Πτυχίο στην Προδημοτική Εκπαίδευση
Σχολη Επιστημων Αγωγης και Κοινωνικων Επιστημων

Πτυχίο στην Προδημοτική Εκπαίδευση

Πτυχίο στην Προδημοτική Εκπαίδευση
Σχολη Επιστημων Αγωγης και Κοινωνικων Επιστημων

Πτυχίο στην Προδημοτική Εκπαίδευση

ΠΡΟΦΙΛ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Διάρκεια4 χρόνια (Πλήρης Φοίτηση)

Δίδακτρα
€8,280 ανά έτος

ΓλώσσαΕλληνική

ΠανεπιστημιούποληΛευκωσία, Λεμεσός

icon-downloadΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ

Μάθετε περισσότερα για αυτό το πρόγραμμα

required field
required field
Invalid Input
required field
Τίτλος ΣπουδώνΠτυχίο στην Προδημοτική Εκπαίδευση (ΒEd)
Επίπεδο Πιστοποίησης Πτυχίο (1ος Κύκλος Σπουδών)
Προσφέρεται απόΤμήμα Επιστημών της Αγωγής
ΦοίτησηΠλήρης ή Μερική

Το τετραετές Πρόγραμμα Σπουδών Προδημοτικής Εκπαίδευσης λειτουργεί κάτω από το Τμήμα Επιστημών της Αγωγής. Το Τμήμα Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Frederick αποτελείται από μια πολυσχιδή κοινότητα επιστημονικού-ερευνητικού και διοικητικού προσωπικού αλλά και φοιτητών/τριών που είναι αφοσιωμένοι/ες στη βελτίωση της διδασκαλίας και στη μάθηση, μέσα από καινοτόμα και βασισμένα στη διερευνητική προσέγγιση προγράμματα, έρευνα, κριτική και αναστοχασμό. Το γνωσιολογικό υπόβαθρο των ακαδημαϊκών προγραμμάτων του Τμήματος λειτουργεί ως θεμέλιο για την προώθηση του εννοιολογικού πλαισίου αναφοράς του Τμήματος «Οι εκπαιδευτικοί ως αναστοχαστικοί επαγγελματίες». Το Τμήμα έχει πλήρη επίγνωση των προκλήσεων που αντιμετωπίζει ο σύγχρονος κόσμος (την έμφαση στο πολιτισμικό κεφάλαιο και τα διαπολιτισμικά ζητήματα, την περιβαλλοντική κρίση, την επιταχυνόμενη παγκοσμιοποίηση της κοινωνίας, και τις ταχέως εξελισσόμενες μορφές μάθησης και τεχνολογίας) και οι οποίες ασκούν μια πρωτόγνωρη πίεση για μεταρρυθμίσεις στην εκπαίδευση και προσπαθεί να ανταποκριθεί σε αυτές μέσα από τα προγράμματα σπουδών που προσφέρει.

Μέσα στο ίδιο πλαίσιο, και αναγνωρίζοντας ότι οι συνθήκες Πρώτης Αγωγής και Εκπαίδευσης συμβάλλουν καθοριστικά στην διαμόρφωση της ολόπλευρης ανάπτυξης των παιδιών, μέσα σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο κοινωνικό περιβάλλον, το Πρόγραμμα Προδημοτικής Εκπαίδευσης προσφέρει σπουδές που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες προκλήσεις.

