Πτυχίο στη Δημοτική Εκπαίδευση
Σχολη Επιστημων Αγωγης και Κοινωνικων Επιστημων

Πτυχίο στη Δημοτική Εκπαίδευση

Πτυχίο στη Δημοτική Εκπαίδευση
Σχολη Επιστημων Αγωγης και Κοινωνικων Επιστημων

Πτυχίο στη Δημοτική Εκπαίδευση

ΠΡΟΦΙΛ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Διάρκεια4 χρόνια (Πλήρης Φοίτηση)

Δίδακτρα
€8,280 ανά έτος

ΓλώσσαΕλληνική

ΠανεπιστημιούποληΛεμεσός

icon-downloadΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ

Μάθετε περισσότερα για αυτό το πρόγραμμα

required field
required field
Invalid Input
required field
Τίτλος Σπουδών Δημοτική Εκπαίδευση (Πτυχίο (BEd))  
Επίπεδο ΠιστοποίησηςΠτυχίο στην Εκπαίδευση (Bachelor)
Προσφέρεται απόΤμήμα Επιστημών της Αγωγής
Φοίτηση Πλήρης ή Μερική

Το Τμήμα Επιστημών της Αγωγής αποτελείται από μια πολυσχιδή κοινότητα ακαδημαϊκών, ερευνητών και διοικητικών λειτουργών, αφοσιωμένων στην προαγωγή της ποιότητας της εκπαίδευσης και της μάθησης, μέσα από καινοτόμα προγράμματα, βασισμένα στη διερευνητική προσέγγιση, την έρευνα, την κριτική και τον αναστοχασμό. Το γνωσιολογικό υπόβαθρο των ακαδημαϊκών προγραμμάτων του Τμήματος λειτουργεί ως θεμέλιο για την προώθηση του εννοιολογικού πλαισίου αναφοράς του Τμήματος «Οι εκπαιδευτικοί ως αναστοχαστικοί επαγγελματίες».

Το Τμήμα έχοντας πλήρη επίγνωση των προκλήσεων που αντιμετωπίζει ο σύγχρονος κόσμος –οι ταχέως εξελισσόμενες τεχνολογίες, η έμφαση στο πολιτισμικό κεφάλαιο και τα διαπολιτισμικά ζητήματα, η περιβαλλοντική κρίση και ο προσανατολισμός προς την αειφορία και η επιταχυνόμενη παγκοσμιοποίηση της κοινωνίας– ανταποκρίνεται στην επιτακτική ανάγκη για εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις μέσα από τα προγράμματα σπουδών που προσφέρει.

Το τετραετές Πρόγραμμα Σπουδών Δημοτικής Εκπαίδευσης λειτουργεί μέσα σε αυτό το πλαίσιο, στοχεύοντας στη μετάδοση της αναγκαίας ακαδημαϊκής, παιδαγωγικής και μεθοδολογικής γνώσης και στην ανάπτυξη ουσιωδών δεξιοτήτων και στάσεων ώστε οι απόφοιτοι/ες του να είναι σε θέση να ασκήσουν το επάγγελμα του/της εκπαιδευτικού σε έναν συνεχώς μεταβαλλόμενο κόσμο.

Τα μαθήματα επικεντρώνονται σε επιστημονικές περιοχές, που συμβάλλουν στην παροχή πολυδιάστατης και ολοκληρωμένης μόρφωσης και εκπαίδευσης ικανών μελλοντικών εκπαιδευτικών. Συμπεριλαμβάνουν θέματα από όλες τις περιοχές των τεχνών και των ανθρωπιστικών επιστημών, των κοινωνικών ζητημάτων, της ψυχολογίας, των STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics), της παιδαγωγικής επιστήμης, της διδακτικής μεθοδολογίας και της σχολικής εμπειρίας. Οι φοιτητές/τριες προετοιμάζονται έτσι ώστε να είναι ικανές/οί να σχεδιάζουν και να διδάσκουν μαθήματα ανάλογα με το ακαδημαϊκό επίπεδο του παιδιού, τα μαθησιακό του στυλ, τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντά του. Επιπλέον, ένας βασικός σκοπός του τμήματος είναι προώθηση, στους/στις φοιτητές/τριες, του μοντέλου ενός/μιας σκεπτόμενου/ης εκπαιδευτικού που αδιάκοπα αναστοχάζεται και αυτοαξιολογείται σε σχέση με τις αποφάσεις της/του όσον αφορά τη μάθηση, τη διδασκαλία και την αξιολόγηση, συνεχώς δε αποζητά ευκαιρίες για επαγγελματική εξέλιξη ώστε να βελτιώσει τη διδακτική της/του πρακτική.

