2 | PEART301 | Τέχνη ΙΙ - Η Τέχνη και η ∆ιδακτική της στο ∆ηµοτικό Σχολείο | 6 | 3 |
3 | PEEDL400 | Εκπαιδευτική ∆ιοίκηση και Ηγεσία στο ∆ηµοτικό Σχολείο | 6 | 3 |
4 | PEEDE400 | Εκπαιδευτική Αξιολόγηση στο ∆ηµοτικό Σχολείο | 6 | 3 |
5 | PEENG101 | Aγγλικά Ι | 5 | 2 |
6 | PEENG102 | Αγγλικά ΙΙ | 5 | 2 |
7 | PEENV100 | Ζητήµατα Αειφόρου Ανάπτυξης | 5 | 2 |
8 | PEENV202 | Εκπαίδευση για το Περιβάλλον και την Αειφόρο Ανάπτυξη στο ∆ηµοτικό Σχολείο | 5 | 3 |
9 | PEGRK101 | Νεοελληνική Γλώσσα Ι | 5 | 3 |
10 | PEGRK102 | Νεοελληνική Γλώσσα ΙΙ | 5 | 3 |
11 | PEGRK300 | ∆ιδακτική του γλωσσικού µαθήµατος στο ∆ηµοτικό Σχολείο | 6 | 3 |
12 | PEHED200 | Το ∆ηµοτικό Σχολείο ως Συντελεστής Προαγωγής Υγείας | 5 | 3 |
13 | PEICE400 | ∆ιαπολιτισµική Αγωγή | 6 | 3 |
14 | PEISP100 | Εισαγωγή στην Παιδαγωγική Επιστήµη | 5 | 3 |
15 | PELIT200 | Λογοτεχνική Ανάλυση | 5 | 3 |
16 | PEMAT100 | Βασικές Μαθηµατικές Έννοιες στο ∆ηµοτικό Σχολείο Ι | 5 | 3 |
17 | PEMAT200 | Βασικές Μαθηµατικές Έννοιες στο ∆ηµοτικό Σχολείο ΙΙ | 5 | 2 |
18 | PEMAT300 | Η ∆ιδακτική των Μαθηµατικών στο ∆ηµοτικό Σχολείο | 6 | 3 |
19 | PEMED400 | Μουσειακή Αγωγή και Εκπαίδευση στο ∆ηµοτικό σχολείο | 6 | 3 |
20 | PEMUS300 | Η Μουσική και η ∆ιδακτική της στο ∆ηµοτικό σχολείο | 6 | 3 |
21 | PEPED101 | Φυσική Αγωγή Ι στο ∆ηµοτικό Σχολείο | 5 | 2 |
22 | PEPED301 | Φυσική Αγωγή ΙΙ - Φυσική Αγωγή και η ∆ιδακτική της στο ∆ηµοτικό Σχολείο | 6 | 3 |
23 | PEPSY200 | Εξελικτική Ψυχολογία | 5 | 3 |
24 | PEPSY400 | Παιδαγωγική Ψυχολογία | 6 | 3 |
25 | PESCI100 | Βασικές Έννοιες Φυσικών Επιστηµών | 5 | 3 |
26 | PESCI300 | Φυσικές Επιστήµες και η διδακτική τους στο ∆ηµοτικό Σχολείο | 6 | 3 |
27 | PERPE300 | Ροµποτική και Προγραµµατισµός στην Εκπαίδευση | 6 | 3 |
28 | PERSE300 | Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας και Στατιστική Ανάλυση | 6 | 3 |
29 | PESED400 | Μαθησιακές ∆υσκολίες στο Παιδιά του ∆ηµοτικού Σχολείου | 6 | 3 |
30 | PESEP100 | Σχολική Εµπειρία Ι | 5 | 3 |
31 | PESEP200 | Σχολική Εµπειρία ΙΙ | 5 | 3 |
32 | PESEP300 | Σχολική Εµπειρία ΙΙΙ | 6 | 3 |
33 | PESEP400 | Σχολική Εµπειρία ΙV | 12 | 6 |
34 | PESTE200 | Σχολική Αποτελεσµατικότητα και Αποτελεσµατική ∆ιδασκαλία | 5 | 3 |
35 | PETEC200 | Εκπαιδευτική Τεχνολογία | 5 | 2 |
36 | PETLC300 | Η Παιδική Λογοτεχνία και η ∆ιδακτική της στο ∆ηµοτικό Σχολείο | 6 | 3 |
37 | PEGRK200 | Η ∆ιδασκαλία της Ελληνικής Γλώσσας ως ∆εύτερης / Ξένης Γλώσσας στο ∆ηµοτικό Σχολείο | 5 | 2 |
Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς 12 ECTS, από την ακόλουθη λίστα μαθημάτων:
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS | Ώρες / Εβδ. |
---|---|---|---|---|
1 | PEELE120 | Προσαρµοσµένη Κινητική Αγωγή | 6 | 3 |
2 | PEELE121 | Υπαίθρια Μελέτη και Εκπαίδευση | 6 | 3 |
3 | PEELE122 | ∆ιαδικτυακά Εκπαιδευτικά Λογισµικά | 6 | 3 |
4 | PEELE123 | Εικαστική Έκφραση και Νέες Τεχνολογίες: Θεωρίες και Πρακτικές Εφαρµογής στην Εκπαίδευση | 6 | 3 |