Συγκεκριμένα, με την παραδοχή ότι η συμμετοχή στην πρωτοσχολική-προδημοτική εκπαίδευση επωφελεί όλα τα παιδιά, και σε μία προσπάθεια βελτίωσης του εύρους πρόσβασης σε πρωτοσχολική εκπαίδευση υψηλής ποιότητας, για όλα τα παιδιά, το τετραετές Πρόγραμμα Σπουδών Προδημοτικής Εκπαίδευσης στοχεύει στο να προωθήσει την μάθηση βασικών και ουσιαστικών γνωστικών αντικειμένων της πρωτοσχολικής εκπαίδευσης, όπως την ανάπτυξη και εξέλιξη του παιδιού και τις θεωρίες μάθησης, καθώς και μαθήματα μεθοδολογίας της παιδαγωγικής επιστήμης, μαθήματα ανάπτυξης και εφαρμογής αναλυτικών προγραμμάτων, και διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. Επιπρόσθετα, το Πρόγραμμα προσφέρει μαθήματα που στοχεύουν στο να εφοδιάσουν τους φοιτητές και τις φοιτήτριες με ουσιώδεις αλλά και προηγμένες δεξιότητες ώστε να είναι σε θέση να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στις σύγχρονες συνθήκες εργασίας στον τομέα της εκπαίδευσης, και να εφαρμόσουν την γνώση της παιδαγωγικής που εμπεριέχεται στην διδασκαλία και την καλλιέργεια του γραμματισμού, της μαθηματικής σκέψης, της αγωγής και προαγωγής υγείας, της κοινωνικής συνειδητοποίησης, της επιστήμης, και της εικαστικής αγωγής, ενώ διευκολύνουν και προωθούν την ανάπτυξη και μάθηση σε όλους τους τομείς, προς όφελος όλων των παιδιών, αξιοποιώντας την διαφορετικότητα που τα διακρίνει.

Παράλληλα, η Σχολική Εμπειρία των φοιτητών και φοιτητριών που πραγματοποιείται σε νηπιαγωγεία της χώρας, μέσα στο πλαίσιο του Προγράμματος, είναι αναπόσπαστο και ζωτικής σημασίας θεσμός του Προγράμματος της Προδημοτικής Εκπαίδευσης. Η επίτευξη της αποτελεσματικής εκπαίδευσης των φοιτητών και φοιτητριών του Προγράμματος είναι άμεσα συνδεδεμένη με την ποιότητα του θεωρητικού υπόβαθρου που οι φοιτητές και οι φοιτήτριες αποκτούν μέσω της παρεχόμενης διδασκαλίας θεωρητικών γνωστικών αντικειμένων, καθώς και της ποιότητας των διδακτικών και επαγγελματικών και διοικητικών δεξιοτήτων που αποκτούν κατά την διάρκεια της Σχολικής τους Εμπειρίας σε δημόσια και ιδιωτικά νηπιαγωγεία της χώρας.

Συνεπώς, το Πρόγραμμα της Προδημοτικής Εκπαίδευσης διασφαλίζει την ισορροπία μεταξύ της ακαδημαϊκής και εφαρμοσμένης διάστασης και προετοιμάζει τους/τις αποφοίτους του για άμεση εργοδότηση στο χώρο της Πρώτης Αγωγής και Εκπαίδευσης, και την ίδια στιγμή, θέτει τα θεμέλια για μεταπτυχιακές σπουδές στον τομέα της Εκπαίδευσης.

Με το πέρας των σπουδών τους, οι φοιτήτριες/τές αναμένεται να έχουν κατακτήσει ένα επαρκές σώμα γνώσεων, καθώς και τις αναγκαίες εκείνες δεξιότητες, τις αξίες και τις στάσεις που απαιτούνται από την μεριά των εκπαιδευτικών μέσα σε πλαίσια που φοιτούν παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας. Ειδικότερα, οι φοιτήτριες/τές θα πρέπει:

1. Να αναπτύξουν την κριτική τους σκέψη και τις μεταγνωστικές και κοινωνικές τους δεξιότητες, καθώς και τις τεχνικές επίλυσης προβλημάτων, ώστε να είναι σε θέση να στοχεύουν και οι ίδιοι σε σκέψη υψηλού γνωστικού επιπέδου, και να δημιουργούν περιβάλλοντα που θα συμβάλλουν στην μάθηση και την ανάπτυξη όλων των παιδιών.

2. Να περιγράφουν και να αξιολογούν ένα μεγάλο εύρος διδακτικών μοντέλων και προσεγγίσεων όπως, συνεργατική μάθηση, διερευνητική μάθηση, επίλυση προβλημάτων, και διαφοροποίηση της διδασκαλίας, στην προσχολική και πρωτοσχολική εκπαίδευση.

3. Να αναλύουν τρόπους αποτελεσματικής καλλιέργειας του προφορικού λόγου και της φωνολογικής επίγνωσης, και της δομής της γλώσσας, σύμφωνα με σύγχρονες γλωσσολογικές και παιδαγωγικές αντιλήψεις, και να εφαρμόζουν σχετικές δραστηριότητες σε τάξεις νηπιαγωγείων.