Η δομή του Προγράμματος Σπουδών διασφαλίζει την ισορροπία ανάμεσα στην ακαδημαϊκή και την εφαρμοσμένη διάσταση. Προετοιμάζει τους/τις αποφοίτους για άμεση εργοδότηση στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και θέτει τα θεμέλια για μεταπτυχιακές σπουδές στο πεδίο της Εκπαίδευσης. Ταυτόχρονα, ως πτυχίο στον χώρο των κοινωνικών επιστημών προσφέρει δυνατότητες εργοδότησης και σε τομείς/ οργανισμούς/ υπηρεσίες σχετικούς με τυπική και μη-τυπική εκπαίδευση.

Με το πέρας των σπουδών τους, οι φοιτήτριες/τές αναμένεται να έχουν κατακτήσει ένα επαρκές σώμα γνώσεων, τις αναγκαίες δεξιότητες και τη νοοτροπία (αξίες και στάσεις) που απαιτούνται για το επάγγελμα του εκπαιδευτικού. Ειδικότερα, οι φοιτήτριες/τές θα πρέπει:

1. Να είναι σε θέση να εφαρμόζουν βασικές αρχές και στρατηγικές των παιδαγωγικών επιστημών ώστε να δημιουργούν κατάλληλα μαθησιακά περιβάλλοντα και να σχεδιάζουν και να παρέχουν αποτελεσματικές μαθησιακές εμπειρίες για όλους/ες τους/τις μαθητές/τριες.
2. Να είναι σε θέση να εφαρμόζουν διαφοροποίηση στον σχεδιασμό και διδασκαλία μαθημάτων ανάλογα με το ακαδημαϊκό επίπεδο, τις μαθησιακές ανάγκες, τα κίνητρα και τα ενδιαφέροντα των μαθητριών/των.
3. Να σχεδιάζουν και να εφαρμόζουν τις κατάλληλες τυπικές και άτυπες διαδικασίες αξιολόγησης και να αξιοποιούν τα πορίσματά της ώστε να σχεδιάζουν αποτελεσματικά μαθήματα.
4. Να εξηγούν τη χρήση πολλαπλών μεθόδων και μοντέλων διδασκαλίας και να είναι σε θέση να τις εφαρμόσουν έτσι ώστε να βελτιώσουν την ευχέρεια των μαθητών/τριών τους στη γραπτή και προφορική επικοινωνία και να ενισχύσουν τις ικανότητες των μαθητών/τριών τους στην επίλυση προβλημάτων και στις δημιουργικές τους ικανότητες.
5. Να είναι σε θέση να αυτοαξιολογούν συνεχώς αποφάσεις για τη μάθηση, τη διδασκαλία και την αξιολόγηση και να αποζητούν ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης.
6. Να εσωτερικεύουν το αίσθημα της ηθικής υποχρέωσης απέναντι στις/στους μαθήτριες/τές και στην κοινωνία με αναφορά στην παροχή ευκαιριών ποιοτικής μάθησης στα σχολεία.
7. Να είναι σε θέση να καλλιεργούν και να διατηρούν παραγωγικές σχέσεις με συναδέλφους, μαθητές/τριες, γονείς και μέλη της κοινότητας έτσι ώστε να μπορούν να υποστηρίζουν καθημερινά τη διδασκαλία και τη μάθηση.
8. Να αποτιμούν θετικά και να σέβονται τη διαφορετικότητα και την διαπολιτισμικότητα στην κοινωνία και στην εκπαίδευση.
9. Να είναι σε θέση να εντάσσουν αποτελεσματικά την τεχνολογία στον σχεδιασμό εποικοδομητικών μαθησιακών εμπειριών για τις/τους μαθήτριες/τές.
10. Να κατέχουν και να είσαι σε θέση να αναπτύξουν τις ικανότητες των μαθητών που απαιτεί ο 21ος αιώνας – ώστε οι μαθήτριες/τές να είναι λειτουργικές/οί σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο κόσμο και σε απαιτητικά περιβάλλοντα – συμπεριλαμβανομένων της κριτικής, δημιουργικής και συστημικής σκέψης, της δεξιότητας επίλυσης προβλημάτων, της ενσυναίσθησης, της συνεργασίας, της επικοινωνίας κλπ.

