STAFF
PROFILE

Dr. Chrysoula Maggafa
Visiting Professor/Collaborating Acad. Staff

Dr. Chrysoula Maggafa

Department
DL - Education
Post
Email
dledu.cm at frederick.ac.cy
Short CV

Η Δρ. Χρυσούλα Μαγγαφά είναι ειδική παιδαγωγός, ερευνήτρια και ακαδημαϊκός. Είναι κάτοχος Διδακτορικού τίτλου σπουδών στον Αυτισμό και Εκπαιδευτική Τεχνολογία με υποτροφία από το Πανεπιστήμιο Κόβεντρυ του Ηνωμένου Βασιλείου και μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην Ειδική και Ενιαία Εκπαίδευση από το Πανεπιστήμιο του Μπέργμινγχαμ του Ηνωμένου Βασιλείου. Έχει συμμετάσχει σε χρηματοδοτούμενα διεθνή ερευνητικά προγράμματα με θέμα την εκπαιδευτική τεχνολογία, εκπαίδευση εκπαιδευτών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και την ένταξη των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο σχολείο. Έχει διετελέσει εισηγήτρια σε διεθνή συνέδρια στην Αυστραλία, ΗΠΑ, Καναδά και Ευρώπη. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζουν στην αξιοποίηση Τ.Π.Ε. στη διδασκαλία, ειδική αγωγή, ενταξιακή εκπαίδευση, Ανοικτή και Εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Είναι μέλος συντακτικής επιτροπής στο διεθνές επιστημονικό περιοδικό ‘Advances in Mobile Learning Educational Research’. Η Δρ Χρυσούλα Μαγγαφά είναι Μέλος Συνεργαζόμενου Εκπαιδευτικού Προσωπικού στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο όπου διδάσκει από το 2020 στο Εξ Αποστάσεως Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/ Διεθνούς Γλώσσας και από το 2021 στο Frederick University όπου διδάσκει στο Εξ Αποστάσεως Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ειδική Εκπαίδευση.

Dr Chrysoula Mangafa following a teaching career in mainstream and special schools in the UK and Greece, she started her academic career in Higher Education in 2017 teaching across a range of undergraduate and postgraduate courses, with a focus on Primary Education Studies, Early Years, Educational Leadership and Special Educational Needs. She supervises undergraduate and postgraduate students’ dissertations in the wider field of education and childhood studies. Chrysoula has extensive experience in online teaching and supporting university students in distance learning UG and PG courses. She received her Ph.D. in Autism and Educational Technology from Coventry University, UK and her MEd in Inclusion and Special Educational Needs with Distinction from the University of Birmingham, UK. She has a keen interest in conducting school-based research investigating the potential of interactive technologies in learning and children’s development. Currently she is a Collaborative Academic Staff in the Department of Education, at Frederick University.

Go back