4. Να αποκτήσουν γνώσεις, δεξιότητες, στάσεις και αξίες, και να είναι σε θέση να τις εφαρμόζουν με στόχο την προαγωγή της υγείας σε περιβάλλοντα προσχολικής εκπαίδευσης.

5. Να επιδεικνύουν επίγνωση των σημαντικότερων θεωρητικών προσεγγίσεων στην μελέτη της ανάπτυξης του παιδιού, και της αναπτυξιακής και εξελικτικής ψυχολογίας, όπως, των βιολογικών, ψυχαναλυτικών, γνωστικών-αναπτυξιακών, και συμπεριφορικών θεωριών, και να αναγνωρίζουν τρόπους που ο/η εκπαιδευτικός μπορεί να προωθεί την σωματική, γνωστική, γλωσσική, κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών, μέσα σε περιβάλλοντα προσχολικής εκπαίδευσης.

6. Να εξηγούν τους παράγοντες που συντελούν στην αποτελεσματικότητα στην προσχολική και πρωτοσχολική εκπαίδευση και να αναγνωρίζουν τον ρόλο του/της διευθυντή/ηγέτη στην διοίκηση και διαχείρηση του προσχολικού ιδρύματος.

7. Να εξηγούν τα βασικά στάδια ανάπτυξης της μαθηματικής σκέψης βάσει των θεωριών της γνωστικής ψυχολογίας και να περιγράφουν τις συνέπειες των διαφορετικών τρόπων σκέψης και μάθησης στην εκπαιδευτική διαδικασία.

8. Να αποδεικνύουν την ικανότητά τους και να επιδεικνύουν τις δεξιότητές τους στην εικαστική, θεατρική και μουσική αγωγή, μέσα από την αναγνώριση και εφαρμογή της γνώσης διαφορετικών μορφών εικαστικής έκφρασης, καθώς και να προωθούν θεατρικές και μουσικές δεξιότητες που θα πρέπει να αναπτύξουν τα παιδιά σε περιβάλλοντα προσχολικής εκπαίδευσης.

9. Να περιγράφουν, να επιλέγουν και να εφαρμόζουν μεθόδους που προωθούν την κινητική ανάπτυξη των παιδιών προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας, ενώ παράλληλα να αναπτύσσουν θετικές στάσεις απέναντι στην φυσική αγωγή.

10. Να αναπτύσσουν σχέδια μαθημάτων για όλα τα γνωστικά αντικείμενα του αναλυτικού προγράμματος και να τα εφαρμόζουν σε περιβάλλοντα προσχολικής και πρωτοσχολικής εκπαίδευσης μέσα από την χρήση κατάλληλων στρατηγικών διδασκαλίας, μάθησης και αξιολόγησης, ενώ δημιουργούν ένα κλίμα που συμβάλλει στην μάθηση, ανταποκρινόμενοι αποτελεσματικά στις ποικίλες και διαφορετικές ανάγκες των παιδιών.
Οι απόφοιτοι του προγράμματος κατέχουν όλες τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες που απαιτούνται για τον σχεδιασμό και την παροχή αποτελεσματικής διδασκαλίας που ανταποκρίνεται στα διαφορετικά αναπτυξιακά και μαθησιακά προφίλ των παιδιών. Οι απόφοιτοι του Προγράμματος μπορούν να εργοδοτηθούν ως εκπαιδευτικοί σε ιδιωτικά και κοινοτικά νηπιαγωγεία, σε οργανισμούς που παρέχουν εκπαιδευτικά προγράμματα, και παράλληλα πληρούν τις αναγκαίες κυβερνητικές απαιτήσεις για διορισμό στα δημόσια νηπιαγωγεία.

Επιπρόσθετα, οι απόφοιτοί μας δικαιούνται να διοριστούν στην Ελλάδα στο δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα καθώς η γλώσσα διδασκαλίας του Προγράμματος είναι τα Ελληνικά και το Πρόγραμμα αναγνωρίζεται από όλα τα επίσημα επαγγελματικά σώματα στην Ελλάδα.

Πιο συγκεκριμένα, οι απόφοιτοί/ες μας εργοδοτούνται:

· Στο δημόσιο τομέα, ως εκπαιδευτικοί.