Οι απόφοιτοι/ες του προγράμματος κατέχουν όλες τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες που απαιτούνται για τον σχεδιασμό και την παροχή αποτελεσματικής διδασκαλίας που ανταποκρίνεται στα διαφορετικά μαθησιακά προφίλ των μαθητών. Μπορούν να εργοδοτηθούν ως εκπαιδευτικοί σε ιδιωτικά δημοτικά σχολεία, σε οργανισμούς/ιδρύματα που παρέχουν εκπαιδευτικά προγράμματα (π.χ. μουσεία) και παράλληλα πληρούν τις αναγκαίες κυβερνητικές απαιτήσεις για διορισμό στα δημόσια δημοτικά σχολεία.

Επιπρόσθετα, οι απόφοιτοί μας δικαιούνται να διοριστούν στην Ελλάδα στο δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα καθώς η γλώσσα διδασκαλίας του Προγράμματος είναι τα Ελληνικά και το Πρόγραμμα αναγνωρίζεται από όλα τα επίσημα επαγγελματικά σώματα στην Ελλάδα.

Πιο συγκεκριμένα, οι απόφοιτοί μας εργοδοτούνται:

• Στον δημόσιο τομέα, ως εκπαιδευτικοί
• Στον δημόσιο τομέα, σε συγκεκριμένα προγράμματα όπως το ΔΡΑ.ΣΕ (Δράσεις για την Σχολική και κοινωνική ενσωμάτωση), σε ολοήμερα σχολεία, ή ως σχολικοί βοηθοί μαθητών
• Στον ιδιωτικό τομέα, σε σχολεία ως εκπαιδευτικοί
• Σε ιδιόκτητες παιδικές απογευματινές λέσχες/καλοκαιρινά σχολεία/ ομάδες μελέτης
• Στην Ακαδημία Ρομποτικής (Πανεπιστήμιο Frederick)
• Σε δημαρχεία, μουσεία και άλλους οργανισμούς που προσφέρουν εκπαιδευτικά προγράμματα.

Το Τμήμα Επιστημών της Αγωγής τηρεί τα γενικά κριτήρια εισδοχής του Πανεπιστημίου Frederick. Στο Πανεπιστήμιο Frederick οι υποψήφιοι για εισδοχή εξετάζονται με βάση την ακαδημαϊκή επίδοση, χωρίς διακρίσεις φύλου, φυλής, εθνικής καταγωγής, χρώματος ή θρησκείας.

Για την εισαγωγή στο πρόγραμμα «Πτυχίο στη Δημοτική Εκπαίδευση», οι υποψήφιοι/ες πρέπει να είναι απόφοιτοι εξατάξιου δημόσιου σχολείου δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Κύπρου. Αν είναι απόφοιτοι/ες ιδιωτικού σχολείου δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αυτό θα πρέπει να αναγνωρίζεται από και να είναι εγγεγραμμένο στο Υπουργείο Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας της Κύπρου και να πληρούν τα κριτήρια της γνώση της ελληνικής γλώσσα, όπως καθορίζονται από το Τμήμα (Επίπεδο γλώσσας C1 του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς για τις Γλώσσες ή άλλα ισοδύναμα προσόντα). Οι υποψήφιες/οι που έχουν αποφοιτήσει από σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης χώρας του εξωτερικού απαιτείται να κατέχουν πιστοποιητικό που τους παρέχει το δικαίωμα να εισαχθούν στα αντίστοιχα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας αυτής. Θα πρέπει επίσης να ανταποκρίνονται στα κριτήρια γνώσης της ελληνικής γλώσσας, όπως ορίζονται από το Τμήμα.

Αναγνώριση προηγούμενης εκμάθησης και εισαγωγή εισόδου

Τα προγράμματα σπουδών του Πανεπιστημίου Frederick βασίζονται στο Ευρωπαϊκό Σύστημα Μεταφοράς και Συσσώρευσης Πιστωτικών Μονάδων (ECTS). Τουλάχιστον 240 ECTS θα πρέπει να συγκεντρωθούν για την απονομή του πτυχίου (BEd) στη Δημοτική Εκπαίδευση. Κάθε φοιτήτρια/της μπορεί να εγγραφεί σε 60 ECTS ανά ακαδημαϊκού έτος. Φοιτητής/τρια μερικής φοίτησης θεωρείται το άτομο που εγγράφεται σε έως 19 ECTS σε ένα εξάμηνο. Διεθνείς φοιτητές/τριες απαιτείται να σπουδάζουν στη βάση της πλήρους φοίτησης, βάσει των κανονισμών της Κυπριακής Δημοκρατίας.