5 | PEELE124 | Επαγγελµατική Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών/ Επαγγελµατικές Κοινότητες Μάθησης | 6 | 3 |
6 | PEELE125 | ∆ιδακτική της Ιστορίας | 6 | 3 |
7 | PEELE126 | Πτυχιακή Εργασία Ι | 6 | 3 |
8 | PEELE127 | Πτυχιακή Εργασία ΙΙ | 6 | 3 |
9 | PEELE128 | Ζητήµατα Ειδικής Εκπαίδευσης | 6 | 3 |
10 | PEELE129 | Θέατρο στην Εκπαίδευση | 6 | 3 |
11 | PEELE130 | ∆ιδακτική των Αγγλικών στη ∆ηµοτική Εκπαίδευση | 6 | 3 |
12 | PEELE131 | Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης | 6 | 3 |
13 | PEELE132 | Μελέτη και Ενίσχυση της Φιλαναγνωσίας | 6 | 3 |
14 | PEELE133 | Ανάλυση συνομιλιακής διεπίδρασης στη τάξη | 6 | 3 |
Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς 10 ECTS, από την ακόλουθη λίστα μαθημάτων:
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS | Ώρες / Εβδ. |
---|---|---|---|---|
1 | PEGED120 | Στρατηγικές Μάθησης και Μεταγνώσης | 5 | 2 |
2 | PEGED121 | Ελληνοκυπριακή ∆ιασπορά: Ταυτότητες και ∆εδοµένα | 5 | 2 |
3 | PEGED122 | Εισαγωγή στην τέχνη του θεάτρου | 5 | 2 |
4 | PEGED123 | Θέµατα Υγείας | 5 | 2 |
5 | PEGED124 | Φυσική δραστηριότητα και εναλλακτικοί τρόποι άσκησης | 5 | 2 |
6 | PEGED125 | Εργαλεία ∆ιαδικτύου | 5 | 2 |
7 | PEGED126 | Οπτική Επικοινωνία στη Σύγχρονη Εποχή | 5 | 2 |
8 | PEGED127 | Ισότητα και Φύλο | 5 | 2 |
9 | PEGED128 | Λογοτεχνία και Κινηµατογράφος | 5 | 2 |
10 | PEGED129 | Πρώτες Βοήθειες στη Δημοτική Εκπαίδευση | 5 | 3 |
11 | PEGED130 | 5 | 3 |
Total
240
Εξάμηνα
ECTS
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS |
---|---|---|---|
1 | PEENG101 | Aγγλικά Ι | 5 |
2 | PEENV100 | Ζητήµατα Αειφόρου Ανάπτυξης | 5 |
3 | PEGRK101 | Νεοελληνική Γλώσσα Ι | 5 |
4 | PEISP100 | Εισαγωγή στην Παιδαγωγική Επιστήµη | 5 |
5 | PESEP100 | Σχολική Εµπειρία Ι | 5 |
6 | Μάθηµα γενικού περιεχοµένου | 5 | |
ΣΥΝΟΛΟ | 30 |
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS |
---|---|---|---|
1 | PEART101 | Τέχνη Ι στο ∆ηµοτικό Σχολείο | 5 |
2 | PEENG102 | Αγγλικά ΙΙ | 5 |
3 | PEGRK102 | Νεοελληνική Γλώσσα ΙΙ | 5 |
4 | PEMAT100 | Βασικές Μαθηµατικές Έννοιες στο ∆ηµοτικό Σχολείο Ι | 5 |
5 | PEPED101 | Φυσική Αγωγή Ι στο ∆ηµοτικό Σχολείο | 5 |
6 | PESCI100 | Βασικές Έννοιες Φυσικών Επιστηµών | 5 |
ΣΥΝΟΛΟ | 30 |
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS |
---|---|---|---|
1 | PEGRK200 | Η ∆ιδασκαλία της Ελληνικής Γλώσσας ως ∆εύτερης / Ξένης Γλώσσας στο ∆ηµοτικό Σχολείο | 5 |
2 | PELIT200 | Λογοτεχνική Ανάλυση | 5 |
3 | PEMAT200 | Βασικές Μαθηµατικές Έννοιες στο ∆ηµοτικό Σχολείο ΙΙ | 5 |
4 | PEPSY200 | Εξελικτική Ψυχολογία | 5 |
5 | PESTE200 | Σχολική Αποτελεσµατικότητα και Αποτελεσµατική ∆ιδασκαλία | 5 |
6 | Μάθημα Ελεύθερης Επιλογής | 5 | |
ΣΥΝΟΛΟ | 30 |
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS |
---|---|---|---|