· Στο δημόσιο τομέα, σε συγκεκριμένα προγράμματα όπως το ΔΡΑ.ΣΕ (Δράσεις για την σχολική και κοινωνική ενσωμάτωση), σε ολοήμερα σχολεία, ή ως σχολικοί βοηθοί μαθητών.

· Στον ιδιωτικό τομέα, σε νηπιαγωγεία ως εκπαιδευτικοί.

· Σε ιδιόκτητες παιδικές απογευματινές λέσχες/καλοκαιρινά σχολεία/ ομάδες μελέτης.

· Στη Ρομποτική Ακαδημία (Πανεπιστήμιο Frederick).

· Σε οργανισμούς που προσφέρουν εκπαιδευτικά προγράμματα.

Το Τμήμα Επιστημών της Αγωγής τηρεί τον κανονισμό εισδοχής του Πανεπιστημίου Frederick. Στο Πανεπιστήμιο Frederick οι υποψήφιοι για εισδοχή εξετάζονται με βάση την ακαδημαϊκή επίδοση, χωρίς διακρίσεις φύλου, φυλής, εθνικής καταγωγής, χρώματος ή θρησκείας.

Για την εισαγωγή στο πρόγραμμα «Πτυχίο στην Προδημοτική Εκπαίδευση», οι υποψήφιοι/ες πρέπει να είναι απόφοιτοι εξατάξιου δημόσιου σχολείου δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Κύπρου. Αν είναι απόφοιτοι/ες ιδιωτικού σχολείου δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αυτό θα πρέπει να αναγνωρίζεται από και να είναι εγγεγραμμένο στο Υπουργείο Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας της Κύπρου και να πληρούν τα κριτήρια της γνώση της ελληνικής γλώσσα, όπως καθορίζονται από το Τμήμα (Επίπεδο γλώσσας C1 του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς για τις Γλώσσες ή άλλα ισοδύναμα προσόντα). Οι υποψήφιες/οι που έχουν αποφοιτήσει από σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης χώρας του εξωτερικού απαιτείται να κατέχουν πιστοποιητικό που τους παρέχει το δικαίωμα να εισαχθούν στα αντίστοιχα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας αυτής. Θα πρέπει επίσης να ανταποκρίνονται στα κριτήρια γνώσης της ελληνικής γλώσσας, όπως ορίζονται από το Τμήμα.

Αναγνώριση προηγούμενων σπουδών και μεταφορά εισδοχής

Ευρωπαϊκό Σύστημα Μεταφοράς και Συσσώρευσης Πιστωτικών Μονάδων

Τα προγράμματα σπουδών του Πανεπιστημίου Frederick βασίζονται στο Ευρωπαϊκό Σύστημα Μεταφοράς και Συσσώρευσης Πιστωτικών Μονάδων (ECTS). Τουλάχιστον 240 ECTS θα πρέπει να συγκεντρωθούν για την απονομή του πτυχίου (BEd) στην Προδημοτική Εκπαίδευση. Κάθε φοιτήτρια/της μπορεί να εγγραφεί σε 60 ECTS ανά ακαδημαϊκού έτος. Φοιτητής/τρια μερικής φοίτησης θεωρείται το άτομο που εγγράφεται σε έως 19 ECTS σε ένα εξάμηνο. Διεθνείς φοιτητές/τριες απαιτείται να σπουδάζουν στη βάση της πλήρους φοίτησης, βάσει των κανονισμών της Κυπριακής Δημοκρατίας.

Εισδοχή με μεταφορά μαθημάτων

Υποψήφιοι/ες που έχουν αποφοιτήσει από αναγνωρισμένο εξατάξιο σχολείο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και έχουν συμπληρώσει πανεπιστημιακού επιπέδου εργασία σε αναγνωρισμένο πρόγραμμα σπουδών σε ίδρυμα άλλο από το Πανεπιστήμιο Frederick μπορούν να αιτηθούν εισδοχή με μεταφορά μαθημάτων. Τέτοιοι υποψήφιοι οφείλουν μαζί με το έντυπο της αίτησής τους να προσκομίσουν τα ακόλουθα πιστοποιητικά:

· Πρωτότυπο ή πιστό αντίγραφο απολυτηρίου δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ή άλλου ισοδύναμου προσόντος.

· Πρωτότυπο ή πιστό αντίγραφο αναλυτικής βαθμολογίας και καταληκτικού τίτλου σπουδών εφόσον έχει αποκτηθεί.