Examination Regulations, Assessment and Grading
There are no specific examination regulations, assessment and grading methods employed by this Program. The examination regulations, assessment methods and grading system for this Program are the same as the relevant general university regulations.

Graduation Requirements
Students are eligible for graduation after successfully completing 240 ECTS credits in the courses listed in the Program Structure.
Furthermore, a student can graduate only if their CGPA is greater or equal to 5.00 out of 10.00. Graduating students with a CGPA less than 5.00 might have to take extra courses or repeat a number of courses in order to improve their grades.

Access to Further Studies
Program graduates can pursue postgraduate studies in education or relevant social sciences both in Cyprus and abroad.
Κατηγορία Μαθημάτων
ECTS

Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς 208 ECTS, από την ακόλουθη λίστα μαθημάτων:

No.ΚωδικόςΌνομαECTSΏρες / Εβδ.
1PEART101Τέχνη Ι στο ∆ηµοτικό Σχολείο52
2PEART301Τέχνη ΙΙ - Η Τέχνη και η ∆ιδακτική της στο ∆ηµοτικό Σχολείο63
3PEEDL400Εκπαιδευτική ∆ιοίκηση και Ηγεσία στο ∆ηµοτικό Σχολείο63
4PEEDE400Εκπαιδευτική Αξιολόγηση στο ∆ηµοτικό Σχολείο63
5PEENG101Aγγλικά Ι52
6PEENG102Αγγλικά ΙΙ52
7PEENV100Ζητήµατα Αειφόρου Ανάπτυξης52
8PEENV202Εκπαίδευση για το Περιβάλλον και την Αειφόρο Ανάπτυξη στο ∆ηµοτικό Σχολείο53
9PEGRK101Νεοελληνική Γλώσσα Ι53
10PEGRK102Νεοελληνική Γλώσσα ΙΙ53
11PEGRK300∆ιδακτική του γλωσσικού µαθήµατος στο ∆ηµοτικό Σχολείο63
12PEHED200Το ∆ηµοτικό Σχολείο ως Συντελεστής Προαγωγής Υγείας53
13PEICE400∆ιαπολιτισµική Αγωγή63
14PEISP100Εισαγωγή στην Παιδαγωγική Επιστήµη53
15PELIT200Λογοτεχνική Ανάλυση53
16PEMAT100Βασικές Μαθηµατικές Έννοιες στο ∆ηµοτικό Σχολείο Ι53
17PEMAT200Βασικές Μαθηµατικές Έννοιες στο ∆ηµοτικό Σχολείο ΙΙ52
18PEMAT300Η ∆ιδακτική των Μαθηµατικών στο ∆ηµοτικό Σχολείο63
19PEMED400Μουσειακή Αγωγή και Εκπαίδευση στο ∆ηµοτικό σχολείο63
20PEMUS300Η Μουσική και η ∆ιδακτική της στο ∆ηµοτικό σχολείο63
21PEPED101Φυσική Αγωγή Ι στο ∆ηµοτικό Σχολείο52
22PEPED301Φυσική Αγωγή ΙΙ - Φυσική Αγωγή και η ∆ιδακτική της στο ∆ηµοτικό Σχολείο63
23PEPSY200Εξελικτική Ψυχολογία53
24PEPSY400Παιδαγωγική Ψυχολογία63
25PESCI100Βασικές Έννοιες Φυσικών Επιστηµών53
26PESCI300Φυσικές Επιστήµες και η διδακτική τους στο ∆ηµοτικό Σχολείο63
27PERPE300Ροµποτική και Προγραµµατισµός στην Εκπαίδευση63
28PERSE300Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας και Στατιστική Ανάλυση63
29PESED400Μαθησιακές ∆υσκολίες στο Παιδιά του ∆ηµοτικού Σχολείου63
30PESEP100Σχολική Εµπειρία Ι53
31PESEP200Σχολική Εµπειρία ΙΙ53
32PESEP300Σχολική Εµπειρία ΙΙΙ63
33PESEP400Σχολική Εµπειρία ΙV126
34PESTE200Σχολική Αποτελεσµατικότητα και Αποτελεσµατική ∆ιδασκαλία53
35PETEC200Εκπαιδευτική Τεχνολογία52
36PETLC300Η Παιδική Λογοτεχνία και η ∆ιδακτική της στο ∆ηµοτικό Σχολείο63
37PEGRK200Η ∆ιδασκαλία της Ελληνικής Γλώσσας ως ∆εύτερης / Ξένης Γλώσσας στο ∆ηµοτικό Σχολείο52

Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς 12 ECTS, από την ακόλουθη λίστα μαθημάτων:

No.ΚωδικόςΌνομαECTSΏρες / Εβδ.
1PEELE120Προσαρµοσµένη Κινητική Αγωγή63
2PEELE121Υπαίθρια Μελέτη και Εκπαίδευση63
3PEELE122∆ιαδικτυακά Εκπαιδευτικά Λογισµικά63
4PEELE123Εικαστική Έκφραση και Νέες Τεχνολογίες: Θεωρίες και Πρακτικές Εφαρµογής στην Εκπαίδευση63
5PEELE124Επαγγελµατική Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών/ Επαγγελµατικές Κοινότητες Μάθησης63
6PEELE125∆ιδακτική της Ιστορίας63
7PEELE126Πτυχιακή Εργασία Ι63
8PEELE127Πτυχιακή Εργασία ΙΙ63
9PEELE128Ζητήµατα Ειδικής Εκπαίδευσης63
10PEELE129Θέατρο στην Εκπαίδευση63
11PEELE130∆ιδακτική των Αγγλικών στη ∆ηµοτική Εκπαίδευση63
12PEELE131Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης63
13PEELE132Μελέτη και Ενίσχυση της Φιλαναγνωσίας63
14PEELE133Ανάλυση συνομιλιακής διεπίδρασης στη τάξη63

Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς 10 ECTS, από την ακόλουθη λίστα μαθημάτων:

