STAFF
PROFILE

Dr. Agoritsa Psyllou
Collaborating Acad. Staff

Dr. Agoritsa Psyllou

Department
DL - Education
Post
Email
pre.aps at frederick.ac.cy
Short CV

Η (Αγο)ρίτσα Ψύλλου είναι διδάκτωρ Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας στο Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης (Π.Τ.Π.Ε.) του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στη Σχολική Ψυχολογία από το Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστήμιου Αθηνών (Ε.Κ.Π.Α.) Αποφοίτησε από το Τμήμα. Φ.Π.Ψ. του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, με ειδίκευση στην Ψυχολογία. Διδάσκει από το 2016 στο Εξ αποστάσεως Μεταπτυχιακό πρόγραμμα στην Ειδική Εκπαίδευση του Frederick University. Σε αυτό το πρόγραμμα διδάσκει τα μαθήματα: Παιδιά με Ειδικές Ανάγκες: Κλινική Εικόνα και Μέθοδοι και στρατηγικές διδασκαλίας στην ειδική και ενιαία εκπαίδευση. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στην δημιουργία και εφαρμογή παρεμβατικών προγραμμάτων για τη συναισθηματική και κοινωνική ευεξία των παιδιών του δημοτικού σχολείου, στη μελέτη και καλλιέργεια της ανθεκτικότητας σε παιδιά και εφήβους, στη δημιουργία προγραμμάτων για μαθητές που αντιμετωπίζουν μαθησιακών δυσκολιών στο χώρο του σχολείου, σε θέματα συναισθηματικών και συμπεριφορικών δυσκολιών στο χώρο του σχολείου, θέματα της εκπαιδευτικής ψυχολογίας και σε θέματα αναπτυξιακής ψυχολογίας. Έχει πάρει μέρος σε επιστημονικά συνέδρια εντός και εκτός Ελλάδος, έχει συγγράψει (σε συνεργασία) βιβλία, ένθετα κεφάλαια σε συλλογικές εκδόσεις και άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά:

(Ago)ritsa Psyllou holds a PhD in Educational Psychology at the Pedagogical Department of Preschool Education (PTPE) of the University of Thessaly. She holds a master's degree in School Psychology from the National and Kapodistrian University of Athens (E.K.P.A .) She graduated from the Department. F.P.P.S. of the University of Ioannina, specializing in Psychology. She has been teaching since 2016 in the Distance Master program in Special Education of Frederick University. In this program she teaches the courses: Children with Special Needs: Clinical Picture and Teaching Methods and Strategies in Special and Unified Education. Her research interests focus on the development and implementation of intervention programs for the emotional and social well-being of primary school children, on the study and cultivation of resilience in children and adolescents, on the creation of programs for students with learning difficulties at school, on emotional and behavioral difficulties at school, educational psychology and developmental psychology issues. She has taken part in scientific conferences inside and outside Greece, she has written (in collaboration) books, chapters in collective publications and articles in scientific journals

Go back