· Περιγραφές των μαθημάτων (syllabus) του προγράμματος σπουδών που παρακολούθησαν οι φοιτητές/τριες, όπως αυτές ίσχυαν κατά τη διάρκεια των σπουδών τους.

Τα έγγραφα αυτά αξιολογούνται από την Επιτροπή Μετεγγραφών του Προγράμματος έτσι ώστε να καθοριστεί ο αριθμός πιστωτικών μονάδων που μπορούν να μεταφερθούν, σε συνάρτηση με τις απαιτήσεις του αναλυτικού προγράμματος του πτυχίου Προδημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Frederick. Η αξιολόγηση των αιτήσεων μεταφοράς μαθημάτων γίνεται βάσει των Εσωτερικών Κανόνων Περί Μετεγγραφής Φοιτητών και Πίστωσης Μονάδων που Προέρχονται από Προηγούμενη Φοίτηση/ Εμπειρία του 2017 ενώ παρακολουθούνται και λαμβάνονται υπόψη οδηγίες/όροι Επαγγελματικών Σωμάτων την Κύπρου ή άλλων αρμόδιων Αρχών της Κύπρου ή/και του εξωτερικού που έχουν την ευθύνη της ακαδημαϊκής αναγνώρισης των τίτλων σπουδών.

Οι φοιτητές/τριες που κάνουν εισδοχή με τη διαδικασία της μεταφοράς, ανεξάρτητα από τον αριθμό των πιστωτικών μονάδων που τους έχουν αναγνωριστεί, οφείλουν να συμπληρώσουν τουλάχιστον τις μισές μονάδες ECTS που απαιτούνται για το πρόγραμμα σπουδών στο Πανεπιστήμιο Frederick ώστε να πληρούν τις προϋποθέσεις για να αποφοιτήσουν (περίοδος ουσιώδης φοίτησης). Για το Πτυχίο στη Προδημοτική Εκπαίδευση, ένα τετραετές πρόγραμμα των 240 ECTS, οι φοιτητές/τριες με μεταφορά μονάδων οφείλουν να συμπληρώσουν τουλάχιστον 2 έτη σπουδών πλήρους φοίτησης (120 ECTS) στο Πρόγραμμα Προδημοτικής Εκπαίδευσης στο Πανεπιστήμιο Frederick για να αποφοιτήσουν.

Αναγνώριση προηγούμενης εκμάθησης και εισαγωγή εισόδου

Υποψήφιοι/ες που έχουν τύχει άτυπης ή μη τυπικής προηγούμενης μάθησης, όπως επαγγελματικές εξετάσεις πιστοποίησης ή έχουν επιτύχει σε άλλες μη πανεπιστημιακού επιπέδου εξετάσεις (π.χ. A’ Levels, GCSE, IELTS, TOEFL) μπορούν να αιτηθούν μεταφορά μονάδων. Σύμφωνα με τους κανονισμούς του Πανεπιστημίου, αυτές/οί οι υποψήφιες/οι μπορούν να ζητήσουν μεταφορά μονάδων που αντιστοιχούν έως και το 10% του συνολικού αριθμού ECTS του Προγράμματος Σπουδών, δηλαδή έως και 24 ECTS.

Δεν υπάρχουν ειδικοί κανονισμοί εξετάσεων, αξιολόγησης και μεθόδων βαθμολόγησης που χρησιμοποιούνται από το παρόν πρόγραμμα. Οι κανονισμοί εξετάσεων, οι μέθοδοι αξιολόγησης και το σύστημα βαθμολόγησης για το συγκεκριμένο Πρόγραμμα είναι οι ίδιοι με τους σχετικούς γενικούς κανονισμούς του πανεπιστημίου.

Απαιτήσεις αποφοίτησης

Οι φοιτητές είναι επιλέξιμοι για αποφοίτηση μετά την επιτυχή ολοκλήρωση 240 μονάδων ECTS στα μαθήματα που αναφέρονται στη Δομή του Προγράμματος.

Επιπλέον, ένας φοιτητής μπορεί να αποφοιτήσει μόνο εάν ο CGPA του είναι μεγαλύτερος ή ίσος με 5,00 από 10,00. Οι φοιτητές που αποφοιτούν με CGPA μικρότερο από 5,00 ενδέχεται να χρειαστεί να παρακολουθήσουν επιπλέον μαθήματα ή να επαναλάβουν έναν αριθμό μαθημάτων προκειμένου να βελτιώσουν τους βαθμούς τους.