No.ΚωδικόςΌνομαECTSΏρες / Εβδ.
1PEGED120Στρατηγικές Μάθησης και Μεταγνώσης52
2PEGED121Ελληνοκυπριακή ∆ιασπορά: Ταυτότητες και ∆εδοµένα52
3PEGED122Εισαγωγή στην τέχνη του θεάτρου52
4PEGED123Θέµατα Υγείας52
5PEGED124Φυσική δραστηριότητα και εναλλακτικοί τρόποι άσκησης52
6PEGED125Εργαλεία ∆ιαδικτύου52
7PEGED126Οπτική Επικοινωνία στη Σύγχρονη Εποχή52
8PEGED127Ισότητα και Φύλο52
9PEGED128Λογοτεχνία και Κινηµατογράφος52
10PEGED129Πρώτες Βοήθειες στη Δημοτική Εκπαίδευση53
11PEGED13053
Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς 10 ECTS from courses that can be considered as free electives. A free elective is considered any course offered by another Department for which the student is eligible to register
Total
240
Εξάμηνα
ECTS
No.ΚωδικόςΌνομαECTS
1PEENG101Aγγλικά Ι5
2PEENV100Ζητήµατα Αειφόρου Ανάπτυξης5
3PEGRK101Νεοελληνική Γλώσσα Ι5
4PEISP100Εισαγωγή στην Παιδαγωγική Επιστήµη5
5PESEP100Σχολική Εµπειρία Ι5
6Μάθηµα γενικού περιεχοµένου5
ΣΥΝΟΛΟ30
No.ΚωδικόςΌνομαECTS
1PEART101Τέχνη Ι στο ∆ηµοτικό Σχολείο5
2PEENG102Αγγλικά ΙΙ5
3PEGRK102Νεοελληνική Γλώσσα ΙΙ5
4PEMAT100Βασικές Μαθηµατικές Έννοιες στο ∆ηµοτικό Σχολείο Ι5
5PEPED101Φυσική Αγωγή Ι στο ∆ηµοτικό Σχολείο5
6PESCI100Βασικές Έννοιες Φυσικών Επιστηµών5
ΣΥΝΟΛΟ30
No.ΚωδικόςΌνομαECTS
1PEGRK200Η ∆ιδασκαλία της Ελληνικής Γλώσσας ως ∆εύτερης / Ξένης Γλώσσας στο ∆ηµοτικό Σχολείο5
2PELIT200Λογοτεχνική Ανάλυση5
3PEMAT200Βασικές Μαθηµατικές Έννοιες στο ∆ηµοτικό Σχολείο ΙΙ5
4PEPSY200Εξελικτική Ψυχολογία5
5PESTE200Σχολική Αποτελεσµατικότητα και Αποτελεσµατική ∆ιδασκαλία5
6Μάθημα Ελεύθερης Επιλογής5
ΣΥΝΟΛΟ30
No.ΚωδικόςΌνομαECTS
1PEENV202Εκπαίδευση για το Περιβάλλον και την Αειφόρο Ανάπτυξη στο ∆ηµοτικό Σχολείο5
2PEHED200Το ∆ηµοτικό Σχολείο ως Συντελεστής Προαγωγής Υγείας5
3PESEP200Σχολική Εµπειρία ΙΙ5
4PETEC200Εκπαιδευτική Τεχνολογία5
5Μάθηµα γενικού περιεχοµένου5
6Μάθημα Ελεύθερης Επιλογής5
ΣΥΝΟΛΟ30
No.ΚωδικόςΌνομαECTS
1PEART301Τέχνη ΙΙ - Η Τέχνη και η ∆ιδακτική της στο ∆ηµοτικό Σχολείο6
2PEGRK300∆ιδακτική του γλωσσικού µαθήµατος στο ∆ηµοτικό Σχολείο6
3PERPE300Ροµποτική και Προγραµµατισµός στην Εκπαίδευση6
4PESCI300Φυσικές Επιστήµες και η διδακτική τους στο ∆ηµοτικό Σχολείο6
5PESEP300Σχολική Εµπειρία ΙΙΙ6
ΣΥΝΟΛΟ30
No.ΚωδικόςΌνομαECTS
1PEMAT300Η ∆ιδακτική των Μαθηµατικών στο ∆ηµοτικό Σχολείο6
2PEMUS300Η Μουσική και η ∆ιδακτική της στο ∆ηµοτικό σχολείο6
3PEPED301Φυσική Αγωγή ΙΙ - Φυσική Αγωγή και η ∆ιδακτική της στο ∆ηµοτικό Σχολείο6
4PERSE300Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας και Στατιστική Ανάλυση6
5PETLC300Η Παιδική Λογοτεχνία και η ∆ιδακτική της στο ∆ηµοτικό Σχολείο6
ΣΥΝΟΛΟ30
No.ΚωδικόςΌνομαECTS
1PEEDL400Εκπαιδευτική ∆ιοίκηση και Ηγεσία στο ∆ηµοτικό Σχολείο6
2PEICE400∆ιαπολιτισµική Αγωγή6
3PEMED400Μουσειακή Αγωγή και Εκπαίδευση στο ∆ηµοτικό σχολείο6
4PEPSY400Παιδαγωγική Ψυχολογία6
5ΜάΘημα Επιλογής6
ΣΥΝΟΛΟ30
No.ΚωδικόςΌνομαECTS
1PEEDE400Εκπαιδευτική Αξιολόγηση στο ∆ηµοτικό Σχολείο6
2PESED400Μαθησιακές ∆υσκολίες στο Παιδιά του ∆ηµοτικού Σχολείου6
3PESEP400Σχολική Εµπειρία ΙV12
4ΜάΘημα Επιλογής6
ΣΥΝΟΛΟ30
 
 
 
 

Το πρόγραμμα σπουδών υποστηρίζεται από τα ακόλουθα μέλη του ακαδημαϊκού προσωπικού:

RankName
ProfessorDr. Loucia Demetriou
ProfessorProf. Areti Panaoura
Professor - Programme Coordinator Dr. Victoria Pavlou
Associate ProfessorDr. Nicoletta Christodoulou
Associate ProfessorDr. Andri Constantinou
Associate ProfessorDr. Nikleia Eteokleous
Associate ProfessorDr. Chrysanthi Kadji Beltran
Associate ProfessorDr. Katerina Karatasou
Associate ProfessorDr. Nataly Loizidou Ieridou
Associate ProfessorDr. Andreas Panayiotou
Assistant ProfessorDr. Garifallos Anagnostou
Assistant ProfessorDr. Maria Christodoulidou
Assistant ProfessorDr. Panos Constantinides
Assistant ProfessorDr. Stylianos Erodotou
Assistant ProfessorDr. Olga Lyra
Visiting Lecturer/Collaborating Acad. StaffDr. Giorgina Athanasiou
Special Teaching StaffMr. Demetrios Demetriou
contact-us-img

Επικοινωνήστε μαζί μας

Λευκωσία +357 22 394394 Λεμεσός +357 25 730975