1 | PEENV202 | Εκπαίδευση για το Περιβάλλον και την Αειφόρο Ανάπτυξη στο ∆ηµοτικό Σχολείο | 5 |
2 | PEHED200 | Το ∆ηµοτικό Σχολείο ως Συντελεστής Προαγωγής Υγείας | 5 |
3 | PESEP200 | Σχολική Εµπειρία ΙΙ | 5 |
4 | PETEC200 | Εκπαιδευτική Τεχνολογία | 5 |
5 | Μάθηµα γενικού περιεχοµένου | 5 | |
6 | Μάθημα Ελεύθερης Επιλογής | 5 | |
ΣΥΝΟΛΟ | 30 |
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS |
---|---|---|---|
1 | PEART301 | Τέχνη ΙΙ - Η Τέχνη και η ∆ιδακτική της στο ∆ηµοτικό Σχολείο | 6 |
2 | PEGRK300 | ∆ιδακτική του γλωσσικού µαθήµατος στο ∆ηµοτικό Σχολείο | 6 |
3 | PERPE300 | Ροµποτική και Προγραµµατισµός στην Εκπαίδευση | 6 |
4 | PESCI300 | Φυσικές Επιστήµες και η διδακτική τους στο ∆ηµοτικό Σχολείο | 6 |
5 | PESEP300 | Σχολική Εµπειρία ΙΙΙ | 6 |
ΣΥΝΟΛΟ | 30 |
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS |
---|---|---|---|
1 | PEMAT300 | Η ∆ιδακτική των Μαθηµατικών στο ∆ηµοτικό Σχολείο | 6 |
2 | PEMUS300 | Η Μουσική και η ∆ιδακτική της στο ∆ηµοτικό σχολείο | 6 |
3 | PEPED301 | Φυσική Αγωγή ΙΙ - Φυσική Αγωγή και η ∆ιδακτική της στο ∆ηµοτικό Σχολείο | 6 |
4 | PERSE300 | Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας και Στατιστική Ανάλυση | 6 |
5 | PETLC300 | Η Παιδική Λογοτεχνία και η ∆ιδακτική της στο ∆ηµοτικό Σχολείο | 6 |
ΣΥΝΟΛΟ | 30 |
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS |
---|---|---|---|
1 | PEEDL400 | Εκπαιδευτική ∆ιοίκηση και Ηγεσία στο ∆ηµοτικό Σχολείο | 6 |
2 | PEICE400 | ∆ιαπολιτισµική Αγωγή | 6 |
3 | PEMED400 | Μουσειακή Αγωγή και Εκπαίδευση στο ∆ηµοτικό σχολείο | 6 |
4 | PEPSY400 | Παιδαγωγική Ψυχολογία | 6 |
5 | ΜάΘημα Επιλογής | 6 | |
ΣΥΝΟΛΟ | 30 |
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS |
---|---|---|---|
1 | PEEDE400 | Εκπαιδευτική Αξιολόγηση στο ∆ηµοτικό Σχολείο | 6 |
2 | PESED400 | Μαθησιακές ∆υσκολίες στο Παιδιά του ∆ηµοτικού Σχολείου | 6 |
3 | PESEP400 | Σχολική Εµπειρία ΙV | 12 |
4 | ΜάΘημα Επιλογής | 6 | |
ΣΥΝΟΛΟ | 30 |
Το πρόγραμμα σπουδών υποστηρίζεται από τα ακόλουθα μέλη του ακαδημαϊκού προσωπικού:
Rank | Name |
---|---|
Professor | Dr. Loucia Demetriou |
Professor | Prof. Areti Panaoura |
Professor - Programme Coordinator | Dr. Victoria Pavlou |
Associate Professor | Dr. Nicoletta Christodoulou |
Associate Professor | Dr. Andri Constantinou |
Associate Professor | Dr. Nikleia Eteokleous |
Associate Professor | Dr. Chrysanthi Kadji Beltran |
Associate Professor | Dr. Katerina Karatasou |
Associate Professor | Dr. Nataly Loizidou Ieridou |
Associate Professor | Dr. Andreas Panayiotou |
Assistant Professor | Dr. Garifallos Anagnostou |
Assistant Professor | Dr. Maria Christodoulidou |
Assistant Professor | Dr. Panos Constantinides |
Assistant Professor | Dr. Stylianos Erodotou |
Assistant Professor | Dr. Olga Lyra |
Visiting Lecturer/Collaborating Acad. Staff | Dr. Giorgina Athanasiou |
Special Teaching Staff | Mr. Demetrios Demetriou |