Πρόσβαση σε περαιτέρω σπουδές

Οι απόφοιτοι του Προγράμματος έχουν πρόσβαση σε μεταπτυχιακές σπουδές (2ος και 3ος κύκλος) σε κλάδους που σχετίζονται με το γνωστικό αντικείμενο της εκπαίδευσης.
Κατηγορία Μαθημάτων
ECTS

Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς 208 ECTS, από την ακόλουθη λίστα μαθημάτων:

No.ΚωδικόςΌνομαECTSΏρες / Εβδ.
1ECART100Τέχνη Ι – Η Τέχνη στο Νηπιαγωγείο53
2ECART200Τέχνη ΙΙ – Η Διδακτική της Τέχνης στο Νηπιαγωγείο53
3ECCOM101Εισαγωγή στην Πληροφορική52
4ECCUR300Μεθοδολογία διδασκαλίας και οργάνωση περιβάλλοντος στο Νηπιαγωγείο63
5ECDIS200Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας και Στατιστική Ανάλυση53
6ECDRA200∆ηµιουργικό ∆ράµα52
7ECDRA202Κουκλοθέατρο53
8ECEDE300Εκπαιδευτική Αξιολόγηση στο Νηπιαγωγείο63
9ECENG100Aγγλικά Ι52
10ECENG103Αγγλικά ΙΙ52
11ECENV400Εκπαίδευση για το Περιβάλλον και την Αειφόρο Ανάπτυξη στο νηπιαγωγείο63
12ECGRK201Η ∆ιδασκαλία της Ελληνικής ως ∆εύτερης Γλώσσας στο Νηπιαγωγείο52
13ECGRK300Νεοελληνική Γλώσσα63
14ECHED100Αγωγή και Υγεία του Παιδιού Προσχολικής Ηλικίας53
15ECHED301Το Υγειαγωγό Σχολείο63
16ECINE400∆ιαπολιτισµική Αγωγή63
17ECLAD300Η γλώσσα του παιδιού και οι διαταραχές της63
18ECLAN300Γλωσσική Αγωγή στο Νηπιαγωγείο63
19ECLIT100Νεοελληνική Λογοτεχνία52
20ECLPD300Μάθηση, Παιγνίδι και Ανάπτυξη63
21ECMAT300Βασικές Έννοιες Μαθηµατικών και η ∆ιδακτική τους στο Νηπιαγωγείο63
22ECMED401Μουσειακή Αγωγή στο Νηπιαγωγείο63
23ECMUS100Μουσική και η ∆ιδακτική της στο Νηπιαγωγείο53
24ECPED100Φυσική Αγωγή Ι – Εισαγωγή στη Φυσική Αγωγή στο Νηπιαγωγείο53
25ECPED200Φυσική Αγωγή ΙΙ – Η Φυσική Αγωγή και η ∆ιδακτική της στο Νηπιαγωγείο53
26ECPPP100Προσχολική Παιδαγωγική53
27ECPSY101Εξελικτική Ψυχολογία – Πρώτα Έξι Χρόνια53
28ECPSY401Ψυχολογία της Μάθησης63
29ECSCI401Η ∆ιδακτική των Φυσικών Επιστηµών στο Νηπιαγωγείο63
30ECSED200Εισαγωγή στην Ειδική Εκπαίδευση52
31ECSED401Πρώιµη Παρέµβαση σε Αναπτυξιακά Προβλήµατα στην Προσχολική Εκπαίδευση63
32ECSEP101Σχολική Εµπειρία I στο Νηπιαγωγείο52
33ECSEP201Σχολική Εµπειρία II στο Νηπιαγωγείο53
34ECSEP301Σχολική Εµπειρία III στο Νηπιαγωγείο 63
35ECSEP401Σχολική Εµπειρία IV στο Νηπιαγωγείο126
36ECTEC201Εκπαιδευτική Τεχνολογία στην Προσχολική Εκπαίδευση53
37ECTLC301Η Παιδική Λογοτεχνία και η ∆ιδακτική της στο Νηπιαγωγείο63

Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς 12 ECTS, από την ακόλουθη λίστα μαθημάτων:

