STAFF
PROFILE
Collaborating Acad. Staff
Dr. Elli Samara
Department
DL - EducationPost
Short CV
Η Δρ. Έλλη Σαμαρά είναι ιδρύτρια και επιστημονική υπεύθυνη ενός κέντρου υποστήριξης παιδιών με σκοπό την αξιολόγηση, την πρώιμη ανίχνευση και παρέμβαση και τις εξατομικευμένες παρεμβάσεις μαθητών. Διδάσκει ως Συνεργαζόμενο Εκπαιδευτικό Προσωπικό στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα της Ειδικής Εκπαίδευσης του τμήματος Επιστημών της Αγωγής στη σχολή Επιστημών της Αγωγής και Κοινωνικών Επιστημών. Κατέχει διδακτορικό τίτλο στην Ειδική Αγωγή από την Παιδαγωγική Ακαδημία της Χαϊδελβέργης (2015) και βασικό πτυχίο του τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής με κατεύθυνση Εκπαίδευσης Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (2006). Η διδακτορική της διατριβή επικεντρώθηκε στην κατάσταση των παιδιών και νέων με βαριές πολλαπλές αναπηρίες στην Ελλάδα, μέσα από μία πολύπλευρη προσέγγιση. Έχει δημοσιεύσει αρκετά άρθρα σε διεθνή περιοδικά, ως κεφάλαια βιβλίων και σε πρακτικά συνεδρίων. Έχει πολυετή εμπειρία στο σχεδιασμό και την εφαρμογή τόσο εξατομικευμένων όσο και ομαδικών/ ενταξιακών εκπαιδευτικών προγραμμάτων. Πολυετής είναι και η εμπειρία της στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε μεταπτυχιακά προγράμματα.Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στην ειδική και ενιαία εκπαίδευση, στην πρώιμη ανίχνευση και παρέμβαση και στην ποιότητα ζωής των ατόμων με αναπηρίες.
Dr. Elli Samara works at Frederick University as a collaborating teaching staff at the programm Master in Special Education of the Department of Education. She is the founder and scientific coordinator of a child support center for the purpose of assessment, early detection, intervention and individualized student intervention. She holds a PhD in Special Education from the Heidelberg Pedagogical Academy (2015) and a basic degree from the Department of Educational and Social Policy with a specialization in Education for People with Special Needs from the University of Macedonia (2006). Her doctoral dissertation is focused on the situation of children and young people with severe multiple disabilities in Greece, through a multifaceted approach. She has published several articles in in-ternational journals, as book chapters and conference minutes. She has many years of experience in the design and implementation of both personalized and group / inclusive educational programs. She has also many years of experience in distance learning programms. Her research interests focus on special and inclusive education, early detection and intervention and the quality of life of people with disabilities.