Peer Tutoring Centre - Εαρινό Εξάμηνο 2020 - Λεμεσός / Peer Tutoring Centre - Spring 2020 - Limassol

English text below

Το Πανεπιστήμιο Frederick, συνεχίζοντας την προσπάθειά του να ενισχύσει περαιτέρω τις υπηρεσίες στήριξης των φοιτητών του, συνεχίζει τη λειτουργία του Peer Tutoring Centre «Φοιτητές για Φοιτητές».

Το Peer Tutoring Centre είναι ένα Κέντρο, στο οποίο φοιτητές του Πανεπιστημίου θα μπορούν να αποταθούν όταν χρειάζονται επιπρόσθετη βοήθεια και στήριξη σε μαθήματα του Προγράμματος Σπουδών τους.  Την ευθύνη για την επιπλέον φροντιστηριακή υποστήριξη έχουν προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί φοιτητές (peer tutors) του Πανεπιστημίου, με άριστη ακαδημαϊκή επίδοση, οι οποίοι εργοδοτούνται από το Πανεπιστήμιο γι' αυτόν το σκοπό.

Τα μαθήματα τα οποία θα υποστηρίζονται από το Κέντρο κατά το τρέχον εξάμηνο (Spring 2020) στη Λεμεσό είναι:

ΣΧΟΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

  • ΑΜΑΤ 106 (BUSINESS MATHEMATICS)
  • AFMA 102 (MATHEMATICS I)
  • AFIN 102 (BUSINESS FINANCE II)
  • ABSE 101 (INTRODUCTION TO MICROECONOMICS)

ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

  • PESS102-1 (Crds:3 ECTS: 6) HUMAN PHYSIOLOGY
  • PESS106-1 (Crds:3 ECTS: 6) BIOCHEMISTRY OF EXERCISE

Το Κέντρο λειτουργεί στην Αίθουσα 109 και μπορεί να προσφέρει στήριξη είτε ατομικά είτε μέσω ομαδικών εργαστηρίων. Οι φοιτητές μπορούν να προσέλθουν στο Κέντρο ελεύθερα (walk-in) κατά τις ώρες λειτουργίας του σύμφωνα με το πιο κάτω πρόγραμμα. Επιπλέον, λίγο πριν από τη διεξαγωγή ενδιάμεσων διαγωνισμάτων και τελικών εξετάσεων θα προφέρονται ομαδικά εργαστήρια για καλύτερη προετοιμασία και επίλυση αποριών.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Διευθέτηση ραντεβού: Προτεραιότητα για ατομικές συναντήσεις με tutors έχουν οι φοιτητές που ανήκουν σε ειδικές ομάδες όπως φοιτητές με αναπηρίες, μαθησιακές δυσκολίες κ.ά., καθώς και φοιτητές που παραπέμπονται για ειδικούς λόγους από άλλες υποστηρικτικές υπηρεσίες του Πανεπιστημίου.

Υπενθυμίζεται ότι η επιπλέον βοήθεια η οποία παρέχεται από το Peer Tutoring Centre, δεν αντικαθιστά, αλλά υποστηρίζει τη διδασκαλία των μαθημάτων από τους καθηγητές. Οι peer tutors δεν υποκαθιστούν τους καθηγητές, αλλά αντιθέτως συνδράμουν στο έργο τους.

 

Peer Tutoring Centre Operation – Spring 2020 (Limassol)

The Peer Tutoring centre is among the many services provided by Frederick University with the goal of enhancing the academic performance and abilities of its students.

The Peer Tutoring centre is a place where students who need help, especially in introductory-level courses, can visit and receive tutoring services and academic assistance by other University students (Peer Tutors). Peer Tutors are students that are employed by the University and who have excelled in the course they tutor. Their goal is to assist students with the course content and to help them develop strong academic habits.

The courses that are going to be supported this semester (Spring 2020) by the Peer Tutoring Centre in Limassol are:

SCHOOL OF BUSINESS AND LAW  

  • ΑΜΑΤ 106 (BUSINESS MATHEMATICS)
  • AFMA 102 (MATHEMATICS I)
  • AFIN 102 (BUSINESS FINANCE II)
  • ABSE 101 (INTRODUCTION TO MICROECONOMICS)

SCHOOL OF EDUCATION AND SOCIAL SCIENCES

  • PESS102-1 (Crds:3 ECTS: 6) HUMAN PHYSIOLOGY
  • PESS106-1 (Crds:3 ECTS: 6) BIOCHEMISTRY OF EXERCISE

Types of Tutoring Services

  • One-to-one: Tutees can visit the Centre any time during working hours (drop-in)
  • Group Review Sessions in the form of workshops, which are scheduled before midterms and exams.
  • Appointment for Individual Tutoring: You can contact us at the Tutoring Centre in order to arrange an individual appointment with a tutor. Priority for individual appointments is given to students who are referred by the Counselling Centre or other Support Services with specific needs / circumstances and for students with a disability and /or a learning difficulty.

You can find the Peer Tutoring Centre in Room 109.

PEER TUTORING CENTRE’S WEEKLY SCHEDULE

Finally, we would like to stress the fact that tutoring services do not substitute lectures or the help that faculty members can provide to students, but offer another type of academic assistance in addition to the above.