No.ΚωδικόςΌνομαECTSΏρες / Εβδ.
1ECART400Παιδική Τέχνη και Εικονογράφηση63
2ECCUR402Θεωρία και Πράξη της Ανάπτυξης Προγραµµάτων στο Νηπιαγωγείο63
3ECDIS001Πτυχιακή Εργασία Ι63
4ECDIS002Πτυχιακή Εργασία ΙΙ63
5ECDRA400Αφήγηση και Θεατρικές Τεχνικές63
6ECEDD400Εκπαιδευτική ∆ιοίκηση / ∆ιαχείριση στο Νηπιαγωγείο63
7ECGTE100Η διδασκαλία των Αγγλικών στην Προδηµοτική Εκπαίδευση63
8ECMAT400Ειδικά Θέµατα Μαθηµατικής Παιδείας στο Νηπιαγωγείο63
9ECMOV400Κίνηση στο Νηπιαγωγείο63
10ECPCO400Συµβουλευτική Γονέων Παιδιών Προσχολικής Εκπαίδευσης63
11ECREG400Θρησκευτική Αγωγή στο Νηπιαγωγείο63
12ECSOC401Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης63
13ECTEC401Χρήση Οπτικοακουστικής Τεχνολογίας στην Προσχολική Εκπαίδευση63
14ECREA400Πρακτικές Φιλαναγνωσίας στην Προδημοτική Εκπαίδευση63
15ECSCI400Ειδικά Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών στην Προδημοτική Εκπαίδευση63

Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς 10 ECTS, από την ακόλουθη λίστα μαθημάτων:

No.ΚωδικόςΌνομαECTSΏρες / Εβδ.
1ECGED123Η Τέχνη ως Μέσο Θεραπείας σε Ευάλωτες Οµάδες52
2ECGED128Εικαστική Έκφραση ως Μέσο Επικοινωνίας52
3ECGED400∆ια Βίου Φυσική ∆ραστηριότητα52
4ECHED402Θέµατα Υγείας52
5ECTEX300Κείμενο και Επικοινωνία52
6ECCRE300Δημιουργική γραφή52
7ECGFA125Πρώτες Βοήθειες για Νηπιαγωγούς53
8ECCAN400Ανάλυση Συνοµιλιακής ∆ιεπίδρασης52
9ECENV300Ζητήµατα Αειφόρου Ανάπτυξης52
10ECGED115Φύλο και Υγεία52
11ECGED117Το Θέατρο για ανήλικους Θεατές (έργα και παραστάσεις)52
Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς 10 ECTS from courses that can be considered as free electives. A free elective is considered any course offered by another Department for which the student is eligible to register
Total
240
Εξάμηνα
ECTS
No.ΚωδικόςΌνομαECTS
1ECART100Τέχνη Ι – Η Τέχνη στο Νηπιαγωγείο5
2ECCOM101Εισαγωγή στην Πληροφορική5
3ECENG100Aγγλικά Ι5
4ECPPP100Προσχολική Παιδαγωγική5
5ECPSY101Εξελικτική Ψυχολογία – Πρώτα Έξι Χρόνια5
6ECSEP101Σχολική Εµπειρία I στο Νηπιαγωγείο5
ΣΥΝΟΛΟ30
No.ΚωδικόςΌνομαECTS
1ECENG103Αγγλικά ΙΙ5
2ECHED100Αγωγή και Υγεία του Παιδιού Προσχολικής Ηλικίας5
3ECLIT100Νεοελληνική Λογοτεχνία5
4ECMUS100Μουσική και η ∆ιδακτική της στο Νηπιαγωγείο5
5ECPED100Φυσική Αγωγή Ι – Εισαγωγή στη Φυσική Αγωγή στο Νηπιαγωγείο5
6Μάθηµα γενικού περιεχοµένου5
ΣΥΝΟΛΟ30
No.ΚωδικόςΌνομαECTS
1ECDRA200∆ηµιουργικό ∆ράµα5
2ECPED200Φυσική Αγωγή ΙΙ – Η Φυσική Αγωγή και η ∆ιδακτική της στο Νηπιαγωγείο5
3ECSED200Εισαγωγή στην Ειδική Εκπαίδευση5
4ECSEP201Σχολική Εµπειρία II στο Νηπιαγωγείο5
5ECTEC201Εκπαιδευτική Τεχνολογία στην Προσχολική Εκπαίδευση5
6Μάθημα Ελεύθερης Επιλογής5
ΣΥΝΟΛΟ30
No.ΚωδικόςΌνομαECTS
1ECART200Τέχνη ΙΙ – Η Διδακτική της Τέχνης στο Νηπιαγωγείο5
2ECDIS200Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας και Στατιστική Ανάλυση5
3ECDRA202Κουκλοθέατρο5
4ECGRK201Η ∆ιδασκαλία της Ελληνικής ως ∆εύτερης Γλώσσας στο Νηπιαγωγείο5
5Μάθηµα γενικού περιεχοµένου5
6Μάθημα Ελεύθερης Επιλογής5
ΣΥΝΟΛΟ30
No.ΚωδικόςΌνομαECTS
1ECCUR300Μεθοδολογία διδασκαλίας και οργάνωση περιβάλλοντος στο Νηπιαγωγείο6
2ECEDE300Εκπαιδευτική Αξιολόγηση στο Νηπιαγωγείο6
3ECGRK300Νεοελληνική Γλώσσα6
4ECHED301Το Υγειαγωγό Σχολείο6
5ECLAD300Η γλώσσα του παιδιού και οι διαταραχές της6
ΣΥΝΟΛΟ30
No.ΚωδικόςΌνομαECTS
1ECLAN300Γλωσσική Αγωγή στο Νηπιαγωγείο6
2ECLPD300Μάθηση, Παιγνίδι και Ανάπτυξη6
3ECMAT300Βασικές Έννοιες Μαθηµατικών και η ∆ιδακτική τους στο Νηπιαγωγείο6
4ECSEP301Σχολική Εµπειρία III στο Νηπιαγωγείο 6
5ECTLC301Η Παιδική Λογοτεχνία και η ∆ιδακτική της στο Νηπιαγωγείο6
ΣΥΝΟΛΟ30
No.ΚωδικόςΌνομαECTS
1ECPSY401Ψυχολογία της Μάθησης6
2ECSCI401Η ∆ιδακτική των Φυσικών Επιστηµών στο Νηπιαγωγείο6
3ECSEP401Σχολική Εµπειρία IV στο Νηπιαγωγείο12
4ΜάΘημα Επιλογής6
ΣΥΝΟΛΟ30
No.ΚωδικόςΌνομαECTS
1ECENV400Εκπαίδευση για το Περιβάλλον και την Αειφόρο Ανάπτυξη στο νηπιαγωγείο6
2ECINE400∆ιαπολιτισµική Αγωγή6
3ECMED401Μουσειακή Αγωγή στο Νηπιαγωγείο6
4ECSED401Πρώιµη Παρέµβαση σε Αναπτυξιακά Προβλήµατα στην Προσχολική Εκπαίδευση6
5ΜάΘημα Επιλογής6
ΣΥΝΟΛΟ30
 
 
 
 

Το πρόγραμμα σπουδών υποστηρίζεται από τα ακόλουθα μέλη του ακαδημαϊκού προσωπικού:

RankName
ProfessorDr. Loucia Demetriou
ProfessorDr. Loucia Demetriou
ProfessorProf. Areti Panaoura
ProfessorDr. Victoria Pavlou
Associate ProfessorDr. Nicoletta Christodoulou
Associate ProfessorDr. Andri Constantinou
Associate ProfessorDr. Nikleia Eteokleous
Associate ProfessorDr. Chrysanthi Kadji Beltran
Associate ProfessorDr. Katerina Karatasou
Associate ProfessorDr. Andreas Panayiotou
Associate ProfessorDr. Maria Vasiliadou
Assistant ProfessorDr. Garifallos Anagnostou
Assistant ProfessorDr. Maria Christodoulidou
Assistant ProfessorDr. Panos Constantinides
Assistant ProfessorDr. Olga Lyra
Assistant Professor - Programme Coordinator Dr. Chrysa Nitsiou
LecturerMr. - -
Visiting Lecturer/Collaborating Acad. StaffDr. Giorgina Athanasiou
Special Teaching StaffMr. Demetrios Demetriou
contact-us-img

Επικοινωνήστε μαζί μας

Λευκωσία +357 22 394394 Λεμεσός +357 25 730975